ویژگی های اجرای نما

همچنین می توان با ترکیب این نما با سایر نماهای ساختمان نماهایی خاص و منحصر به فرد را ایجاد کرد. باتوجه به بافت ویژه آجر نظافت این نماها بیشتر از سایر نماهای سنگی اهمیت دارد. باتوجه به تاثیر اقلیم در معماری هر ساختمان باید با توجه به اقلیم موردنظر جهتیابی شود. در صورتی که سازه جهت بهره گیری از بتن اکسپوز طرح ریزی شده باشد، احتیاجی به قرار دادن داربست جهت جاگذاری و وصل پنلها به سازه نیست. تایلهای این نوع بتن معمولا دارای پروفیلهای S شکل، SS شکل و مسطح با طرحهای مشابه چوب هستند. در ادامه به این الزامات قانونی و اجرایی خواهیم پرداخت . در مناطق گرم و خشک به دلیل شدت آفتاب زیاد و جلوگیری از ورود اشعه به داخل ساختمان استفاده از سایبان الزامی است. اجرای سیستم نمای خشک علاوه برسایر مزایا، به دلیل استفاده نکردن از ملات،وجود فضای خالی تهویه و خروج سریع آب نفوذ کرده، احتمال شوره زنی را شدیداً کاهش می دهد. ثابت: عملکرد مشخص داشته که به جهت و شکل هندسی ساختمان و تغییر موقعیت خورشید در فصلهای مختلف بستگی دارد. Th​is a rtic᠎le h as be en cre ated wi th t he ​help of behsaznama Content Gen​er at​or  D em​over​si on.

شرکتهای نمای خشک

به شکل افقی یا عمودی که کارایی آنها به رنگ و محل نصب آنها و شرایط تهویه ساختمان بستگی دارد. کارایی آنها به موقعیت ساختمان و تغییرات روزانه و سالانهی موقعیت خورشیدی بستگی دارد. در ساختمانهای نزدیک به دریا ارتفاع سقف در آنها بیشتر و شیب آن نیز زیاد می باشد؛ و به این دلیل است که نزدیک بودن به دریا باعث تشدید در بارندگی میگردد. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. اما در روش های اجرای نمای خشک ساختمان بدلیل آنکه از مواد سخت شونده مانند ملات استفاده نمی گردد می توان در حین یا حتی چس اجرا به سادگی نسبت به رگلاژ و تنظیم خطاهای احتمالی حتی در اندازه های حد میلیمتر اقدام نمود بگونه ای که طی سال های بعد نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک بخش های نما فراهم خواهد بود. ᠎C᠎ontent has been cre at ed with behsaznama Con​tent Ge ne rator  DEMO᠎!

آجر نسوز یکی از مصالح ساختمانی است در چند سال گذشته کاربردهای فراوانی در ساختمانسازی از جمله در نمای یک ساختمان پیدا کرده است. در تمام فصلهای سال ثابت است. همان طور که در فوق آمد، تمام 42 رنگی که در اقسام مختلف این محصول وجود دارد، طبیعی بوده و هیچ تغییرات و ناآرامی های جوی نمی تواند رنگ آن را دچار خدشه کند. سپس، تمام سطوح را با محلول رقیقی از چسب کاغذ دیواری و کمی سریش، یک دست چسب می زنیم و صبر می کنیم تا خشک شود. نکته: سایهبانهای خارجی میتوانند حداکثر تا ۹۰ درصد و سایهبانهای داخلی (پردهکرکره) تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد اثر حرارتی تابش آفتاب را در داخل یک اتاق کاهش دهند. از سوی دیگر احداث یک نمای مقاوم می تواند از پوسته اصلی ساختمان در برابر عوامل آسیب زا محافظت کند. هزینه شستشو برای نمای ترموود و سیمانی از متری ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان می باشد. سقف شیروانی از جنس ورقهای گالوانیزه، ساقه برنج و ایرانیت است. جنس پنجره باید از چوب باشد. This c᠎onte​nt has be en w​ritten wi᠎th GSA Conte nt Generator​ Dem over sion!

ی ساختمان تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.

اما در بعضی مناطق نیمه بیابانی به دلیل وجود چوب و متعادل بودن نسبی هوا اکثر بامها را به شکل مسطح و از چوب بنا می کنند. به همین دلیل باید به هنگام تولید این تایل ها نهایت دقت را به خرج داد و اهمیت ویژه ای برای ظاهر آنها قائل شد. این روزها سرامیک های متنوعی برای نمای ساختمان تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. در اجرای نمای خشک پیشرفت هایی صورت گرفته است که باعث منحصر به فرد شدن اجرای نمای ساختمان به روش خشک شود. نمای سرامیک خشک یکی از جدیدترین روش ها برای نمای ساختمان ها است که در آن از سرامیک های خشک استفاده می شود. این نماها و ساختمان ها در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و آلودگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. سرامیک هایی که برای ساختمان های بزرگی مانند مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می شوند باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند ولی در عین حال سبک هم باشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید