ویژگی های اجرای بتن اکسپوز

بتن اکسپوز به پنل های بتنی پیش ساخته ای گفته می شود که در نهایت کار نما بر روی نما اجرا می شود و بر روی آن متریال دیگر و یا ساختار دیگری قرار نمی گیرد از همین رو ظاهر و کیفیت بتن اکسپوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در ساخت و استفاده از آن باید نهایت دقت و ظرافت را به کار گرفت. اگر از پودر اساتیک و آنتی باکتریال در ترکیب آن استفاده نشود گرد و غبار را جذب کرده و زیبایی خود را از دست می دهد. در صورت استفاده از درزگیر می توان آنها شفاف یا رنگدانه ای کرد. استفاده از دو ترکیب رنگ در این نما بسیار زیباست و بر جذابیت این نما افزوده است. نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. طراحی نمای بیرونی ساختمان های ویلایی به اندازه طراحی داخلی دارای اهمیت است. در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد. Th᠎is  data w᠎as g᠎en er ated with t he help of G᠎SA​ Content G​en​erat or DE MO​!

اکنون شما ممکن است اجرای بتن اکسپوز خود را انجام شد ایمن

بیرون بدن 38 ناراحت کننده و پائین 32 در بیرون بدن ناراحت کننده است. مصالحی که اجرا می شود اگر در داخل منزل به کار گیری شود حتما محیط را کثیف خواهد کرد پیشنهاد میکنیم این سبک را در داخل محیط به کار نگیرید اما در محیط بیرون عالی است حتما در اجرای بتن اکسپوز نمای بیرون باید از متریال مصالح به کار گرفته شود چرا که باران اسیدی، هم چنین طوفان و اشعه خورشید در طول سالیان سال روی بتن تاثیرگذار نباشد و هیچ زمانی بتن اکسپوز رها نشود و روی زمین خدای ناکرده سقوط نکند به این خاطر اجرای بتن اکسپوز مصالحی را پیشنهاد میدهیم هر چند که تکنسین های ما بعد از نصب کردن و خشک شدن مصالح اقدام به پیچ و مهره کردن این پانل خواهند کرد و به نصب کنند تا از همه نوع شرایط مطمئن شویم تا بتن اکسپوز روی دیوار به خوبی مستحکم شده باشد تا خطر جانی در ارتفاع ساختمان های ارتفاع ده متری تا بیست متری هم مشکلی نداشته باشد همچنین در نمای ویلا هم اگر بخواهیم اکسپوز کار کنیم به این سبک نصب میشود. C​on᠎tent was cre at᠎ed  wi th G SA Content G᠎en erat or Dem ov᠎ersi on .

اجرای بتن اکسپوز، مصالح: این سبک نصب را می توانیم به اجرای بتن اکسپوز نوع مصالحی اشاره کنیم که خوب در نمای بیرون متداول است و در نمای داخل اگر که مشتری محترم و کارفرمای ما درخواست کنند و اصرار داشته باشد ما اجرا میکنیم. قبل از اینکه توضیح دهیم عرض میکنم که بعضا مشاهده کرده ایم که دوستان اشاره داشته اند که می توانیم خودمان نصب کنیم. 8. پس از تراز هر تایل در مکان مناسب آن را به شاسی پیچ نمایید. پنل بتن اکسپوز را میتوان با توجه به مقاومت دیوار سازه ای با پیچ به آن نصب نمود. نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. پنل بتن اکسپوز را میتوان با تعبیه صفحه فولادی در بتن برای اجرای روش خشک تولید نمود.

ما همه آگاهیم که این تعیین هویت در جهان مدرن مشکلآفرین شده است. در بعضی موارد که به حفاظت اضافی از رطوبت نیاز است ، از استفاده از درزگیر یا پوشش بتن نیز استفاده می شود. در این نوع شاسی کشی، از المانهای افقی و عمودی فلزی برای نگهداری استفاده میشود و نیازی به ملات ندارد. همراه با پودر بندکشی که در انتهای کار تمام میشود و پودر کشیده میشود و در نهایت با چسب های قوی که در اختیار دارد نصب عالی را هم در پیش داریم. اجرای بتن اکسپوز اگر توسط فرد که تکنسین این کار را دارد و ماهر است اجرا شود بهتر است چرا که نصاب های اذران دکور هر کدام در تخصص های خودشان وارد کار می شوند و اجرا کننده بتن اکسپوز هم صرفا تیمی است که تخصصی اجرای آن را بر عهده خواهند. امکان انجام عملیات اجرایی آن در تمام فصول به دلیل مقاومت بالا امکان پذیر است. پانل بنتی اکسپوز که در سیستم های دیواری مورد استفاده قرار می گیرند ، شکل های مختلفی دارند. روش اول نصب خشک شناخته می شود ، که در این روش بدون استفاده از هرگونه ماده شیمیایی (چسب یا دوغاب) با استفاده از پروفیل کشی (پروفیل بندی) و با استفاده از اتصالات مورد نیاز ، تایل های بتن اکسپوز در محل هایی که به نسبت سایز و ضخامت تعبیه شده قرار می گیرند.

نما خشک مشهد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید