پاسخ های پنهان به نمای خشک آشکار شد

از جمله انواع مصالح نما ساختمان که مدرن و جدید حساب میشوند، کامپوزیتها هستند. در ذیل به معرفی انواع نمای ساختمان می پردازیم. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل­ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا cladding می­گردد. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت­های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. عمر مفید بالا، وزن کم و سبک، اجرای سریع، قابلیت درخشندگی ورقهای آلومینیومی و تنوع رنگ از جمله مزایای این متریال نما محسوب میشود. البته این متریال صرفا برای نمای ساختمانهای ویلایی کاربرد ندارد. به همین دلیل اجرای این پنلها به عنوان نمای ساختمان ویلایی روح سرزندگی و شادابی را به ساختمان القا میکند. این اولین قدم برای تهیه و ساخت یک پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی به شما می رود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند.

نصاب نمای خشک

بتن اکسپوز یا به عبارت دیگر بتن نما نوعی از بتن می باشد که به صورت سطح نهایی کار بهره وری شده و روی آن دیگر از هیچ گونه مصالح ساختمانی استفاده نمی گردد. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. تاریخچه اولین تولیدات فایبر سمنت به اوایل قرن نوزدهم (1920 ) باز میگردد و اولین کسی که این محصول را با این روش تولید کرد لودویک هات چک Ludwig Hatschek اتریشی بود . جهت آشنایی با مشخصات فنی فایبر سمنت برد این نوشتار را مطالعه نمایید . ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. This c​on​tent h as be en done ​wi th the  he lp of behsaznama Content Ge ne rato᠎r DEMO !

هزینه اجرای نمای خشک

اما امروزه با گسترش شهرها و تمایل به شهرنشینی، طراحی نمای ساختمان به یک کار تخصصی و پر طرفدار تبدیل شده است. پنجره های ترمال بریک کشویی یکی از پرطرفدارترین پنجره ها می باشند و از لحاظ اینکه ظاهر زیبایی دارند بسیار در بین معماران و مشتریان طرفدار دارد. نکته : اثر نهایی سرعت باد بر بدن به رطوبت هوای در حال جریان ، نوع لباس و قدرت متابولیکی بدن بستگی دارد . در نشریه شماره ۷۱۴ ضوابط طراحی و اجراي نماهاي مختلف تحت اثر بارهاي وارد بر آن نظیر بارهاي لرزهاي، باد، ضربه و نیز عوامل محیطی که روي دوام و پایداري نما تاثیرگذار است بیان شده و راهکارهاي مناسب براي مهار آنها ارائه شده است. انواع سرامیک های آجری که امروزه مورد توجه سازندگان قرارمی گیرد را می توان به صورت های مختلف دسته بندی نمود. ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . مقدار انتقال آب برای افق سال ۱۴۱۰ به ۲۴۰ میلیون مترمکعب میرسد که مطالعات آن در حال انجام است. بتن یکی از متداول ترین مصالح در پروسه های ساخت و ساز می باشد و از آن جهت در نماسازی نیز استفاده می شود.

سرامیک خشک نمای ساختمان

این مواد را می توان با پودر سنگ و پودر سیمان به صورت مساوی مخلوط کرد و ملات خمیری درست شده از این اختلاط را جهت ترمیم بندکشیها و یا بصورت لیسهای، جهت آب بند کردن سطوح استفاده کرد. جهت آشنایی با فایبر سمنت برد طرح چوب این نوشتار را مطالعه نمایید . اغلب چسبهایی که برای ساخت این متریال استفاده میشود از نوع مصنوعی است و ویژگیهای آن تنوع رنگی بالا و سهولت در نصب میباشد. او ترکیبی از 90 درصد سیمان و 10 درصد آزبست را که با آب ترکیب شده بود از میان ماشین مقوا سازی گذراند که حاصل کار صفحات نازک و مقاوم سیمانی بود .بعد از کاربرد اولیه و بسیار زیاد آزبست ، و با مشخص شدن سرطان زایی آن ، محدوده وسیعی از الیاف دیگر نیز در سیمان به کار رفتند.که شامل الیاف مدول بالا مثل فولاد , کلیک شیشه ، مثل کربن و کولار و الیاف مدول پایین مصنوعی ، مثل نایلون و پلی پرو پیلن و یا الیاف طبیعی مثل سلولز و کنف هندی می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید