چرا همه مرده اند در مورد اجرای نما اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

نمای سرامیک یکی از نما های مدرن و امروزی میباشد که امروزه در نمای ساختمان های مدرن استفاده می شود. نوع مصالح و میزان مرغوبیت مصالح مورد استفاده در کار. در اتصال مخفی یا توکار پنلهای بتن اکسپوز دیوار، علاوه بر تجهیزات مورد استفاده در روش قبل، به اتصالات براکتی و وسایل حفاظت فردی نیز نیاز داریم. سنگ مرمر مورد استفاده در نمای سنگی ساختمان باید دارای ضخامت بالایی باشه تا دچار آسیب نشه. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. پروژه خود را با بالاترین کیفیت و اقتصادیترین صورت ممکن به اتمام برسانید. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. به همین علت باید حتما از رنگهای مخصوص ضد جلبک و قارچ استفاده شود.

اجرای نمای خشک آجر

ازجمله تمهیدات دیگر در سنگ نمای ایناب وجود اسکوپ ­های مخصوص در پشت آن است که این اسکوپ ­ها از سقوط سنگ نما جلوگیری می­کند. در شرکت ما از بهترین متریال(پیچ گالوانیزه جنس خوب و رولپلاک مخصوص سنگ نما) استفاده میشود و همچنین دریلی که برای سوراخ کاری سنگ استفاده میشود، مخصوص همین کار است و به سنگ کوچکترین آسیب را نمیزند. مانند همۀ نماهای ساختمان، اسپایدر نیز مزایا و معایبی دارد که استفاده از آن را در شرایط خاص محدود میکند. سنگ صنعتی ایناب که در قسمت قبل با آن آشنا شدید، علاوه تمام مزایا و ویژگی هایی که دارد جزء سنگ های ارزان قیمت نمای ساختمان می باشد. طراحی و اجرای نمای ساختمان مفهوم سازی شده بود که ساختمان را به عنوان یک موجودیت باقی مانده “dematerialise” می کند و اجازه می دهد تا آن را با رنگ های اطراف تعامل کند. سرامیک خشک با فاصله معینی از دیوارهای ساختمان صورت می گیرد که از این فاصله می توان درجهت اعمال عایق های مختلف صوتی ،رطوبتی و حرارتی یا عبور تاسیسات برقی و مکانیکی بهره مند شد. از آنجایی که ورق های کامپوزیت رنگ های متنوعی دارند، آنها مات و نانو، چوب، آینه، گرانیت و هفت رنگ هستند.

یک مزیت بسیار مهمی و بزرگی که تایل های بتن اکسپوز دارند سازگاری آنها با انواع شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. در یک سطوح و جنس های مختلفی کاربرد دارند که توضیحات آنها در ادامه مطالب گفته شده که پیشنهاد می شود حتما مطالعه شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به طراحی کامپیوتر و مدلسازی های سه بعدی با نرم افزار به شکل بسیار دقیق و تجسم طرح نهایی به شکلی بسیار ساده اشاره کرد. تنوع در رنگ و طرح. بدین معنی که ساخت قطعات بتنی مسلح با طرح و اندازه مورد نظر در محیط کارخانه امکان پذیر است. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. استان کرمانشا دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است، بهترین زمان برای بازدید از این تکیه فصل های بهار و تابستان است. بهترین و باکیفیتترین مصالح را در پروژه خود داشته باشید. اما همین ترکیب بدون وجود کاه، گزینه بهتری شناخته می شود چرا که بسیاری از خصوصیات ساروج و حتی بتون را در شرکت نمای خشک خود دارد. Th᠎is was gen erated with the help of behsaznama C​ontent Generator DEMO.

جزئیات اجرای نمای خشک

پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد. آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. برای اجرای اسپایدر، نیاز به محاسبات و کنترل توسط مهندسان عمران است. درمان سمی سالیانه جهت جلوگیری از ایجاد موریانه نیاز خواهد داشت. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. روشهای ترمیم بتن اکسپوز به میزان تخریب آن بستگی دارد. از مزیتهای این روش این است که این کار میتواند در کارخانه انجام شود و مشکلات جوی از قبیل گردوغبار و سرما و گرما از بین میرود و به همین دلیل عملآوری بتن تحت شرایط کنترل شده جوی به سهولت انجام میگیرد؛ که در نحوه نصب خشک و تر این نوع بتن نما شرح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید