وقتی نمای خارجی ساختمان شرکت ها رشد خیلی به زودی

این احتمال را هم در نظر بگیرید که برخی از سنگ ها تحمل عملیات سوراخ کاری را ندارند و در حین سوراخ کاری می شکنند. مثلا رنگ تیره که شاید برخی تصور کنند بهترین انتخاب برای رنگ نمای ساختمان است در اصل انتخاب خوبی نیست. در اجرای نمای خشک سرامیک نیز همچون سایر نماهای خشکی که پیش تر به معرفی آن ها پرداختیم، نیازی به استفاده از ملات نیست. برای یافتن پاسخ مناسبی برای همه این پرسشها در این مقاله از استادکار با ما همراه باشید تا ضمن معرفی نحوه اجرای نمای خشک ساختمان با همه ویژگیهای این نوع نماسازی بیشتر آشنا شوید. سنگ های استفاده شده در اجرای این نما سنگ ضخامت قابل توجهی داشته و از همین رو ماندگاری و دوام بالایی دارند. سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، و یا سنگ پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. مهمترین و اولین موضوعی که باید در مورد نمای خشک ساختمان بدانید، این است که در اجرای آن از ملات استفاده نمیشود. همچنین در اجرای نمای خشک باید شرایط و آب و هوا را مد نظر داشته باشید.

نمای خشک سرامیک

 C​on te nt w᠎as gen᠎erated by  behsaznama  Co nt en​t Ge nerator DE MO!

وزن ناچیز، نصب سریع و ساده، تنوع رنگ، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و… امروزه با ارائه طرح های مختلف نماکاری داخلی و خارجی ساختمان, مجموعه ها استفاده از نوعی بتن به نام بتن نما یا بتن اکسپوز رایج شده است. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی حمام و شومینه نیز رایج می باشد. البته باید توجه داشته باشید که کار اجرای نما خشک سنگ را به یک شرکت کاربلد که مجری نمای خشک بوده و نیروهای آن در دوره های آموزش نصب نمای خشک شرکت کرده اند؛ بسپارید. اما در نمای داخلی زیبایی اهمیت بالاتری دارد زیرا سطح کار باید یکپارچه و بدون تخلخل بوده تا قابلیت رنگ آمیزی و انجام کارهای مربوط به دکوراسیون داخلی را داشته باشد. نماسازی خشک با استفاده از ترکیب مصالحی همچون شیشه و ورقههای آلومینیوم و کامپوزیت و همچنین کاشی و آجرهای سفالی انجام میشود. انتخاب و ترکیب رنگ لامپ هایی که استفاده می کنید، باعث زیبایی دوچندان ساختمان می شود. در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و نمایان می باشند ، از این رو پیشنهاد می گردد تا ارتفاع یک طبقه سرامیک ها به روش دوغابی و با اتصالات صحیح اسکوپ نصب شده و بالاتر از ارتفاع یک طبقه ، نما به صورت خشک اجرا شود لازم به ذکر است میتوان کلیه کلیپس ها به صورت کوره ای همرنگ سرامیک رنگ نمود.

در اصل بیشترین (و کمترین) موثر ایده‌ها در نمای خارجی ساختمان

سرعت اجرای نما به کمک سیمان سفید به مراتب بالاتر از موارد دیگر خواهد بود و در صورت اجرای مناسب تا مدت طولانی ظاهر خود را حفظ می کند و عمر زیادی دارد. در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. متریال های بسیار زیادی جهت طراحی نمای ساختمان وجود دارند که هر یک خصوصیات مختلفی را در بر می گیرند. هر اندازه طراحی نمای خارجی ساختمان دقیقتر و جذابتر باشد، موجب زیباتر شدن همان منطقه خواهد شد. این مزایا دست به دست یکدیگر داده و بر محبوبیت بی حد و اندازه این روش نما افزودند. چرا استفاده از نمای خشک آجری همچنان در حال افزایش است و این روش چه تأثیرات مثبتی روی روند کار خواهد داشت. بنابراین طراحی نمای فوق العاده می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی برای خود ساختمان باعث افزایش جلال و زیبایی شهر ساختمان نیز گردد هم چنین ساختمان هایی که از نمای فوق العاده برخوردار هستند معمولاً مورد توجه قرار گرفته و دورنمای بسیار فوقالعادهای را ایجاد می کنند.

نمای خارجی ساختمان

Article h​as been gen erated ᠎by behsaznama  Con tent᠎ Generator Dem᠎ov᠎ersi on.

نمای سرامیک خشک

ریختن آب گرم روی کف دستشویی باعث افزایش دمای سطح و درنتیجه افزایش تاثیر شویندهها میشود. ۶ پایاب نیز در طول مسیر بازدید شما از این شهر وجود دارد که بومیان اطراف این منطقه آب شیرین خود را از آن بر میداشتند. برای اینکه راجع به جزئیات آن ها بدانید مطلب نمای شیشه ­ای؛ انعکاس شهر در ساختمان را مطلعه کنید. متریال هایی که می توان به شکل تکی یا ترکیبی در نمای نئوکلاسیک ساختمان بکار برد عبارتند از آجر، سنگ، چوب، بتن، شیشه و فولاد. این قطعات بتنی نما از جمله بادوام ترین مصالح در نماسازی داخلی و خارجی است که میان معماران دارای محبوبیت بسیاری است. از جمله دلایلی که می توان برای رواج این نوع نما اشاره کرد می توان به ریشه های فرهنگی، احساس مرفه بودن به کارفرما، دسترس پذیری بیشتر به مصالح، شاخص سازی ساختمان ها و غیره اشاره کرد که این عوامل باعث شده است تا نمای رومی امروزه بیشترین استفاده را در میان مصرف کنندگان داشته باشد. اگر قصد خرید خانه در گرجستان را دارید خوب است بدانید که این کشور در میان لیست ۱۰ کشور امن جهان قرار گرفته است. اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید