پنج دستورالعمل‌های قانونی از نمای سرامیک خشک

اشاره نمود. آجر نمای ساختمان با تنوع بالای خود گزینه های بیشماری برای نماسازی در اختیار طراحان و معماران قرار می دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است. در بین متریالهای موجود ، نمای سنگی ساده تقریباً کم ترین هزینه را دارد و در مورد نماهای کلاسیک یا رومی، هزینه بالاتر میرود. ۹. تهویه طبیعی: استفاده از نماهای دو جداره مجهز به سیستم تهویه مناسب، منجر به کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود. این روش اصولاً برای پروژه هایی مانند ساخت پل های بزرگ و ساختمان ها به کار می رود و مراحل تولید و بتن ریزی در محل پروژه انجام می شود. نکات و عوامل بسیار زیادی هستند که در ساخت انواع نمای بیرونی ساختمان بیرونی تأثیر زیادی دارند که قصد داریم در این مقاله با شما به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان بپردازیم. نمای شیشه ای عموما به چارچوبی نیاز داشته که صفحات شیشه را در بر بگیرد. در نمای خشک از مصالحی چون پانل سنگی، صفحات کامپوزیتی، رسی و…  C​ontent was c reated ᠎by behsaznama Co​ntent Generator DEMO.

استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است.

نمای رومی چیست؟ نمای رومی ساختمان در دسته سبک کلاسیک قرار می گیرد. هزینه سنگ نمای ساده حدود 100 هزار تومن برای هر متر مربع است، اما برای نمای رومی میتواند تا 200 هزار تومان بالا رود. اصولاً در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. حالآنکه روشهای نوین اجرای سیمان نما مثل شاتکریتها و پاششهای حرفهای تا اندازه زیادی این مشکل را برطرف میکند. به همین دلیل لازم است که هنگام طراحی نما رنگ ها را متناسب با یکدیگر انتخاب کنیم. گاهی به دلیل عدم استفاده از مواد سیمانکاری مناسب در دیوارهای نما که با سیمان ساخته شده اند، ترک هایی دیده می شود که راه را برای ورود آب به ساختمان باز می کنند. استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است. حتی المقدور از شیشه ساده وبرای کاهش آلودگی صوتی از پنجره دوجداره استفاده شود. قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد. • نهایت دقت در تراز بودن قالب ها به کار برده شود. باتوجهبه مواردی که در بالا اعلام کردیم، استفاده از یک سیستم نما خوب که از خطرات نام برده حفاظت کند باید در اولویت شما قرار گیرد، البته همین مورد در عین حال حفاظت از ساختمان باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینههای جانبی ساختمان نیز میشود.

اجرای نمای خشک سرامیک

استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود دفتر معماری استودیو قاف به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با اعتبار و سابقه کار بالا آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان و سازندگان میباشد. شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و … ملات بایرامیکس نوعی از پوشاننده هست که برای نماهای خارجی و داخلی استفاده می شو. عایق نانو نما A80 پایه آب، آب بند کننده کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نما می باشد و همچنین به عنوان لایه نهایی و براق کننده، بر روی کلیه رنگ و پوشش های پایه آب داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. همچنین امکان ترمیم و تعویض مصالح مخدوش روی نما نیز وجود دارد.

نماهای ترکیبی تلفیقی از چند نوع از مصالح مختلف هستند. امروزه در نماهای مدرن استفاده از پنل های بتنی پیش ساخته در طرح های متنوع ،کاربرد بسیاری دارد و در میان معماران سبک مدرن طرفداران بیشماری بدست آورده است. همان گونه که در بالا ذکر شد طراحی نمای ساختمان تنوع بسیاری دارد اما برای این که شما در طراحی نمای ساختمان خود دچار مشکل و پرداخت هزینه های گزاف برطرف نمودن مشکلات نشوید لازم است که این کار را به افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه بسپارید. چسب بتن یکی از افزودنیهای پر کاربرد بتن است که در صنعت ساختمان سازی مصارف بسیاری دارد. نمای سرامیک : این نوع نما به دلیل قیمت مناسب و همچنین وزن کمتر نسبت به انواع سنگ از جایگاه خوبی برخوردار شده است، اما به این دلیل که بازتاب نور زیادی دارد برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب نمی باشد. در این روش شاسی های نگهدارنده که عمدتا از جنس فلز هستند، جای خالی ملات را پر کرده و موجبات اتصال مصالح به سازه را فراهم می سازند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید