پرسش چگونه میتوان پوشاک خود را سنگ کنید؟ این را بخوانید

پیش از تأسیس شرکت تولید پوشاک اندیشه ، سالهای سال خانواده بنیانگذار شرکت در سرای اندیشه مشهد به پارچه فروشی مشغول بودند. با فرارسیدن فصل تابستان، واحد تولیدی نیک با سابقه ای چند ساله در تولید و عرضه پوشاک بهاری و تابستانه بچه گانه شروع به فروش با قیمت مناسب نموده است. از ویژگی های خاص پوشاک این است که شما در هر حوزه خاصی که کار می کنید مانند مدل لباس تابستانه بازار شما به صورت دائم وجود دارد و ویژگی دیگری که دارد بحث فرهنگ ها، مذاهب، آیین های متنوع است. در بیزینس پلن تولید لیاس انتخاب یک مخاطب هدف که بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید ، در موفقیت در کار تولید لباس شما ضروری است. میزان تولید محصول در دوخت اول با توجه به زیبایی لباس نمونه دوزی شده و کشش بازار هدف در این مرحله تعیین می شود. 1. در مرحله اول لایه از مواد خام (الیاف کوتاه یا فیلامنتی) تشکیل می شود وسپس فرآیند ایجاد اتصال در لایه انجام گرفته و در نهایت پوشاک ایرانی پیچیده می شود. لایه روی پوشک یا نوار بهداشتی در واقع یکی از انواع منسوجات بی بافت می باشند که با توجه به خواص آن برای این منظور تولید می گردند .

فروش اینترنتی لباس

᠎Article was generated wi th the help ᠎of G​SA Con tent Gener​ator  Dem​oversion.

منسوجات بی بافت به دلیل گستردگی روش های تولید، جنس الیاف به کار رفته در تولید و محصولاتی که با اشکال و وزن های مختلف تولید می گردند دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل صنایع کشورهای مختلف دارای اقبال بسیار زیادی برای تولید در این زمینه می باشند. ایکات که ماخوذ از واژه مالایی منجیکات است و در فارسی دارایی نامیده می شود، روشی است کهن در بافت پارچه های منقش با رنگ پذیر کردن نخها پیش از بافت ، تا بتدریج همزمان با عملیات بافت ، نقش نیز نمودار شود. در این مرحله ، روی محصولی که دوخت آن به اتمام رسیده ، توسط وسط کار عملیات پایانی صورت می گیرد و پس از بازرسی و رفع ایرادات ، دسته شده و به قسمت بخار منتقل می گردد. یا اینکه عملیات هایی همچون چاپ ،گلدوزی و یا آنزیم روی این اجزا صورت می گیرد. بیشترین مصرف مربوط به مصارف بهداشتی به میزان 42 درصد کل مصرف می باشد . وضعیت واردات پوشاک در دنیا در دو هزار و نوزده میزان رشد بین سال های 2015-2019 بیشترین رشد واردات کشور لهستان با چهارده درصد روسیه یازده درصد و هلندو سوئیس با ده درصد قرار دارند.

پوشاک بچه گانه

 Da ta w᠎as g ener᠎ated by pushakkade᠎ Content Gen er ator D em ov er sion !

با توجه به روشهای مختلفی که برای اتصال الیاف به یکدیگر وجود دارد در واقع روش های مختلف تولید این منسوجات شکل می گیرند که با توجه به این نوع تولید منسوجات بی بافت با خصوصیتهای مختلف و برای کاربردهای مختلف به وجود می آیند . در صورت تولید منسوج نبافته از الیاف ویسکوز یا پنبه به روش شیمیایی از رزین های اکریلیکی که بعد از تولید باید غیر قابل حل در مایعات معادل ادرار باشد، می توان به عنوان اتصال دهنده الیاف ویسکوز یا پنبه استفاده کرد . بنابراین با توجه به ویژگی های کاربردی این محصول قابلیت استفاده در مصارف مختلف را فراهم آورده است و این مطلب یکی از دلایل اقبال جهانی تولید این منسوجات می باشد . شرکت بهآفرینان داتیس تیوا پیشتاز در صنعت پوشاک ایران به منظور افزایش روزافزون خشنودی مشتریان، بهینهسازی روند تولید و پیادهسازی سیاستهای یکپارچه مدیریت کیفیت و صدای مشتری برای نخستین بار در صنعت پوشاک ایران به استقرار سیستمهای مدرن مدیریت کیفیت یکپارچه اهتمام ورزیده و در این راستا از کادر مهندسی مجرب و کارآزموده و مدیریت آگاهانه و همچنین از جدیدترین متدهای تولید و ماشین آلات صنعتی استفاده نموده است.

اما این روند تقریبا از یکی دو قرن پیش، به نوعی تجارت یا صنعت در بخشهای مختلف اجتماعی تبدیل شد و اگرچه هنوز هم به نوعی در گروه زیورآلات میتوان برخی از تولیدات را مشاهده کرد ولی از آن دوره تاکنون تجارتی بزرگ یعنی چندین برابر ساکنان کره زمین را مهیا کرد. چنانچه مشاهده می شود. جرم یک متر مربع پوشش رویی یک لایه باید حداکثر 25 گرم بر متر مربع می باشد با حداکثر ضریب تغییرات جرم بر واحد سطح برابر با 5 درصد . علاوه بر آن به دلیل ساختار فیزیکی این نوع منسوجات امکان تولید آن به شکل ها و ضخامت ها و ترکیب های مختلف (بسیار راحت تر از منسوجات دیگر) فراهم است به صورتی که می توان به شکل فیلتر نیز از منسوجات بی بافت در سطح وسیعی استفاده نمود. در مراحل بعد از مرحله دوخت اولیه، اجزای برش خورده و دوختهای پایه، به وسیله خیاطان و چرخکاران ماهر، تحت دوختهای اصلی و نهایی قرار میگیرد و لباس تقریبا آمادهای در پایان به وجود میآید و سیر تولید لباس در قسمت دوزندگی تقریبا تمام میشود. انتخاب مواد خام و خواص لیف یک فاکتور اساسی در تعیین خواص نهایی منسوجات بی بافت است. بنابراین روش اصلی تولید یعنی همان تبدیل الیاف جدا از هم به منسوج در نمد و منسوجات بی بافت یکسان است.

دیدگاهتان را بنویسید