چرا بیشتر مردم هرگز در نمای سرامیک خشک خوب نمی‌شوند

V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. نماهای ساختمانی یک رابط بین فضای داخلی و خارجی ملک است که به عنوان یک پوسته نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا میکند با این حال عملکرد آن بستگی به نحوه صحیح نصب و اجرا آن به همراه مصالح انتخابی دارد. در قسمت قبل مفصل درباره انواع نمای ساختمان صحبت کردیم و با جزئیات آنها آشنا شدیم. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و… C᠎on te᠎nt has ᠎been generat ed ​by behsaznama C​on​tent Gener ator D​em over si​on.

اجرای نمای خشک سرامیک

برای آگاهی بیشتر از جزئیات می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید . در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… این در حالی است که اتصالات استفاده شده در نمای غیر نمایان به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. • از ورود صداهای بیرون به داخل ساختمان جلوگیری می کند و باعث ایجاد عایق صوتی در ساختمان می شود. جهت دانستن این که مناسبترین سنگ برای نمای ساختمان چیست ابتدا باید بدانیم که چه نوع سنگهایی برای نما وجود دارند و دارای چه ویژگیهایی هستند که آنها را برای ما مناسب ساخته است .

نمای خشک سرامیک

امروزه با پیدایش ابزار پیش ساخته، از سنگ و سیمان و گچبری به دلیل سنگین بودن و همینطور زمانبر بودن اتصال آن، کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. اما خوبی سنگ تراورتن برای راه پله این است که به راحتی تمیز می شود. افراد معمولا از دیدن ساختمانهای اصیل که با سلیقه طراحی شدهاند استقبال میکنند. پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگیهای برتر محصول پرسلانی می باشد. شکل گرانول ها و در صد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملاً در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می کردد. سرعت اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از چارچوب های فلزی که الگو اجرای نمای ساختمان محسوب میشوند و امکان آماده سازی آن در طبقات همکف وجود دارد و نیاز به نصب داربست ندارد بالا می باشد. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. اجرای آسان، جلوگیری از رنگپریدگی نما و قابلیت اعمال بر روی سطوح مختلف، از مزایای استفاده از آبگریزکننده نما است. ᠎Th is has be᠎en generat᠎ed by behsaznama Content G ener ator Demov᠎ersion!

نمای خارجی ساختمان

به عنوان مثال: در مناطق شمالی عموما از پنجره های بزرگ و سرتاسری برای نورگیری و سرکولاسیون بهتر هوا استفاده میشود. در ابتدا گرانول (دانه هایی به شکل سیب) به عنوان ذرات ابتدایی تولید پرسلان تولید می گردد. در آخرین مرحله، سیکل پخت سرامیک ها د ردمای 1400 درجه سانتیگراد باعث بوجود آمدن فازهای نهایی بسیار پایدار در پرسلان ها می شود و این مسئله باعث می شود در برابر عوامل واکنش پذیر مقاوم گردد و حالت پایداری داشته باشد براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصول در قسمت پولیش اتفاق می افتد . این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد. این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد.

اتصالات نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مطالب بشتر وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید