چرا همه مرده اند در مورد اجرای بتن اکسپوز اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

طراحی نما چه ارزشی به ساختمان اضافه میکند؟ این شرکت در سالهای گذشته پروژههای مختلفی را در عرصههای متفاوت شامل طرحهای گردشگری، مجموعههای تجاری، اداری، مسکونی، پروژههای مرمتی، طراحی باغ و پارک و نیز طراحی شهری به انجام رسانده است. برای ساخت این متریال، دانه ­های گرانیت، مرمر و سرامیک را درون چسب ­های مصنوعی و طبیعی ریخته و پس از خشک شدن در اندازه­ های دلخواه، برش می ­دهند. مهندس معمار یا آرشیتکت، شخصی است که با انواع طراحی فضا های مختلف مانند طراحی نمای ساختمان، ادارات و… یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در نمای یک ساختمان، سلیقه شخصی کارفرما است که با توجه به راهنمایی های معمار می توان به نمای مناسبی برای ساختمان رسید. هلدینگ ساختمانی سپنتا به عنوان یک موسسه طراحی نمای ساختمان با تجربه و سابقه کار بالا آماده ارائه مشاوره رایگان به کارفرمایان و معماران است و همچنین می توانید برای اجرای پروژه با قیمت مناسب روی این مجموعه حساب کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای طراحی و اجرای نمای ساختمان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. آماده کمک به شما برای پیدا کردن چنین متخصصانی در شهرتان است. ترمو وود یا ترمو چوب ها جزو آن دسته از نماهای چوبی هستند که به دلیل توسعه مصالح ساختمانی مدرن، استفاده از آن ها گسترش پیدا کرده است.

تجهیزات نمای خشک

چرا که درون کافی شاپ و نیازهای آن برای جلب نظر افراد بسیار متفاوت از درون یک ساختمان مسکونی و نیازهای آن بوده و همین نکته سبب می شود تا نمای آن ها را با توجه به همین موارد طراحی کنیم تا هم کارفرما و هم افرادی که از این ساختمان ها استفاده می کنند و به آن نیاز پیدا می کنند رضایتشان جلب شود . در عصر مدرن نیز با پیشرفت فناوری و پدید آمدن گزینه­های جدید به عنوان مصالح قابل عرضه در بازار، این امکان وجود دارد که فرد با توجه به آب و هوای محلی که در آن زندگی می­کند، اقدام به ساخت بنا نماید. نمای ساختمان در برداشت افراد از سطح کیفی و ساخت هر پروژه ساختمانی تاثیر چشمگیری دارد. جنبش مدرن با در نظر گرفتن سکونتگاه به عنوان نقطه عطف، سلسله مراتب سنتی کارهای ساختمانی را دگرگون کرد. نمای چوبی یکی از جذابترین و شیکترین نماهای ساختمانی است که نصب آن مزایا و معایب مختلفی دارد. نمای هر ساختمان در یک شهر تاثیر مستقیم روی بدنه ی خیابان ها یا میدان هایی که در آن قرار گرفته است دارد. ᠎Th is conte᠎nt has ᠎been c re ated ᠎by behsaznama​ C᠎on tent G​ener᠎at or D᠎em᠎ov er​si​on!

به طور مثال نمای یک ساختمان اداری باید با عملکرد آن همخوان باشد. در صورتی که هنگام اجرای دیوار خشک از پشم سنگ یا پلی استایرن برای پر کردن فضای داخلی استادها استفاده نشود، صدای طبل مانند آن میتواند آزاردهنده باشد. از این رو لحاظ کردن سلایق شخصی بدون توجه به نمای منطقه علاوه بر اینکه در زیبایی ساختمان ها نقشی ندارد، به هم ریختگی و نابسامانی را نشان می دهد. در بخش بعدی با اجرای بتن اکسپوز با ملات رو به رو می شویم به این معنی که در بعضی از پروژه ها مخصوصا نما کاری باید حتما از ترکیب ملات با هم استفاده شود چرا که ما افتاب را در طول روز داریم در فصل زمستان باد و برف را داریم که سایش روی کار ایجاد خواهد کرد و همچنین در شهرهای صنعتی ما شاهده بارش باران اسیدی هستیم بنابراین این اجرای بتن اکسپوز با ملات را در این بخش به شدت تاکید میکنیم. از جمله گزینه هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، عایق پیوند خورده یا ملات چسب است. مادهای که به عنوان عایق در این پروفیلها قرار میگیرد معمولا از جنس نوارهای پلی آمید یا PVC است.

بتن اکسپوز به علت دارا بودن تنوع در شکل ظاهری و قابلیت ساخت و تولید ابعاد مختلف، به طراحان، مهندسان و کارفرمایان محترم این امکان را می دهد که انتخاب گسترده ای در مورد پروژه خود داشته باشند، تنوع در ابعاد و بافت، سطح نهایی زیبا و ساده ای را برای کسانی که به معماری مدرن علاقمند هستند ایجاد می کند. یک مهندس معمار علاوه باید بتواند فضا ها مختلف را طراحی کند بایستی بتواند شرایط اقلیمی و فرهنگی آن منطقه را برسی و نقاط قوت و ضعف آن را برسی کند، یک مهندس معمار در طراحی یک پلان ساختمان باید بتواند در شیت ها مخلتف سیستم های گرمایشی و سرمایشی و آلارم های آتشنشانی را در صورت نیاز طراحی کند و برای آن برآورد قیمت، برنامه ریزی کند. مهندس معمار یا آرشیتکت چه کسی است؟ گذشته منجر به توسعه انواع نمای ساختمان ، چه در سیستمهای مورد استفاده و چه در مواد استفاده شد. استفاده از این بتن حس وحال فضا را به سوی سبک مدرن و صنعتی می برد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید