چهار روز تا بهتر روشی که شما نمای خارجی ساختمان

این عمل نیز منجر به شکل گیری جنبش مدرنیسم در قرن 20 گردید. بناها در معماری آرت دکو ظاهری ساده دارند و همراه با خطوط متقارن هستند. این مدل از سنگ های قلوه ای و رودخانه ای با هرگونه سبک معماری این کتاب هماهنگی زیادی دارند. قیمت قلوه سنگی که از جنس مرمر باشد به دلیل همان خاصیت لوکس بودن به مراتب بالاتر از سایر سنگ ها می باشد. علاوه بر اینکه از این سنگها در نمای ساختمان ها می توان استفاده کرد، در بناهایی هم که در محیط بیرون وجود دارد نیز این سنگ های رودخانه ای قابل استفاده هستند. از این سنگ های قلوه ای می توان در نمای باغ، باغچه و برای پوشاندن زمین استفاده کرد و زیبایی محیط را دوچندان نمود. از مزایای کامپوزیت نما می توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی اشاره نمود. وزن سبک، ضخامت کم و ابعاد استاندارد سبب میشود تا جابهجا کردن ساندویچ پانل دیواری راحتتر از سایر مصالح باشد.

نمای خشک سرامیک

آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. تهیه ملات برای اجرا و نصب مصالح ساختمانی که به عنوان نمای داخلی یا خارجی ساختمان استفاده میشوند. به همین دلیل انتخاب سرامیک خشک میتواند گزینه مناسب تری نسبت به سنگ خشک برای اجرای نما باشد. ضمنا باید خاطر نشان کرد که اجرای رزین با غلتک، به دلیل عدم پر کردن درز میان قطعات، اثرگذاری لازم را ندارد و بهتر است جهت اجرای آن از قلمو استفاده شود. پیش از اینکه انواع سبک نمای ساختمان را بیان کنیم، لازم است تا تعریفی کوتاه از آن و همچنین شاخصه های اصلی انواع سبک ها را بشناسیم.

نمای سرامیک خشک

ترکیب چوب با سایر متریال ها نظیر فلز و شیشه زیبایی نما را دوچندان می کند و آن را خاص تر جلوه می دهد. از المان های بارز این سبک تجمل و شکوه ساختمان، سرستون های بلند و تراشیده، سنگ های قیمتی، چوب کار شده و جلا خورده، درب ورودی بزرگ و با عظمت از ترکیب چوب و شیشه و دکوراسیون لوکس چوبی در سقف عمارت است. برای گرما بخشیدن به طراحی در سبک اسکاندیناوی؛ از چوب در کنار شیشه و استیل استفاده می شود. همچنین اگر در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشند با گذشت زمان به تدریج رنگ خود را از دست داده و کدر می شوند. سنگ رودخانه ای نیز از جمله سنگ هایی می باشد که در ساختمان سازی و تزیین بنا از آن استفاده می شود، اینگونه سنگ ها طوری صیقلی می شوند که قطرشان بیشتر از ۵ سانتی متر نباشند همچنین دارای سطحی صاف و صیقلی نیز هستند. قلوه سنگ ها به دلیل اینکه در معرض تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند باید مقاومت زیادی نیز در این مورد داشته باشند. می توان گفت یکی از بهترین قلوه سنگ هایی که در سازهای لوکس و امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، قلوه سنگ از جنس مرمر می باشد. ​Post was gen erated  wi᠎th t he ᠎help of behsaznama C ontent G᠎ener᠎ator ​DEMO​.

آبگریز شیشه دکترنانو ، از بهترین عایق های نانو نما می باشد که جهت آبگریز کردن نماهای شیشه ای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. کامپوزیت استحکام بسیار خوبی دارد و در برابر صدا و حرارت میتواند به صورت عایق عمل کند. به همین دلیل طراحی نما موضوع بسیار حائز اهمیت در شروع ساخت آپارتمان میباشد. چرا طراحی نما بسیار حائز اهمیت میباشد ؟ در ادامه به بررسی انواع طراحی ساختمان در سبک مدرن می پردازیم. پیش از بررسی انواع سبک طراحی ساختمان به بررسی انواع سبک های مدرن می پردازیم. این سبک الهام گرفته از نمایشگاه بین المللی لوازم دکوراتیو مدرن بود. نمای ساختمان به عنوان رابط بین فضای داخل و خارج ساختمان، یکی از راههای انتقال و تبادل رطوبت، بخارات و انرژی در این دو محیط به حساب میآید.

دیدگاهتان را بنویسید