پنج تاکتیک‌های ساده برای نمای خشک Uncovered

این ویژگی به عنوان یک خاصیت مکانیکی بیانگر میزان تحمل یک سرامیک در برابر فشارهای استاتیکی و دینامیک بوده و قابلیت سرامیک را برای کاربردهای نما مشخص می سازد.در میان تمام پوشش های مورد استفاده در نمای خشک ،سرامیک پرسلانی به عنوان بهترین محصول از لحاظ استحکام خمشی شناخته شده است. در زیر به روش های مختلف نصب سرامیک پرسلانی به روش Invisible یا پنهان می پردازیم. معماری ساختمان در اقلیم های مختلف موضوع بسیاری از تحقیقات در زمینه ساختمان بوده است. قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف نما هم باعث کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی می شود. بزرگترین ایراد این سیستم نبود گزارش تست آزمایشگاهی برای بررسی فنی قطعات و ضخامت کم قطعات نگهدارنده استیل برای کاهش قیمت تمام شده است. دونستن ویژگی های تخصصی و مشخصات فنی سنگ ها، همچنین خواص شیمیایی و فیزیکی اون ها تاثیر زیادی در هنگام انتخاب سنگ داره. این ویژگی بیانگر میزان مقاومت سطح سرامیک خشک پرسلانی می باشد،سرامیک خشک پرسلانی به دلیل داشتن سطحی سخت و محکم و قابل قبول از قاعده خواص فیزیکی سنگ ها مستثنی است و براحتی سختی سطح آن از بین نمی رود.سرامیک خشک پرسلانی ضمن داشتن کل خصوصیات سنگ، در طولانی مدت همگون بودن ، سختی سطح آن حفظ می گردد.

نصاب نمای سرامیک خشک

با توجه به شرایط فوق بهتر است در این اقلیم از مصالحی استفاده شود که مقاومت حرارتی زیاد داشته و می­توانند نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کنند. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. در سازه های شیشه ای ساختار شبکه های مسطح و هندسی، رفتارهای مختلفی در سازه ساختمان را دارد. سیستم کابلی با ساختار مدرنی که دارد موجب پدید آمدن بیشترین شفافیت در نمای شیشه ای می گردد. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. تمام فرآیند تهیه و تولید طوری طی می شود که نتیجه سازه ای مقاوم و مستحکم باشد. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف ورق های مسطح آلومینیوم، هسته باعث می شود کامپوزیت آلومینیومی داخل محل مدنظر قسم به شکل پاك و مسطح راهدار گیرد و همین ویژگی موجب می شود عايدي نهایی، صیقلی و جلاداده به سمت راء ي رسد. در این پنجره نوار پلی اورتان بین فریم داخلی و خارجی قرار می گیرد تا یک مانع حرارتی ایجاد کند و جریان گرما را کاهش می دهد و باعث می شود پنجره های آلومینیومی با بهره وری انرژی بیشتری برخوردار شوند. یکی از روشهای اجرای نمای سرامیک خشک پنهان،سیستم چسبی است که معمولا برای سرامیکهایی با ضخامت کم (۳ تا ۵ میلیمتر) و ابعاد بزرگ ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتیمتر از آن بهره برده میشود. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. شیشه های با اندازه های بزرگ که با متدهای گوناگون لیمنت و سکوریت کاملاً ایمن شده است.

نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود. اتصال ها و بست های اسپایدر که همگی استیل است و به حالت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است. این وسایل یراق آلات نیروهای جانبی را به کابل, و کابل به سازه اصلی ساختمان انتقال می دهد. نمای اسپایدر هم مثل همه نماها دارای مزیت ها و عیب هایی است که مصرف آن را در موقعیت های خاصی محدود می نماید. لازم است پیش از اجرای نما یک نقشه شاپ (Shop Drowing) توسط گروه اجرایی تهیه شده و همه مشخصات اجرایی شامل نوع پروفیل ها ، نحوه اتصالات ، محل قرار گیری پروفیل ها بهمراه چیدمان سرامیک ها در آن مشخص شوند. قیمت بتن اکسپوز به روش اجرای آن (درجا یا پیش ساخته)، مساحت سطح مورد نظر و مشخصات تایل یا پنلهای انتخابی بستگی دارد. این گروه از پنل بتن اکسپوز تا کنون بیشتر در قالب جی اف ار سی عرضه می شوند. در این روش از اجرای بتن اکسپوز از رول پلاک و چسب های مخصوص استفاده می شود. ᠎This data has ᠎be en done by behsaznama Conte nt Generator D emov ersion.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید