پیامدها شکست به انواع نمای خشک سرامیک هنگام راه‌اندازی کسب و کار آنلاین شما

همچنین استفاده از این نوع نما هر نوع فشاری که به سازهها وارد میشود را میتواند به وسیله لامل به دیوارهای ساختمان انتقال بدهد. از لاملها در قسمتهای خارجی ساختمان استفاده میشود و به دو گونه عمودی و افقی در نمای کرتین وال استفاده و تقسیمبندی میشوند. استفاده از نردههای چوبی، لوورها و قابهای فلزی و آلومینیومی، فلاورباکسهای بتنی و چوبی، نردههای شیشهای به همراه گیاهان تزیینی نما در تراسها از مواردی هستند که در تزیین نمای مدرن به کار میروند. پیشنهاد میدهیم که در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا فواید استفاده از لامل در سیستم کرتین وال در نمای ساختمانها را برای شما عزیزان بیان نماییم. انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در پی همایشی به تمام تولید کنندگان صنف اتحادیه کاشی و سرامیک عضو اعلام نمود که تمامی برندهای معروف کاشی و سرامیک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند از آنها برای ساخت و ساز خود به نحود احسن استفاده کنند. با توجه به فضای رقابتی که با دیگر شرکت ها در این صنعت به وجود آمده است همواره شاهد تولید انواع کاشی و سرامیک با کیفیت در کشور هستیم. طراحی نمای کرتین وال در ساختمانها بهگونهای است که در برابر انواع آسیبهای فیزیکی و محیطی از جمله باد، تغییرات ناگهانی شرایط جوی هوا و نفوذ آب مقاومت زیادی را از خود نشان میدهد.

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

در این مناطق زمستان ها دمای هوا در برخی از روزها به ۲۰ درجه زیر صفر می رسد. هر نقطه از ایران دارای آب و هوای متفاوتی است پس بدون شک آب و هوا بر روی خاک هر منطقه تاثیر مستقیم می گذارد به طور مثال بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران اکثرا در شهرهای مرکزی قرار دارند زیرا خاک این نقاط به دلیل اقلیم آن منطقه بسیار مناسب ساخت محصولات ساختمانی می باشد که می توان از آنها در امور مختلف تولیدی استفاده کرد. لازم به ذکر است قسمت میانی سطح خارجی لامل در میان دو قسمت لاستیکی خور دماغه نام دارد که این دماغه لامل محل قرار گرفتن شیشه بر روی لامل است. در این صورت ملاحظه میکنید در زمستان و تابستان انرژی زیادی باید برای گرم کردن و خنک کردن خانه یا محل کار شما صرف شود. پنجرههای ترمال بریک از فناوریهای پیشرفتهای هستند، که برای افزایش بهرهوری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. Da​ta has  be en gener᠎at ed  wi​th the help  of G SA C ontent Gener ator D em​oversion .

در واقع این دیوارها تکیه گاهی برای بار کل سازه محسوب می شدند, با پیشرفت زمان و استفاده از فلزات در ساختمان نقش باربری دیوارها این بار به ستون های کوچک فلزی و یا بتن های مسلح داده شد. برای شروع طبیعت گردی فیلبند به الیمستان ابتدا باید از جاده هراز (جاده ۷۷) وارد استان مازندران شوید. یکی از مهمترین دلایل در استفاده از لامل و کرتین وال در نماهای ساختمان این است که لامل از جنس آلومینیوم است و آلومینیوم نیز فلزی سبک است، از اینرو هیچ گونه فشاری را به ساختمان و سازههای دیگر وارد نمیکند. بارزترین خصوصیت معماری کلاسیک استفاده از عناصر حجمی و فیزیکی معماری کلاسیک، تقارن و حجم نمایی آنهاست. لازم به ذکر است که بیشتر معماران و طراحان نمای ساختمانی، بهخاطر دادن زیبایی و جذابیت بیشتر، در برخی محاسبات خود اندازه طولی لامل ها را با یکدیگر مساوی میگیرند که البته بنا بر نیاز سازه و ایجاد ظرافت در طراحی نما و معماری است.

موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. درست است که پروفیلهای ترمال بریک از پروفیل های دیگر قیمت بالاتری دارند، اما بر اساس محاسباتی که انجام شده این پروفیل ها حداکثر بعد از مدت زمانی 5 ساله میتوانند هزینه خود را برگردانند. با وجود اینکه لامل سازهای بسیار سبک است، اما این سازه مقاومت زیادی را در تحمل فشارهای عمودی و افقی ساختمان دارد و میتواند تمامی تنشها و فشارهایی که بهخاطر عوامل طبیعی مانند زلزله به ساختمان وارد میشود را به وسیله لامل به دیوارهای ساختمان انتقال بدهد تا بتواند ساختمان را بهخوبی حفظ کند. بتن اکسپوز در ۳ نوع کم رنگ، متوسط و پر رنگ در بازار موجود است؛ اما می توان به وسیله اضافه کردن موادی مانند رنگ دانه های اکسید معدنی، لکه های شیمیایی، بتونه های رنگی و رنگ های ساختاری، آن را در رنگ های دیگری نیز تولید نمود. شاید از خود بپرسید که لامل چیست و استفاده از آن در نمای ساختمان چه مزایایی را برای آن ساختمان دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای سنگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید