چهار راه‌هایی که اجرای نما می‌تواند شما را ورشکست کند – سریع!

شرکت آرین همت شهر تیم کاری مجرب و ماهر در زمینه شستشوی نما بدون داربست – نماشویی – شستشوی نمای ساختمان – شستشوی نما با طناب را ارائه میدهد که به خوبی از هنر کار در ازتفاع برای دسترسی به مناطق سخت برخوردارند | هدف ما جلب رضایت شماست. به همین دلیل در این مقاله به بررسی مصالح مختلف در ساخت نماهای ساختمان پرداخته شد. از این نوع بتن می توان به عنوان پوشش دیوارهای داخلی، پلکان و راه پله، کف سازی محوطه، روف گاردن و زیرزمین استفاده کرد. بنابراین، این گزینهای است که سطح خوبی از کارایی را برای قیمت آن فراهم میکند، زیرا هیچ هزینهای از سیستم چارچوب ناشی نمیشود. یکی از پرطرفدارترین متریال و مصالح، نمای سیمان سفید است. در همین راستا گاهی فرهای معمولی از نمونههای فندار بهتر عمل میکنند؛ چراکه کیکها، سوفلهها و موارد مشابه فقط و فقط با حرارت بالا و پایین به خوبی میپزند. از طرف دیگر، از آنجایی که نمای کلاسیک دارای محفظه هوا یا عایق کاری نیست، عایق حرارتی و صوتی کمتری را ارائه میدهد، که این به معنی صرفه جویی کمتر در انرژی است. در مقایسه با انواع دیگر نما، نمای سبک وزن عایق حرارتی و صوتی کمتری را ارائه میدهد و هزینههای نگهداری بالاتری در میان مدت و بلند مدت دارد. This da ta has ​been cre ated with t he ᠎help of G​SA Content Gen᠎er ator D em oversion.

آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است.

استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. حتی اگر نصب این سیستم بسیار پرهزینهتر و پیچیدهتر باشد، بیشتر اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است، زیرا فاصله هوا مسئول بسیاری از مزایای روکش صفحه باران است. روکش پرده بارانی یا سیستم نمای تهویه شده از یک دیوار باربر، یک لایه عایق و مواد روکش ساخته شده است که با استفاده از یک ساختار نگهدارنده به ساختمان ثابت میشود. آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. در زیر، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال حاضر در معماری استفاده میشود، و همچنین ویژگیهای هر یک از آنها را توضیح میدهیم. تابش انرژی گرمایی از طریق امواج با فرکانس بالا مانند نور مرئی، نور ماوراء بنفش یا مایکروویو انتقال داده می شوند. نما واسط بین فضای داخلی و محیط بیرونی است و به عنوان یک پوسته، نقش مهمی در گرما، نور و تبادل هوا دارد. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

هشت راه‌ها به سرعت شروع فروش اجرای نما

سیستمهای ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحاتی از مواد عایق در اطراف ساختمان است که توسط ملات محافظت شده و به صورت دیواری نگهدارنده چسبیده یا به صورت مکانیکی ثابت میشوند. پرکاربردترین مصالح در جنبه عایق بندی یک سیستم ETI عبارتند از پلی استایرن منبسط شده (EPS)، پلی استایرن اکسترود شده (XPS)، پلی استایرن منبسط شده با گرافیت (EPS-G) و پشم معدنی (MW). از آنجا که سیستم ETI دارای یک لایه عایق است، پلهای حرارتی و خطر تراکم را کاهش میدهد. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. با ظهور متریال و سبکهای مختلف در نماسازی، اجرای نما هزینه­های مختلفی دارد. نقل است که در زمان جنگ جهانی دوم خشک سالی شدیدی در قم روی داد و مردم نماز باران را به امامت محمدتقی خوانساری که از مراجع تقلید آنزمان بودند خواندند که اندکی پس از مراسم بر این شهر باران بارید. نمای ساختمان مسکونی همچنین میتواند بازتابدهندۀ سلیقه، علایق، باورها و سنتهای مردم باشد. بر این اساس استفاده از روش گیونی در مقایسه و انتخاب مصالح مصرفی نمای ساختمان، مناسب تر می باشد.

همه این ها در حالی است که با ارتفاع متوسط به این خدمات نیازی ندارند. مزایای آن این است که ساخت آنها پیچیده تر، نصب سریع و شرکت طراح و مجری نما هزینه کم است. در کلیپ کوتاه فوق نصب خشک نمای ساختمان نمایش داده می شود. در این روش ضمن تسهیل روش اجرا اکثر معایب اجرای آجر به صورت ملاتی برطرف گردیده است. مصالح ساختمانی در طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری، الزاما نباید از سنگ باشد و بر اساس حدود مجاز ضوابط طراحی نمای ساختمان میتوان از شیشه، فلز و کامپوزیت استفاده کرد. در قسمت داخلی گالری نیز دیوارها پوشیده از آجرنما هستند که با نورپردازی دقیق و به جا فضایی زیبا و صمیمی ایجاد شده است. نمای بایرامیکس از جمله نماهای دکوراتیو است که به صورت ملات و متشکل از سنگدانه ها، رنگ، رزین های طبیعی و مصنوعی و افزودنی های دیگر می باشد. شرکت نما لوتوس در طی سالهای اخیر توانسته است با کسب علم و تجارب گوناگون در زمینه خدمات کار در ارتفاع و همچنین جلب رضایت مشتریان و پرسنل شرکت و بهره گیری از روشهای نوین در ارائه خدمات به هموطنان عزیز و شناخت خواسته مشتری از جمله ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالا به بسیاری از اهداف بلند مدت شرکت دست پیدا کند.تمامی پرسنل شرکت آموزش دیده و دارای ابزار آلات استاندارد کار در ارتفاع می باشند و برای آنها بیمه مسئولیت با نام رد شده است .تمامی خدمات نما با روش راپل و بدون داربست انجام می شود .یکی از خدمات کار در ارتفاع شرکت پیچ و رولپلاک نما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید