پنج راه‌هایی که نمای خشک آجر می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

چرا که سوراخ کردن نادرست سنگ نما منجر به خراب شدن سنگ میشود. خشک شدن چاهها و چشمهها علاوه بر خسارات بسیاری که به بخش کشاورزی وارد کردهاست باعث از بین رفتن مجتمعهای پرورش ماهی شدهاست. چهار چوب های نمای خشک از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشد. برای استفاده از تکنیک اکسپوز، جنس شیشه ها یا لمینتی است و یا سکریتی. شایان ذکر است که نمای خشک، نوعی نمای مدرن ساختمانی است که برای نصب کردن مصالح هیچ ملاتی در آن استفاده نمیشود. با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. آنها سست و زهوار دررفته با تعداد زیادی رخنه به نظر میرسند که مانع دام (و انسان) در جهت تلاش برای ورود به آن میشوند. ویژگی ظاهری آن شامل رنگ سفید است که رگه های آبی وزرد و سیاه در آن وجود دارد. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند.

نحوه جستجوی زمان اجرای نما در توییتر

البته گفتنی است که در کنار شرایط فرهنگی و تاریخی، جلوۀ بصری شهر نیز باید در طراحی شما تاثیرگذار باشد، بهگونهای که نمای طراحیشدۀ شما، هم عملکردگرا باشد و هم به زیبایی بصری شهر کمک کند. بسیاری از افرادی که در ویلاها و یا خانه های ویلایی زندگی میکنند دوست دارن از سنگ کاری ستون برای زیبایی و جلا بخشیدن به نمای داخلی وخارجی ساختمان بهره ببرند. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. عایق حرارتی یکی از اجزا سیستم نمای خشک می­ باشد که به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی توسط چسب به زیر کار (دیوار اصلی ساختمان) متصل می­شود. امروزه زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان نشانگر درجه کار ، نوع فعالیت و حتی نحوه تفکر ، ایده ها و دیدگاه های مدیران آن نهاد و سازمان است. پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. انواع نمای خشک نصب مختلفی دارد، که به مشهود و نامشهود تقسیم می شود.

همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. اکثر رنگ های وینیل به صورت مات هستند و به راحتی پس از خشک شدن از سطح جدا نمی شوند. امروزه و با رواج مدرنیته، ساخت نماهای ساختمانی با فرم ساده رواج پیدا کرده است و یکی از گزینه های مناسب برای اجرای نمای این ساختمان ها استفاده از نمای سرامیک خشک می باشد. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. بایرامیکس، متریالی است که برای اولین بار توسط یک گروه در کشور ترکیه تولید شد و سپس به دنیا عرضه گشت. ۸۰) هستند که در صورت نیاز از متریالی مانند تیرآهن و ناودانی نیز ساخته خواهند شد. این سکونتگاه جدید باید نیاز به شناسایی را برآورده سازد و بدین ترتیب تجلی «رابطه دوستانه» جدید بین انسان و محیط زیست اوباشد.

اجرای نمای خشک آجر

شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تعیین خواهد بود. در طول سیمان کاری و همچنین تا چند روز بعد از آن باید حداقل روزی سه الی چهار بار دیوار سیمان کاری شده را بوسیله آب مرطوب نمود . متریال مورد استفاده در این نوع نماها که مقاومت زیادی مقابل شرایط آبوهوایی دارند، توسط اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میشوند. اگر قصد بازسازی نمای ساختمان خود را دارید، طبیعی است که باید نماهایی قابل استفاده برای ساختمان خود را بشناسید. دیوارهای اولیه با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد با تکنیک های مشهور یونان باستان ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون بدون ملات که به طور کامل با یک نمای خارجی منطبق می شدند اجرا می شدند. یکی از اصلیترین نکاتی در روند طراحی نما، میزان بودجۀ کارفرما است، زیرا اگر نمایی با بهترین ایدهها و مصالح را هم طراحی کنید، درصورت ناتوانی کارفرما در پرداخت هزینهها، طرح شما ناکارآمد خواهد بود، بنابراین لازم است که در اولین قدم، حتما از بودجه و شرایط او بهصورت دقیق مطلع شوید. This art ic​le was wri᠎tt en  by GSA᠎ C on te᠎nt G en᠎erator Dem ov er᠎sion!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سنگ خشک.

دیدگاهتان را بنویسید