پنج گزینه‌های جایگزین به خرید کتاب

امروزه با افزایش روزافزون منابع درسی، بسیاری از دانش آموزان، به دنبال بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی خود میباشند. همین موضوع بر بسیاری موارد دیگر نیز تاثیر گذاشت، مثلا آموزشگاههایی به وجود آمدند که دانشآموزان را برای کنکور آماده و آزمونهایی مشابه آن برگزار میکنند. دوستان بعد از تحویل مرسوله به اداره ی پست میتوانید کد رهگیری خود را از سایت دیجی کتاب کالا در قسمت پروفایل خود دریافت و یا ازطریق واتس اپ و یا تماس تلفنی دریافت و از سایت ادارهی پست پیگیری نمایند. گاهی اوقات نیز نیاز دارید که حتماً مهارت یا دانش خاصی را کسب کنید که در این مورد باید حتماً کتابی را انتخاب کنید که با نیاز شما همخوانی داشته باشد. شما میتوانید پیش از خرید کتاب فلسفه و منطق کنکور برای اطلاع از قیمت و اطمینان از انتخاب خود، از کتابانه کمک بگیرید و از خرید منابع فلسفه و منطق کنکور، آن هم با تخفیف ویژه لذت ببرید. • با توجه به اینکه دانشآموزها باید پیش از کنکور شروع به تست زدن کنند تا با انواع پرسشها آشنایی داشته باشند، انتشاراتهای کنکوری آثاری تالیف کردهاند که پرسشهای چهار گزینهای از تمام مطالب کتاب را شامل میشود. • بیشتر انتشارات های کنکوری میکوشند نیاز تمامی دانشآموزان در رشتههای مختلف را در نظر گیرند و کتابهایی برای همهی داوطلبان تالیف نمایند. Post has ​been gen er ated ​by G SA C onte nt Generat or Demov ersi on.

{بیشترین بهره را ببرید} از کتاب استفاده کنید

در این مرحله باید مشخص کنید که چه نوع کتاب کنکوری می خواهید . نوع دیگر دسته بندی بر اساس انتشارات می باشد. کتاب ها بر اساس نوع انتشارات و درس مورد نظر میتوانند شامل ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شوند. می باشد. دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند گاها تا ۵۰ درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک برخوردار شوند. برای استفاده از این امکان می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۵۴ تماس گرفته یا فرم های مشاوره رایگان در سایت مدابوک را پر کرده تا مشاورین با شما تماس بگیرند. فروشگاه کتابانه با در نظر گرفتن تمام این نکات و کسب شناخت نسبت به نیازهای داوطلبان بهترین منابع را گردآوری کرده است. شعر ها و مفاهیمی که در این کتاب آورده شده اند، یکی از منابع مهم به شمار می آیند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این فروشگاه کتاب برخورداری از بالاترین تخفیف موجود برای خرید کتاب است. از دیگر مزایای سایت مدابوک امکان دریافت کتاب های خریداری شده توسط شما با ارسال رایگان می باشد. انواع کتاب های کمک درسی و کنکوری برای دروس ریاضیات، شیمی، فیزیک، عربی، زبان انگلیسی، دین و زندگی، ادبیات فارسی، زیست شناسی، فلسفه و منطق، کامپیوتر و غیره و نیز کتاب های مربوط به مشاوره تحصیلی، کتب دانشگاهی و انواع کتاب های عمومی و کتاب های آموزش زبان از جدیدترین تالیفات بیش از ۴۰ انتشارات مختلف را می توان از طریق بانک کتاب بیستک کتاب خریداری نمود.

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در ادامه در خصوص جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان عضو این گروه نیز یادآور میشود: اعطای اعتبار دستیاری، کمک هزینهی هستهی دانشجویی مسئله محور، اعطای اعتبار همکار دانشجویی، کمک هزینهی استفاده از تسهیلات شبکهی آزمایشگاهی، کمک هزینهی شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی، کمک هزینهی اجرای پایان نامه و رساله، اعطای ودیعهی مسکن و هدیهی ازدواج و تولد فرزند، کمک هزینهی شرکت در رویدادهای رقابتی مسئله محور (طرح شهید بایایی) و کمک هزینهی اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان عضو این گروه است. معرفی بهترین سایت های خرید کتاب کنکور، به محض ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه، دغدغه ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری به عنوان یکی از اهداف مهم آنها تبدیل میشود. شما میتوانید جهت خرید کتاب کنکور مورد نیاز خود با درصد تخفیف بالا و ارسال رایگان به این سایت مراجعه کنید. کتاب های کمک درسی، کمک آموزشی، تست و نکته کنکور از انتشارات خیلی سبز، گاج، کلاغ سپید، مبتکران، قلم چی (کانون فرهنگی آموزش)، مهروماه، الگو، شبقره، مشاوران آموزش، کاگو دروس طلایی، سفیر خرد، اسفندیار، بنی هاشمی، بیست، کامل طلایی، تخته سیاه، فار، دریافت، راه اندیشه، تیزهوشان شاکری، پویش اندیشه خوارزمی، گامی تا فرزانگان، میشا و کوشا، اخوان، کاهه، جویامجد، علامه حلی، رهپویان دانش و اندیشه، خط سفید، انتشارات جنگل، انتخاب برتر، فاگو، دانشگاهی، مهرسا، پرتقال، دهکده زبان، رهنما، هوپا، دانش پژوهان جوان را میتوانید از سایت بیستک کتاب تهیه کنید.

آنچه که همه درباره کتاب آنلاین می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

انتخاب منابع مطالعاتی جهت کسب آمادگی پیش از کنکور امری حساس است زیرا تعداد منابع میتواند خود باعث سردرگمی شود. یکی از امکانات بینظیر فروشگاه کتاب مدابوک امکان یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان پیش از خرید بوده که این مشاوره توسط رتبه های برتر رشته مخصوص شما انجام می شود. همواره یکی از دغدغه های اصلی تمام دانش آموزان پیش از اقدام به خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور عدم آشنایی با کتاب های مورد نظر است. در ابتدای سال تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی مخصوصا دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی به سراغ کتاب های کنکور می روند . هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه ی تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. برای اکثر داوطلبان کنکور کتاب رشته تجربی مهم ترین درس اختصاصی ، ریاضی تجربی است. فروشگاه کتاب کنکور مدابوک به عنوان جامع ترین مرکز تهیه و پخش کتاب های کمک درسی و آموزشی از انتشارات مختلف در شهر تهران، از زیر مجوعه های موسسه مشاوره و برنامه ریزی کنکور آیدی نوین مشغول به فعالیت می باشد. جزو معروف ترین و برترین ناشران نام برد که در ادامه به توضیح مختصر پیرامون هر ناشر و محتوای کتابهای کمک آموزشی آنها کتاب فروشی میپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید