چرا همه درباره نمای سرامیک خشک صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. بر این اساس، با تغییر رئیس سازمان نظامهای مهندسی ساختمان، هزینه ساخت و ساز اعلامی به سازمانهای نظام مهندسی برای سازههای پرمصرف (از ۳ تا ۵ طبقه) متری ۳ میلیون تومان کاهش یافت. برای استفاده از چسب باید از متخصصین کمک گرفت زیرا اگر به درستی اجرا نشود امکان نفوذ آب به داخل مصالح وجود دارد. این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . می توان گفت یکی از بهترین قلوه سنگ هایی که در سازهای لوکس و امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، قلوه سنگ از جنس مرمر می باشد. ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد.

نمای سرامیک خشک

این نماها و ساختمان ها در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و آلودگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. همچنین قسمتهای دیگر آن شامل مسجد، حمام و قناتهای قدیمی است که شما را به دل تاریخ میبرد. زمانی که نگاهی به تاریخچه استفاده از بتن در ساخت و ساز بیندازید، متوجه خواهید شد که از این متریال تنها برای سازه و استحکام ساختمان استفاده میکردند؛ اما در سالهای اخیر، انواع مختلفی از بتن به وجود آمده است که بسیاری از خاصیتهای آن را تقویت بخشیده و در قسمتهای مختلفی از ساختمان از آن استفاده میشود. • بتن های اکسپوز برای محوطه سازی پارک ها و باغ ها نیز کاربرد دارد. پنل های بتن اکسپوز با ارتقا دادن بتن و مقاوم سازی آن تولید می شوند. وجود توری فلزی یا پلاستیکی بهمنظور پیشگیری از سقوط و شکستن احتمالی سرامیکها در صورت جداسازی نیز از اصول اساسی است که البته به علت اینکه هیچگونه متریال چسبندهای در زیرسازی استفاده نمیشود احتمال جداسازی پنل ها صفر خواهد بود. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. This conte​nt was writt en by behsaznama C on​tent᠎ G ener᠎ator  D​em oversi​on᠎!

به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای یک ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.این نوع نما دارای ویژگی های معماری مدرن بوده و اصول طراحی آنها از قوانین معماری مدرن تبعیت می کند. استفاده متناسب با نوع کاربری شیشه نیز با توجه به شیشه های با قابلیت های خاص ( شیشه های گرم شونده الکتریکی، هوشمند و …) می تواند مزایا و معایب ویژه ای داشته باشد. جالب توجه آنکه نه تنها خانههای یونان و روم باستان درونگرا و حول یک حیاط مرکزی شکل گرفتهاند، بلکه ویلاهای روم و کوشکهای تمدنهای دیگر که چهار جبهه یا چهار نما بودند، در پشت دیواری بلند از دید و دستبرد غریبهها حفاظت میشدند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد.

اجرای نمای خشک سرامیک

سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. این موضوع برآیند نتیجه ایجاد دیواری پرده مانند با فاصله ای جلوتر از دیوار است. نصب سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس فولادی ضدزنگ (stainless steel)، به ریلهای آلومینیومی روش نمایان گفته شده ، که اگرچه به مدد روش الکترواستاتیکی، رنگ پلیاستر موجود کاملاً با قطعات کلیپس همخوانی دارد اما به علت اینکه بر روی کار نمایان است بدین نام خوانده میشود که از ویژگیهای آن میتوان به سرعت نصب و سبک بودن سازه اشاره نمود ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه “نمایان VISIBLE” مراجعه نمایید. نصب و اجرای نمای خشک کاشی سرامیک را میتوان نمونهای شگفتآور از تأثیر پیشرفتهای متالوژی بر مهندسی ساختمان دانست. بدین ترتیب به مدد دستاوردهای فناوری نانو بهگونهای بر ساختار مواد… امروزه مجموعههای صنعتی متعددی با هویتهای متفاوت در حال فعالیت هستند که اکثر آنها به عنصر نماسازی آنقدرها اهمیت نمیدهند. در سراسر جهان شرکت های زیادی فعالیت میکنند که قطعاً تمامی آنها نمیتوانند در فهرست بهترینها قرار گیرند. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود.

اتصالات نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید