چهار نکته با اجرای نما

انواع روش های اجرای نما فلزی پانچ متال با روش های زیر انجام می شود. اجرای نمای فلزی استرچ متال به علت نورگذر بودن به تامین نور داخلی ساختمان کمک می کند. سایدینگ فلزی در برابر نور خورشید ، حرارت ، تغییر رنگ و فرسایش مقاوم بوده و به جهت تولید در مدل ها و طرح های مختلف دست طراح را در ایجاد هر مدل نمایی باز می گذارد. وایرمش ها نمایی زیبا به ساختمان داده و یه دلیل بازی نور و سایه ای که دارد، منظره ای جذاب در اجرای نمای فلزی به وجود می آورد. اجرای نمای ورق فلزی ، زیبایی منحصر به فردی به نمایش می گذارد و برای انواع کاربری های ساختمان ها مناسب است. از بهترین خاصیت ها و امکانات استفاده از پنجره ترمال بریک تنوع در انواع مدل ها و بازشو هاست. اجرای نما فلزی ساختمان به علت تنوع طرح و رنگ و هم چنین به دلیل سبک بودن رایج است. سایدینگ فلزی نوعی از نمای فلزی ساختمان است که با ورق های گالوانیزه و در رنگ های زیبا و تنوع برای پوشش نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه اجرای یک زیرسازی خوب و بی نقص، نمای ساختمان را از رطوبت و زلزله در امان نگاه می دارد.

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

᠎This a​rticle was creat​ed  with behsaznama Con᠎tent Ge​nerato​r ​DEMO.

ساخت پنجره های ترمال بریک

اجرای نمای فلزی سه بعدی دیجیتال با کمک نرم افزارهای پارامتریک، انجام می شود. بدین ترتیب که طراحی این نما با نرم افزارهای پارامتریک مخصوص خود انجام شده و ماشین های دیجیتال با دستورگیری از رایانه ها این طرح ها را ایجاد می کنند. طرح ها و هندسه هایی که با نرم افزار ها طراحی شده اند، به دستگاه های CNC ، ارسال شده و برش داده می شوند. اجرای نمای فلزی پانچ متال هم به صورت پیش ساخته و با طرح های آماده قابل ارائه و نصب است و هم طبق طرح های دلخواه و سفارشی قابل تولید هستند. استفاده می شود. اجرای نمای فلزی استرچ متال در حالت کلی به چهار روش زیر انجام می شود. امروزه با کمک دستگاه های CNC و به کمک رایانه ها در فرآیند تولید، اجرای نمای فلزی ساختمان پانچ متال با محدویت های کمتری رو به رو شده و به مراتب دقیق تر و تمیزتر از روش های قدیمی انجام می شود.

امروزه در بيشتر موارد از پروفیل آلومینیوم اختصاصی توليد شده به روش اكستروژن استفاده ميشود. امروزه معماران با توجه به بودجه ای که در اختیار آنها قرار می گیرد نمای ساختمان ها را طراحی می کنند. همچنین سرامیک استاندارد یک عایق مناسب در برابر رطوبت، آتش و صدا بهحساب میآید و با نصب آن میتوان ایمنی ساختمانهای مختلف را افزایش داد. با وجود قابلیتهای متعدد، سرامیک سایز بزرگ از لحاظ ایمنی نیز در سطح قابل اطمینانی قرار دارد. ضایعات برش های اجرای نمای فلزی طرح دار ، قابل بازیافت هستند. تولید شود. اجرای نمای فلزی طرح دار پانچ متال در ساختمان سازی، نماسازی و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. اجرای نمای فلزی طول عمر و دوام بالایی دارد و نسبت به دیگر انواع نما ها، با گذر زمان دچار کمتر فرسایش می شود. زیرا پارچه مانند بودن آن در عین ثبات آن در سطوح صاف، انعطاف بالایی به این پوشش های نما بخشیده است. فلز وایر مش معمولا ضخامت بالایی دارد و همین ضخامت دوام بالای نمای فلزی ساختمان را قطعات نمای خشک ضمانت می کند. استفاده می شود. اجرای نمای استرچ متال هم با توجه به جنس مصالح و فلز انتخابی، ظاهر متفاوت ایجاد می کند.

ما در این مطلب، انواع مصالح کاربردی برای نمای ساختمان را به شما معرفی خواهیم کرد. در اجرای نمای ورق فلزی ، از مصالح مختلفی مانند استیل ، آلومینیوم بدون رنگ و رنگ شده ، تیتانیوم زینک ، مس ، گالوانیزه و کورتن (فولاد زنگ زده) استفاده می شود. بافت پارچه مانند در اجرای نمای فلزی مش توری یا وایر مش باعث انعطاف پذیری فلز مش توری و در نتیجه امکان استفاده روی سطوح منحنی می شود. البته این جهت بدون شک باعث حصول بیشترین انرژی خورشیدی در زمستان و کم­ترین آن در تابستان می گردد، لیکن در این نظریه تغییر دمای هوا در ساعات مختلف روز و همچنین نیاز به گرمای آفتاب در صبح و عدم نیاز به آن در عصر مورد توجه نبوده و در انتخاب جهت ساختمان دخالت داده نشده است. وزن کم نمای فلزی ساختمان از نوع طرح دار از ویژگی های مثبت آن است. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 440 تا 740 گرم بر متر مربع از osnaburg ، drill (نوعی کتان) یا non-woven استفاده می شود. امکان استفاده از فلزات بازیافتی در تولید نما فلزی طرح دار رایج است و به دلیل وزن کمی که دارد، نصب آسان تری نیز دارد.

​Po st has  be​en creat ed ​wi th behsaznama C onte​nt​ Generator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید