پاسخ های پنهان به اجرای نمای خشک آشکار شد

اجرای نمای رومی با هر دو متریال زیبایی منحصر به فرد خود را دارند .نمای رومی با سیمان سفید نیز زیبایی منحصر به فرد نسبت به سنگ دارد و گروهی از افراد این نما را به نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. این ساختمانها نه تنها زیبایی خاص و جلوهی منحصر به فرد خود را دارند بلکه به دلیل استفاده از نمای رومی ارزش بالاتری هم خواهند داشت. دمنوشهای گیاهی علاوه بر سمزدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریعترین روش لاغری و چربیسوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفتانگیزی خواهید شد. از این روش حتی میتوان روی ساختمانهایی با نمای سنگی یا آجری که بافتشان فرسوده شده است هم استفاده نمود. همچنین آجرها با پیشرفت تکنولوژی از طرح، کیفیت و تنوع خوبی برخوردار شدهاند و کم و بیش در کنار مصالح دیگر حتی به صورت ترکیبی همخوانی دارند. برای ساخت این مسجد بزرگ و گنبد آن که حدود ۶۰۰۰ متر مربع وسعت دارد، حتی یک شاخه آهن نیز به کار نرفته و با گذشت سالیان سال از ساخت آن همچنان پابرجا و استوار ماندهاست. در این مرحله بعد از شناسایی نوع سازه دستک های شاسی کشی بر روی متریال بتن نصب می شود. Th​is da ta has been do​ne wi th behsaznama Conte᠎nt Gen​er᠎at᠎or DEMO᠎.

ی بیرونی ساختمان خود نپردازد.

است که با موادی مانند رزین، چسب، پودرهای غلیظ کننده، رنگهای طبیعی و مواردی دیگر ترکیب شده و بعد از استفاده بر روی سطح مورد نظر میچسبد. هر یک از آنها با اصول مشخص شده ای روی ساختمان نصب می شوند. تصور کنید که هر ساختمانی با گذشت زمان به بازسازی نمای بیرونی ساختمان خود نپردازد. برای مثال برای ساختمانی که در شمال شهر تهران ساخته شده نسبت به ساختمانی که در منطقه ای معمولی در شهرستان های دیگر ساخته می شوند هزینه ی طراحی نمای متفاوتی را باید پرداخت نمود . متریال سمنت برد در بسیاری از ساختمانهایی که در سال 1401 در ایران ساخته شد، مورد استفاده قرار گرفت، چرا که این نوع متریال قابلیت استفاده در بسیاری از کاربریهای ساختمانی همچون کف سازی، دیوارهای داخلی، نمای ساختمان، سقف کاذب و … بازسازی این بناها نیاز به تخریب نداشته و با کمترین هزینه میتوان آنها را مجددا اندودکاری کرد. این روش یکی از کم هزینهترین روشها در ارتباط با بازسازی نمای فرسوده ساختمانها است. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود. در این روش بست به گونه ای نصب می شود که سرامیک در داخل آن قرار گرفته و توسط بست مهار شود.

اجرای نمای خشک سنگ

به این منظور یکی دیگر از روشهایی که در بین عموم جاری است، رنگ کردن نمای بیرونی ساختمانهای آجری یا سیمانی است. در این مقاله به شناخت نمای ساختمان و اهمیت بازسازی آن اشاره کردیم و روشهایی برای بازسای آن بیان کردیم. اگر نمای ساختمان مسکونی یا اداری شما نیز دچار فرسودگی شده و نیاز به مشاوره جهت بازسازی نمای فرسوده ساختمان دارید، با ما در تماس باشید. اگر قصد آشنایی با کنیتکس دیوار و کنیتکس نمای بیرونی ساختمان دارید با ما همراه باشید. شما برای اجرای کنیتکس به یک کنیتکس کار حرفهای نیاز دارید. بنابراین از آستر گچ تخته به عنوان تخته پوششی در دو طرف برای افزایش استحکام و دوام استفاده شده است. از آجر قزاقی در طاق های ایوان ورودی، پله ها، طاق های اتاق های با پنجره های مشبک سوراخ دار، دروازه ها و قوس پنجره های برج ها نیز در یک یا دو ردیف استفاده می شود. ۲ روش کلی در اسمبل کردن گوشه های پنجره ترمال بریک وجود دارد . سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند.

نمای خشک در اصفهان

مزایای اصلی این نوع نما سرعت و سهولت نصب و همچنین هزینه کمتر در مقایسه با سایر سیستمها است. برخی از نماها هستند که شما برای بازسازی نمای ساختمان خود نیازی به کندن نمای فعلی و استفاده از نمای جدید ندارید و میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت نمای ساختمان خود را تغییر دهید. در ساختمانهایی که نمای قدیمی آنها آجر یا سنگ باشد به راحتی و بدون آنکه بخواهید نمای قبلی را جدا کنید میتوانید آن را با نمای کامپوزیت بازسازی نمایید. یکی از بهترین انتخابها برای بازسازی نمای ساختمانهای قدیمی استفاده از کامپوزیت است. همچنین طرح به کار رفته در نمای ساختمان بعد از گذشت سالها قدیمی خواهد شد. به جز موارد مطرح شده اصلیترین و مهمترین عاملی که سبب میشود تا بازسازی نمای ساختمانها پر اهمیت باشد آن است که اگر با گذشت زمان و فرسایش مصالح به کار رفته در ساختمان، این مصالح تعویض نشوند به دلیل خشک شدن آب موجود در ملات آنها در زمان اتصال به ساختمان این مواد دچار ریزش خواهند شد و یا در اثر گرما و سرما ترک خواهند خورد و با گذشت زمان فرو خواهند ریخت.

متخصص طراحی و اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید