چهار مرحله چک لیست برای کتاب

کتابفروشیهای این نشر در خیابان کارگر، میزبان دورهمیهای داستان، جشن امضای کتاب و مراسم رونمایی برای آلبومهای موسیقی جدید با حضور نویسندگان و هنرمندان است. منبع:دیجیاتور، عکاس: ناشناسکتابفروشی پرهام یکی از بهترین کتابفروشیهای نزدیک به خیابان انقلاب است که در حوزه تخصصی معماری، شهرسازی و هنر فعالیت میکند. در این خیابان طیف وسیعی از کتابفروشیها برای سلیقههای مختلف وجود دارد.کتابهای مختلفی از جمله کتابهای دانشگاهی و تخصصی تا کتابهای عمومی از ناشرهای معتبر را میتوانید در مسیر خیابان انقلاب پیدا کنید. منبع:www.ibna.ir عکاس: حمید حافظییکی از دوستداشتنیترین فضاهایی که علاقهمندان به کتاب زمان زیادی را در آن سپری میکنند، کتابفروشیهای مسیر خیابان انقلاب است. علاوه بر آن، کتاب فروشی مرکزی این نشر در خیابان کریمخان از معروفترین پاتوقهای علاقهمندان به کتاب محسوب میشود و به روزترین کتابها با موضوعات مختلف را میتوانید در این مرکز پیدا کنید. هزینه خرید این کتابها که اکثر در دروس تخصصی پیشنهاد میشوند، خصوصا در رشتههای فنی و مهندسی و پزشکی آنقدر سنگین است که حتی میتوان پیشنهاد داد که صندوق رفاه دانشجویان وامی جداگانه برای تهیه کتاب دانشجویان درنظر بگیرد و یا دست کم دانشگاهها با مراکز انتشار کتب برای ارائه تخفیف به دانشجویان توافق کنند. یکی از بهترین راههای دسترسی به نمایشگاه برای دور زدن ترافیک سنگین آن روزها استفاده از مترو است.

چگونه برای بهبود در کتاب در 60 دقیقه

ناشرهای معروف و قدیمی بسیاری نیز در این خیابان کتابفروشی دارند که از جمله مطرحترین آنها میتوان به کتابفروشیهای امیرکبیر، خوارزمی، بیدگل و آگاه اشاره کرد. کتاب فروشی پنجره اگر کتاب مورد نیاز شما را نداشته باشد، تلاش میکند تا شما را ناامید نکند و در کمتر از یک هفته آن را به شما برساند.در کتابفروشی پنجره کیسههای پارچهای طرحدار، عروسکهای پارچهای، سبدهای حصیری و صدها اشیای تزیینی دوستداشتنی دیگر وجود دارد که از جمله آنها «دستسازههای سرامیکی جیران» است. منبع: ایرنا، عکاس: نامشخصنمایشگاه کتاب تهران اگرچه همچون کتابفروشیهای دائمی نیست؛ رویدادی است که هر ساله ناشران مطرح و علاقهمندان به کتاب را از سراسر ایران گرد هم جمع میکند. منبع: www.kikojas.com، عکاس: نامشخصیکی از فروشگاههای کتاب که صورت تخصصی در حوزه جغرافیا فعالیت میکند، فروشگاه گیتاشناسی است. از آن زمان تاکنون در طی ۴۰ سال فعالیت موسسه گیتاشناسی بیش از ۱۶۰۰ نقشه، اطلس و راهنمای سفر به چاپ رسانده است.

تا به امروز شهر تهران میزبان بیش از ۴۰ شهر کتاب است و در اکثر محلهها و مناطق پرتردد تهران یکی از کتابفروشیهای این مجموعه به چشم میخورد.شهر کتابهای تهران از جمله «شهر کتاب مرکزی» و «مرکز فرهنگی شهر کتاب»، فضایی را به برگزاری برنامههای فرهنگی از جمله برگزاری بزرگداشت برای چهرههای شاخص ادبی و رونمایی کتابها اختصاص میدهند. کتابها میتوانند سرنوشت انسانها را تغییر دهند و کتابفروشیها میتوانند یکی از بهترین پناهگاههای علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی باشند. نزدیک بودن کتابفروشی به سایر مراکز فرهنگی، دسترسی سریع، نزدیک بودن به کافهها و پارکهای معروف، چیدمان کتابها، داشتن فضایی برای نشستن و ورق زدن کتابها همه میتوانند فضای یک کتابفروشی را برای شما دلچسپ کنند.شما معمولا به کدام کتابفروشیهای تهران مراجعه میکنید؟ بلوک سروستان شامل باغ علم نوجوانان، گالری و کافه گالری بزرگی در زیرزمین نیز میشود.پشتبام باغ کتاب، مجموعهای دلپذیر از کافهها است که در دل فضای سبزی زیبا طراحی شده است. میتوانید از کتابفروشی فردا در هر ساعتی از شبانهروز کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره کتاب آموزش دهد

بوکلند فضایی دوستداشتنی برای خانوادهها و مخاطبان فرهنگی دارد که شاید مهمترین دلیل آن در نظر گرفتن ردههای سنی مختلف باشد.در بوک لند میتوانید کتابهایی با موضوعات مختلف و نشریاتی برای کودکان و نوجوانان، نشریات خارجی، آلبومهای موسیقی،کتابهای زبان اصلی، آثار هنری تزیینی و نوشتافزار نیز پیدا کنید.در کنار فضای تعاملی کتابفروشی دوستداشتنی و آرامش بخش بوکلند، رستوران و کافهای نیز در نظر گرفته شده است، تا این مجموعه به یکی از بهترین کتابفروشیهای تهران بدل شود. بوک لند به واسطه برگزار کردن کارگاههای آموزشی و تفریحی ویژه کودکان یکی از پاتوقهای خوب تهران برای این رده سنی محسوب میشود. بوک لند صرفا پاتوقی برای علاقهمندان به کتاب و یک کتابفروشی نیست؛ بلکه جایی برای گفتوگو و تبادل نظر است. شمالیترین بلوک مجموعه باغ کتاب (بلوک A) برای بچهها در نظر گرفته شده است. چه رشتۀ IT باشید و چه مکانیک، فرقی ندارد، شما میتوانید به راحتی کتاب مورد نظرتان را از بین مجموعه کتاب های یکتابوک پیدا کنید. A rticle has be᠎en creat ed with G᠎SA C ontent Generator ᠎DEMO᠎.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید