چرا از نمای خشک کرتین وال متنفرم

این رنگ نما بر اساس افزودن رزین های سیلیکون تولید می شوند. نوسان درجه حرارت و آب و هوای شدید بر این متریال تاثیر نمی گذارد. هدف کلی معماری مدرن این است که برای انسان سکونتگاه جدیدی تدارک ببیند. این قابلیت باعث شده که این نما، باعث ایمن شدن ساختمان در برابر زلزله شده است. این لاستیک در پنجره های آلومینیومی باعث می شود انتقال سرما و گرما و لرزش به حداقل برسد. دلیل عایق ضعیف بودن آلومینیوم نرمال، رسانا بودن این فلز می باشد. بتن نما به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد و علاوه بر آن طول عمر و مقاومت آن بالا بوده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد. انتخاب نوع باز و بسته شدن پنجره ها بر اساس کاربرد آنها، فضای موجود و سلیقه مشتریان صورت میگیرد. حتی اگر فرآیند دوجداره شدن آن توسط ماشین آلات صنعتی و بدون دخالت انسانی باشد، باز هم تفاوتی نمیکند. Th is data h as be en generated by G SA C ontent  Ge nerato᠎r ​DEMO​.

این قاب ها دفرمه نخواهند شد و بسیار مستحکم می باشند.

با نمای جی اف ار سی دست طراحان برای ایجاد طرحهای خاص بسیار باز بوده میتوان نمایی خاص و جذاب برای هتل ایجاد کرد. پلی آمید موجود در پروفیل آلومینیومی می تواند به طور موثر انتقال حرارت را کاهش دهد و به اثر عایق حرارتی موثر دست یابد. برای دست یابی به عملکرد بهتر این نوع پنجره، می توان با دو جداره نمودن و استفاده از یراق مرغوب، سطح کیفی آن را بالا برد. این جاذبه در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸، با شماره ۵۹۵ در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسیده است.بهجز دهانه کل نمک ۱۴ دهانه آتشفشانی کوچکتر در منطقه راین وجود دارد. شهرهای رشت، بندر انزلی، بابلسر و گرگان در این منطقه قرار دارند. این قاب ها دفرمه نخواهند شد و بسیار مستحکم می باشند. امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد. تولید نمای سرامیک خشک نمونه ای بارز از پیشرفت مهندسی متالوژی در صنعت عمران است. نگهداری پنجره های آلومینیومی نسبتا آسان می باشد و نیاز به نگهداری خاصی نخواهد داشت ولی پنجره های آهنی نیاز به رنگ آمیزی سالیانه دارند و ممکن است با زنگ زدگی مواجه شوند، اما متریال آلومینیوم متفاوت می باشد و دارای این مشکلات نخواهد بود.

ضوابط نمای خشک

پروفیل آلومینیوم به دو صورت رنگ الکترواستاتیکی پودری و آنادایز قابل رنگ آمیزی می باشد. با این تیغه دو مقطع پروفیل جدا از هم و به وسیله تیغه پلی آمید به هم وصل می شوند. حتی گزارش شده است باران های اسیدی نیز روی بناهایی که با این نوع آجر پوشش شده اثری ندارد. حتی اگر از شیشه دوجداره و یا سه جداره استفاده کنید به دلیل جنس قاب پنجره عایق ضعیفی خواهید داشت. از نظر عایق سرما و گرما و صوت در صورتیکه هر دو نوع پنجره upvc ویستابست و پنجره ترمال بریک بصورت استاندارد تولید شده باشند یو از شیشه دوجداره و یراق الات استاندارد در آنها بکار رفته باشد، این دو پنجره تقریبا عملکرد عایقی یکسانی را از خود نشان می دهند، حتی در بعضی مواقع با توجه به ذات upvc که جنسی بسیار عایق می باشد، پنجره upvc عملکرد صوتی و حرارتی بهتری از خود نشان خواهد داد. عایق حرارتی در این متریال در برابر یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ضعیف می باشد. واژه ترمال بریک (THERMAL BREAK) در لغت به معنای شکست حرارتی و در واقع به فرایندی گفته می شود که باعث شود انتقال حرارت از نقطه ای به نقطه ای دیگر متوقف و یا با سرعت بسیار کمتری انجام شود.

این لایه باعث بالا رفتن مقاومت الومینیوم می گردد. این تاثیر سبب شدهاست که داخل این انفصال هوا درب قسمتهای مرکزی و جنوبی معتدل و درون قسمتهای شمالی بلد بي روح باشد، قسم به طوریکه پشه این قسمتها دمای هوا دروازه زمستان بارها به مقصد زیر صفر میرسد. چیزی که میتواند در نگاه اول، نظر مخاطب را به شدت به خود جلب کند. بعنوان مثال یک پنجره با ارتفاع 2/40 و عرض 3 متر که محل نصب آن در طبقه دهم یک ساختمان می باشد، حتما باید با پروفیل آلومینوم ترمال بریک سرامیک پرسلانی تولید گردد. پروفیل آلیاژ آلومینیوم پنجره ترمال بریک پارتیشن بندی شده است، دو طرف پروفیل نوار عایق حرارتی آلومینیوم و وسط آلیاژ آلومینیوم پلی آمید است. اولی یک سازه پل حرارتی است و دومی یک سازه پل حرارتی نیست. مقرون به صرفه تر است . حال در بین مصرف کنندگان همیشه این سوال پیش می آید که کدام پنجره بهتر و عایق تر می باشد، پنجره upvc و یا پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک. یراق آلات این سیستم بسیار محکم و بادوام می باشند و جدیدترین تکنولوژی ها را به همراه دارند. پنجره های یو پی وی سی از نوع پلاستیک بوده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در رقابت شدید با آلومینیوم می باشد.

جزئیات اجرای نمای خشک

 Da ta was created wi᠎th G SA C on​te​nt Generator​ Demov​ersion.

دیدگاهتان را بنویسید