چرا از اجرای نمای خشک متنفرم

اقدام لازم برای این منظور استفاده از اجزائیست که می توانند موضعی (قلاب های پیچدار مکانیکی، قلاب های شیمیایی و …) یا خطی (پروفیل های متفاوت) باشند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. سیستم نصب می تواند از اجزای زیر تشکیل شده باشد: قلابهای قرار داده شده در نقاطی معین “اتصال دهنده موضعی، یک سازه اتصال دهنده گسترده. نکات فنی در اجرای نمای خشک ساختمان: این روزها زیبایی و طراحی نمای ساختمان نشان دهنده نوع فعالیت ، طرز فکر و ایده های مدیران شرکت ها می باشد کلیک . به همین دلیل اکثر مدیران سعی دارند نمای ساختمان محل کار خود را به گونه ای طراحی نمایند که نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد . مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است.

اجرای نمای خشک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. صنعت ساختمان همواره رو به رشد است و با توجه به شرایط و نیازهای انسان با بهره گیری از علم بهترین روش ها و مصالح روزانه در حال خلق شدن است. نمای خشک به نمایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمی شود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. یکی از متریال هایی که امروزه در اجرای نمای خشک بسیار طرفدار پیدا کرده است و مورد استفاده قرار می گیرد فایبرسمنت است .

آه خدای من! بهترین اجرای نمای خشک همیشه!

 Conte​nt w​as creat᠎ed with behsaznama Content Ge​nera​to r DE MO᠎!

دریابیم که چگونه برنده شدن رفیق و تأثیر مردم با اجرای نمای خشک

یکی از جدید ترین روش های نصب سرامیک در ابعاد بسیار بزرگ و با ضخامت کم است. سلام؛ شما میتوانید برای اجرای نمای هر ساختمانی متناسب با سلایقتان و با مشورت طراح نما از روش اجرای نمای خشک استفاده کنید. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. همچنین سطوح نما می توانند ساختمان را در برابر باران، رطوبت و بادهای شدید محافظت کنند. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد.

گرفتار این اجرای نمای خشک کلاهبرداری نشوید

تمایل رو به افزایش در کاهش ضخامت تکه های پوشش نما و بکارگیری پوشش های نمای با ضریب الاستیسیته بالاتر در سازه ساختمان های رایج، نوع بند باز را راه حل بهینه کرده است. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. ابتدا باید به طور دقیق محل سوراخ مشخص شود. به طور مثال در حال حاضر موسسات خیریه و نقش زنان در این موسسات دیگر، معنای سابق را ندارد و ما با خیرهای متکثر روبرو هستیم. این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است . مقاومت بالا: برخلاف مصالح و روشهای سنتی، اجرای نمای خشک ساختمان به معنای داشتن نمایی سازگار در برابر تغییرات دمایی است.

دیدگاهتان را بنویسید