چرا اکثر نمای سرامیک خشک شکست می خورند

در حال حاضر تولید کننده های بسیاری در سراسر کشور در زمینه تولید انواع آجر نما فعالیت دارند. این ترکیب با تکنولوژی پیچیدهای تولید میشود که مقاومت آلیاژ را با مواد ترموپلاستیک ترکیب و تقویت میکند. ساختار فولادی پشت شیشه قرار میگیرد تا پشتیبانی جانبی را فراهم کند و یک ساختار مجزا و منحصر به فرد ایجاد میکند. به عبارت دیگر، نمای سنگی لایهای نازک یا تصفیه شده از سنگ طبیعی یا فرآوری شده و مصنوعی است که روی دیوار بیرونی یا در فضای نورگیرها اجرا میشود تا این حس را القا کند که گویی بنا تماماً از سنگ ساخته شده است. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همواره زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ ساختمانی اجرا می شود. نمای بیرونی ساختمانها جلوه خاصی به ساختمان می بخشد و اغلب بر اساس تمایلات و سلیقه شخصی انتخاب و اجرا می شود. این ممکن است ارزش املاک را افزایش دهد و می تواند به حفظ روابط خوب با همسایگان کمک کند. چیزی که میتواند در نگاه اول، نظر مخاطب را به شدت به خود جلب کند.

اجرای نمای خشک سرامیک

ویژگیهای بصری (ترکیب، طراحی جزییات و کاراکتر) جنبههایی را شامل می شود که مشخصه یک نما به عنوان یک شی را تعریف میکند؛ این در ترکیب با ویژگیهای روانشناختی، (ارتباط انسانی، فکری و زمینهای) شامل ویژگیهای رابطهای است که زیبایی درک شده نما را از نظر مخاطب و استفادهکننده تعیین میکند. نمای ساختمان علاوه بر این که از ساختمان در مقابل عوامل محیطی محافظت میکند باعث جذاب شدن و زیبایی بخشیدن به ساختمان نیز میشود. جزئیات و ریزه کاری ها در نمای کلاسیک بسیار بیشتر است و همین عامل باعث شده تا هزینه اجرای نمای کلاسیک بسیار بیشتر از نوع مدرن باشد. در این سطح عملکرد، علیرغم خرابیهاي قابل توجه و هزینه بر نماي خارجی، احتمال جداشدگی و سقوط این اجزاء به داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. توصیه ما این است اگر سابقه و علم طراحی نمای ساختمان را نداشتید و در محیط هایی که مرطوب یا گرم و خشک می باشید و از طراحی های اشتباه استفاده کردید، در زمان بازسازی منازل مسکونی و یا ساختمان های اداری، نما را با توجه به شرایط اقلیمی طراحی کنید. Th᠎is was created by behsaznama C​ontent G​enerator Dem oversion .

چگونه بهترین رنگ و مناسب ترین رنگ را برای نمای خارجی ساختمان خود انتخاب می کنید؟ آنها می توانند به سبک طراحی ، زیبایی شناسی ، بودجه ، عملکرد ، پایداری ، توانایی ساخت و برنامه مربوط شوند. اینرسی بتن برای اطمینان از پایداری دما کافی است البته به شرط رعایت اصول طراحی مانند اندازه و جهت نماها. نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن در مقایسه با سایر نماها ارزان تر می باشد. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین انواع نمای ساختمان است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … آجر نما باستان، آجر نما آذرخش، آجر نماچین، آجر نما امیری، آجر نما کهن سرام، آجر نما اصفهان و آجر نمای امین از جمله آجر نماهایی هستند که می توان از کیفیت آن ها مطمئن بود. آجر سنتی یکی از قدیمی ترین انواع آجر می باشد که بعد از کشف، آن را برای دیوار چینی و ساخت بناهای ماندگار استفاده می کردند. چوب ازجمله انواع متریال در نمای ساختمان است که مزیتهای بسیاری دارد. نمای آجری ساختمان که پرمصرفترین مصالح مورد استفاده در آن آجر است، یکی از انواع نماهای آپارتمانی است که در قرن 21 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و اکثر افرادی که دستی بر طراحی نمای ساختمان دارند از انواع نماهای آجری آپارتمان و ساختمانی استفاده میکنند تا بتوانند اثرهایی با جذابیتهای بصری فوقالعادهای بسازند از این رو نمای آجری به انواع مختلفی تقسیم میشود.

برخی از تولیدکنندگان پیشنهاد میکنن ورقهای استفادهنشده شما رو بخرن، و همچنین میتونن در بازیافت مواد استفاده شده یا ضایعاتی که پس از برش و پیرایش باقی می مونن، کمک کنند. استفاده از ایده های جذاب برای دکوراسیون نمای بیرونی ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی نمای مسکونی و نمای ساختمانی داشته باشد. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیتهای نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمیدهند. این نوع از رنگ نما بیشتر کاربرد صنعتی دارد و به خاطر مقاومت بالایش، اغلب برای کفپوش استفاده میشود. استفاده از شیشه در نماهای بیرونی، نور بیشتر و محیط مناسبی را برای ساکنین ساختمان فراهم میکند که باعث تشویق همگان به استفاده بیشتر از شیشه در نما میشود. از طرف دیگر روکش خارجی به یک لایه محافظ خارجی اشاره دارد که پوشش ساختمان را محافظت و زیبا میکند. از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا مطالب بشتر برای ساختمان دانست.

دیدگاهتان را بنویسید