چرا نادیده گرفتن اجرای نمای فریم لس آهنی هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

چنانچه کارفرما طراحی نورپردازی را هم از مجری بخواهد، هزینه طراحی نما افزایش پیدا خواهد کرد. نمای سرامیک پرسلانی یکی از انواع نماهای نوین ساختمانی است که طرفداران زیادی در صنعت ساختمان مجموعه ها دارد. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. در نتیجه این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب، همچنین مناطق سردسیر گزینه مناسب نمی باشند. سرامیک ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث حفظ جذابیت و زیبایی ساختمان در گذر زمان می شود.. این قابلیتها به معنی کاربرد این سرامیک در نمای قسمتهای مختلف یک منزل است که چند مورد از آنها را بررسی کردیم. به طور کلی سرامیک را می توان در جزء مصالح زیبا و با دوام قرار داد. تنوع طرح، نقش و رنگ در تایل های نمای سرامیک پرسلانی گزینه های متنوعی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد. دارد.استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است . سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند.

تولید کننده نمای خشک

جالب است بدانید رنگ های متنوع در سنگ ها که نشان دهنده گذران زمان بوده و مشقت و صبر طبیعت در آن جلوه گر است، بر اثر مرور زمان نه تنها تکراری نمی شوند بلکه روز به روز نقش و نگار آنها به روز شده و هیچ بیننده ی خوش ذوقی را از تماشای خود خسته نمی کنند. آیا رنگ نما می تواند آلودگی ها را از خود دفع کند؟ پرسلان های اکسترودی از ترکیب خاک های متنوع با آب و سپس طی مراحل قالب گیری خمیر، برش ، خشک کردن ، لعاب زنی و چاپ و پخت با دمای زیاد وبه مدت طولانی حاصل می شود. اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار موجود می باشد. Th is conte​nt has  be᠎en cre​at ed  with G SA C​onte᠎nt G᠎enerat​or D emover sion!

یک پارکینگ ساده در جلوی خانه در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز شخصی شما قابل تغییر است. سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. سرامیک سایز بزرگ فارغ از اندازه بزرگ خود، قابلیتهای متنوع و مختلفی دارد که آن را به مصالحی همه کاره تبدیل کرده است. این لایه لعاب از ورود آب به لایههای زیرین سرامیک جلوگیری میکند و در شرایط دمایی سرد مانع از یخ زدن بافت سرامیک سایز بزرگ میشود. همچنین نماهای سرامیکی به دلیل حالت لعاب چاپی و طرح یکنواخت آن در کنار بازتاب شدید نور جلوه زیبایی به ساختمان نمی دهند و برای بیننده در بلندمدت خسته کننده می شود. این نکته باعث می شود نمای سرامیکی بتواند پس از سال ها همچنان سالم و زیبا باقی بماند. استفاده از سرامیک یا سنگ در نمای ساختمان تفاوت های زیادی دارد. این روش دارای استاندارد جهانی نیست اما در ایران متداول است.

شاید در ظاهر نمای فریم لس نمایی بدون هیچ گونه فریم نگهدارنده را در ذهن تداعی کند اما این گونه نیست. در این کمپین قصد دارم به سوالات شما در زمینه ی نظارت در حوزه ی ساخت و ساز شهری در قالب فیلم های کوتاه پاسخ بدم. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. برای اجرای این نوع نما استفاده میشود. این لایه مستحکم از ورود آب به دیوار و لایههای بتنی جلوگیری میکند و مانع تأثیرپذیری آن میشود. این مسئله منجر به امنیت بیشتر و جلوگیری از سقوط مصالح در اثر تغییر دما و حتی زلزله میشود. در این روش نصب پنل بتن اکسپوز مانند سنگ نما با استفاده از دوغاب ماسه و سیمان نصب میشوند. پوشش دیواره ها با استفاده از موادی همچون گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک ها، ام دی اف ها و بلاخره سنگ ها همه در راستای زیبا سازی محل زندگی انسان هاست. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید