چرا شما به هیچ وجه اجرای نما را ببینید این واقعا

مدل سنگ نما رومی نیز در متراژ سنگ موردنیاز تاثیر دارد. اجرای صحیح و اصولی این کار تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و عمر نما دارد . 5. تاثیر مهارت سیمان کار در اجرای نما: از مهم ترین مواردی که در نمای سیمانی باید به آن توجه کرد ، سپردن کار به تیم متخصص و باتجربه است . 2. بعد از اجرای اندودسیمانی به منظور عمل آوری بتن ، روزانه ۲ الی ۳ مرتبه به اندود سیمانی باید آب داده شود . البته به منظور افزایش استحکام اتصال سنگ به ساختمان، استفاده از اسکوپ نیز الزامی است. حال از آنجا که برای نمای رومی عمدتا از سنگ تراورتن استفاده می شود و تراورتن چسبندگی خوبی با ملات دارد( البته دقت کنید که سنگ موردنظر حتما پس از عملیات برش شسته شود تا گردوخاکی که پشت آن نشسته، از بین برود)؛ رایجترین روش نصب سنگ نمای رومی به روش دوغاب است. کیفیت ملات ساخته شده برای این مرحله از جمله نکات مهمی است که درصورت بی دقتی می تواند احتمال کنده شدن ملات از دیوار را افزایش دهد . زیرا در صورتی که این مرحله به درستی انجام نشود، احتمال تخریب نما وجود دارد که در این صورت علاوه بر از بین رفتن زیبایی نما، موجب بروز حوادث و خسارت هایی به ساختمان می شود.  Th is po st w as w ritt en by G᠎SA Conte​nt Gener​at or Dem oversi᠎on .

نمای خوشگل ساختمان

شاسی کشی یا همان آهن کشی نمای ساختمان مهمترین مرحله در اجرای نمای ساختمان است. پس از طراحی نقشه، نوبت به شاسی کشی می رسد. البته نورپردازی باید در حدی باشد که در نگاه اول خود نما دیده شود و بعد نورپردازی توجه را به خود جلب نماید پس چندان نباید خیره کننده باشد. بعد از آن برای داشتن سطح کاملا یکدست و صاف ، کروم بندی های طولی و ارتفاعی انجام نماهای مدرن می شود . 3. در چنین نماهایی معمولا بعد از مدتی ، به دلیل نشست ساختمان و انبساط و انقباض هایی که پیش می آید ، نما دچار ترک می شود .این معضل خصوصا در سطوح بزرگ بیشتر به چشم می خورد . این ابزار به صورت پیش ساخته در اختیار نصاب قرار می گیرد و در تعدادی از آنها ممکن است از دستگاه سی ان سی استفاده شود که در این صورت قیمت آن بالاتر می رود. علاوه بر موارد بالا قیمت ابزار نمای رومی نیز با توجه به نوع سنگ به کار رفته، درجه بندی کیفی آن،فرآوری ها و پرداخت انجام شده و میزان پیچیدگی آن متفاوت است. یکی از ویژگی های مصالح ساختمانی، تنوع رنگ بسیار بالای آن ها بوده، که این امر باعث می شود انتخاب برای تمام سلیقه ها کاری راحت و حتی در بعضی موارد لذت بخش باشد.

پس از اتمام جوشکاری به منظور فراهم کردن سطحی مناسب برای سیمان کاری ، روی توری ها را از ملات ( ملات سیمان و پودرسنگ ) می پوشانند . قیمت بتن اکسپوز کف ثابت نبوده و با تغییر ضخامت، رنگ و سفارشی سازی آن، قیمت ها تغییر می کند. در زمینه ی طراحی حفاظ پنجره ساختمان شرکت حفاظ نما توانسته از طرح ها ی روز و مدل های جدید استفاده کند ، این به معناست ترکیب تمامی طرح ها از جمله کلاسیک و مدرن و تنوع در رنگبندی توانسته هزاران مدل جدید را ایجاد کند .در طراحی حفاظ های ثابت و متحرک باید ظرافت را بسیار مورد توجه قرار داد ، زیرا اکثر حفاظ ها برای نمای ساختمان ها و ویلا مورد استفاده قرار میگیرد و زیبایی نما را شامل میشود پس باید در انتخاب طرح بسیار دقت کرد . تایل های بتن اکسپوز دارای ابعاد استانداردی هستند که پوشش سطوح دیوارها را آسان تر کرده و تایل ها را قابل حمل ولیکن بنا بر هر پروژه و در خواست کارفرما میتوانیم ابعاد و اندازه های سفارشی را نیز قبول کرده و تحویل دهیم.

قیمت فلاشینگ نما در اصفهان با توجه به نوع ورق استفاده شده در پروژه و به متراژ و ابعاد موجود در پروژه متغیر بوده و با توجه به نواسانات موجود در بازار حتما باید از طریف کارشناسان موسسه انجام گیرد. اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به روش نمایان در پروژه پلی کلینیک آزادی توسط شرکت اکو آرک در حال اجرا می باشد. البته برای رفع این مشکل ترفندهایی همچون استفاده از رنگ های نانو و توجه به دمای محیط ( حداقل دمای محیطی در زمان اجرا ، ۵ درجه سانتی گراد یا بیشتر باشد تا از یخ زدگی و فساد سیمان جلوگیری شود ) وجود دارد که تا حد امکان مانع از بروز این مشکل گردد . متراژ و ارتفاع ساختمان ، المان ها و جزئیات طرح نما و سطح مورد نظر برای اجرا از دیگر مواردی است که بر مدت زمان اجرا تاثیرگذار است . ما با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی توانستیم بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. درب و پنجره آلومینیوم بهترین پنجره دوجداره نسل جدید شناخته شده اند زیرا پنجره آلومینیومی ترمال بریک هوابندی خوبی دارند. همچنین، عوامل مختلفی دیگری مانند مدلهای مختلف پنجره ترمال بریک، رنگ، طرح و کیفیت پنجره نیز بر روی قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک تاثیر میگذارند.

قیمت سنگ نمای خشک

Th is c᠎onte​nt has  be​en gener ated with GSA C​onte nt G enerat or Demov​er​si​on.

دیدگاهتان را بنویسید