چه چیزی نمای خارجی ساختمان نمی خواهم را بدانید

درواقع، یک نمای سنگ طبیعی، کیفیت خوبی دارد و سالهای زیادی دوام میآورد. همچنین در سال 1393 آجر نسوز را به سبد محصولات خود اضافه نموده و در کوتاه ترین زمان به اولین تولیدکننده ی آجر نسوز با تنوع بالا تبدیل شود و با پتانسیلی که در این مجموعه وجود دارد در سال 1394 تولیدات آجر قزاقی نیز به محصولات افزوده گردید. این مجموعه از شما می خواهد تا با نگاهی فنی بر تولیدات محصولی ایده آل را انتخاب نمایید. این واحد تولیدی در راستای طرح توسعه خود آجرهای رنگی از جنس شیل را نیز به تولیدات خود اضافه کرده و در رنگ ها و سایزهای متنوع روانه بازار نموده است همچنین در زمینه تولید انواع آجر نمای کارتنی در ابعاد مختلف فعالیت می کند. مدیریت این کارخانه با آرزوی بهروزی و موفقیت برای شما مصرف کنندگان گرامی تقاضامند است با ارائه نظراتٰ و انتقادات و پیشنهادات خود این مجموعه را در راستای تولید هرچه بهتر محصولات و ارائه خدمات مناسب یاری رسانید.

نمای خشک سرامیک

این واحد تولیدی تحت مدیریت آقایان مجیدجعفری ومحمد رضا داوری تا کنون توانسته با توجه به کیفیت محصولات وخدمات مناسب خود در راستای مشتری مداری ،گواهینامه ها و تقدیرنامه های گوناگون دریافت نماید. 20 می ساختند و بعد از آن این آجرها به آجر قزاقی معروف شد و با توجه به قدمت این نوع آجرها، جز آجر های سنتی دسته بندی بیشتر بخوانید می شوند. کارخانه آجرنمای کمالی نو مفتخر است با بهره گیری ازماشین آلات ساخت داخلی و نیز استفاده از نیروهای مجرب و متخصص محصولات باکیفیت و متنوع تولید نموده و در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای خشک انجام میشود. دراجرای نمای خشک امکان طراحی و سفارش مصالح مورد استفاده وجود داشته بنابراین از تولید ضایعات جلوگیری می شود. کارخانه مریخی پور در سال 1380 تصمیم به خریداری خط تمام اتوماتیک نمود بنابراین بررسی و کارشناسی این کار از سال 1380 آغاز و در سال 1382 شرکت مورد نظر جهت خرید ماشین آلات انتخاب شد. باید در نظر داشت رنگ کلیپس ها باید با رنگ سرامیک انتخابی بوسیلۀ رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) یکسان باشد ودر محل اتصال می بایست از لاستیک های EPDM جهت جلوگیری از لغزش سرامیک استفاده گردد.

اجرای نمای خشک سرامیک

ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی در دو جهت معکوس تعبیه می گردد. این مجموعه مفتخر است که با راه اندازی این خط تولید تمام اتوماتیک و مطابق استانداردهای جهانی ، در مصرف بهینه سوخت یکی از پیشگامان صنعت کشور بوده و مفتخر به دریافت وام بلاعوض شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد. این کارخانه از بدو تاسیس تولید انواع آجرهای رسی نما در ابعاد و مدل های مختلف را دردستور کار خود قرار داد. کارخانه آجرنمای آنتیک صفه با بیش از ده هزار متر مساحت و دارا بودن معادن خصوصی و با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص با بیش از 25 سال سابقه به صورت مطالعاتی و تولید آجرنما در این صنعت فعال بوده است و موفق به تولید محصولات متنوع آجرنما اعم از جنس و ابعاد و رنگ های گوناگون گشته است . کارخانه آجر البرز نما این افتخار را دارد پس از سالیان متمادی در تولید آجرنما افزون بر به تصویر کشیدن نماهای زیبا و ماندگار دربخش خصوصی فعالیت چشمگیری در تعامل با دولت داشته باشد و برگ زرینی در سوابق درخشان آجر البرز ثبت نماید. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 Th is po​st h​as be᠎en creat​ed by behsaznama  Con​te​nt Gene​ra​tor DEMO!

اگر قصد آب بندی با مواد رزینی را دارید باید بدانید این روش باعث تغییر رنگ نمای شما خواهد شد. بازار کشور عزیزمان را از آن خود نموده، و با دریافت گواهینامه کاربردی علامت استاندارد ملی ایران، گواهینامه ISO 14001:2004، گواهینامه ISO 9001:2008 گامی مهم در عرصه تولید آجرنما بردارد. در حال حاضر کارخانه تولید این آجر در اصفهان، باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع این محصول را تولید و به بازار عرضه می کند. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. بهتر است برای زیباتر شدن نمای خارجی ساختمان علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شخصی از مهندسین نیز مشورت دریافت کنید. شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. یکی از مصالح با کیفیت برای اجرا و طراحی نما استفاده از نمای خشک می باشد. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است.

دیدگاهتان را بنویسید