چه کاری می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی در مقدار خرید کتاب شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

ما معتقدیم ارسال کتاب برای قشر اهل کتاب جامعه، بزرگ ترین قدمی است که می توانیم برای پیشرفت کشور عزیزمان برداریم؛ و این کار را با تمام وجود انجام می دهیم. اگر شما دانشجو یا از اساتید دانشگاه هستید و یا در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی میباشید حتما از اهمیت خواندن کتاب زبان اصلی و مقالات علمی پژوهشی معتبر خارجی به خوبی اطلاع دارید. برخی از کتابهای خارجی و زبان اصلی توسط مترجمان ایرانی ترجمه شدهاند اما هیچ چیز جای کلامی که مستقیما از زبان خود نویسنده کتاب میآید مفهوم را به خوبی نمیرساند و اکثر اساتید دانشگاهی هم تاکید بر روی خواندن کتابهای مرجع و زبان اصلی دارند. متاسفانه این روزها با توجه به محدودیتهایی که برای دسترسی ایرانی ها به سایتهای خارجی وجود دارد، امکان خرید کتابهای الکترونیکی نیز برای ایرانیها کمی سخت شده به علاوه برخی کتابهای الکترونیکی که دانلود میکنید دارای قفل نرم افزاری هستند و خرید لایسنس آنها نیز برای ایرانیها محدودیتهایی از قبیل عدم امکان پرداخت ارزی دارد که این کتابها پس مدت زمان کوتاهی قفل شده و امکان خواندن تمام کتاب را ندارید. از سویی دیگر در شهرها و روستاهای کوچک کتابفروشی ها محدود بوده و کتاب های به روز و تازه منتشر شده دیرتر به دستشان می رسد، که سایت های خرید کتاب نیز این مشکل را برطرف کرده و کتاب ها را به دورترین نقاط کشور می رسانند. ᠎A᠎rt​icle was c re ated ᠎with G SA  Content G᠎en᠎er​ator᠎ Dem oversi​on.

{آیا تا به حال} شنیده اید؟ خرید کتاب بهترین شرط برای رشد شماست

کتابفروشی های مختلف با توجه به نیاز دانشجویان به این کتاب ها، هر یک از آن ها تعداد زیادی از کتاب های رشته های فنی و مهندسی را عرضه می کنند. از هر موضوعی که فکرش را بکنید میتوانید در این فروشگاه کتاب تهیه کنید. ما در این مقاله به معرفی 5 فروشگاه اینترنتی محبوب برای خرید کتاب از خارج از کشور پرداختهایم تا اگر تصمیم به خرید کتابهای زبان اصلی و کمیاب را دارید که در ایران به این سادگیها پیدا نمیشوند و یا اگر هم موجود باشند، هزینههایی بالایی دارند بتوانید از قفسههای کتابفروشیهای ایران فراتر رفته و از سایتهای معروف دنیا خرید کنید. به علاوه با عضویت در باشگاه میلیونرهای این سایت تا 50 درصد تخفیف به همراه ارسال رایگان نیز شامل حال خریدار خواهد شد همچنین اماکن خرید عروسکهای جذاب فانکو را نیز از این سایت خواهید داشت. بیش از یک میلیون کتاب در بارنز و نوبل وجود دارد و بابت خرید بالای 35 دلار میتوان از ارسال رایگان آن بهرهمند شد. Book-a-million: این کتابفروشی در سال 1917 شروع به کار کرده است و در حال حاضر حدود 260 شعبه در 32 ایالت کلمبیا دارد.

می‌توانید بعداً از ما تشکر کنید – سه دلیل توقف میل به خرید کتاب

همه دسته بندی هاآرا وحدت رویه (44)آیین نگارش حقوقی و جزایی (11)ادبیات فارسی (3)استخدام (2)استعداد شغلی (2)امور حسبی (11)انتشارات آریا داد (22)انتشارات آسیم (1)انتشارات اشکان (7)انتشارات اندیشه ارشد (31)انتشارات اوا (76)انتشارات پژواک عدالت (21)انتشارات پژوهش (9)انتشارات ترمه (1)انتشارات توازن (51)انتشارات جنگل (39)انتشارات چتر دانش (88)انتشارات خط سوم (7)انتشارات دادستان (8)انتشارات دادگستر (58)انتشارات دادگستری کل استان تهران (11)انتشارات دوران (44)انتشارات دوراندیشان (55)انتشارات دیدآور (47)انتشارات دیداور (47)انتشارات زرنوشت (48)انتشارات سمت (15)انتشارات سهامی انتشار (37)انتشارات شهبازی (12)انتشارات شهردانش (15)انتشارات طرح نوین اندیشه (22)انتشارات فردوسی (2)انتشارات قوه قضاییه (115)انتشارات کمالان (32)انتشارات کمک آزمون (11)انتشارات گالوس (1)انتشارات گنج دانش (68)انتشارات مجد (92)انتشارات میزان (136)انتشارات نگاه بینه (12)انتشارات هزار رنگ (20)پیام غدیر (2)تست قوانین خاص (6)تست متون فقه (19)تصاویر (0)حقوق اداری (16)حقوق اساسی (44)حقوق بانکی (3)حقوق بین الملل (51)حقوق ثبت (51)حقوق خصوصی (22)حقوق داوری (15)حقوق دعاوی (14)حقوق عمومی (26)حقوق کار (12)حقوق یار (1)خرید قانون اجرای احکام (9)خرید کتاب قانون ثبت (23)خریدکتاب احمد غفوری (4)دادآفرین (31)دانشگاهی (71)دیگر قوانین (68)راهنمای نگارش (35)سردفتری (39)عربی (3)قانون اساسی (19)قانون بیمه (8)قانون تجارت (29)قانون چک (10)قانون دیوان عدالت اداری (1)قانون شهرو شهرداری (8)قانون شورای حل اختلاف (4)قانون کار (7)قانون مالیات (4)قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (3)قانون مجازات اسلامی (34)قانون مدنی (30)قانون موجرو مستاجر (3)قانون وصیت و ارث (2)قواعد فقه (11)قوانین (208) قانون آیین دادرسی مدنی (32) کتاب قانون بودجه (2)قوانین اداری (7)قوانین اعراب گذاری (6)قوانین خاص (33)قوانین خاص حقوقی (24)قوانین خاص حقوقی وکیفری (17)قوانین خاص کیفری (24)قوانین مالی و محاسباتی (2)قوانین نموداری . Th is a​rticle w as written wi th t he ​help of ketabtala Content Genera to r DEMO!

وقتی کتاب شرکت ها توسعه خیلی سریع

تو نبوغی داری که هیچکسِ دیگهای نداره و همه میخوان از تو تقلید کنند. اگر بهدنبال کتابهای زبان اصلی میگردید، شهرکتاب یکی از گزینههای خوب برای این کار است. پژوهشگرانِ داخلی و خارجی ادبیات، از کار هم آگاهی ندارند؛ یعنی در ایران آثاری درباره سناییِ غزنوی، شاعر قصیده و مثنویسرای قرن ششم هجری، نوشته میشود، بیآنکه بدانند درباره این شاعر، در فرانسه، ایتالیا و آمریکا دهها مقاله و اثر خلق شده است؛ رشته ادبیات فارسی و استادان آن، در حال حاضر، به مثابه یک جزیره تکافتاده هستند. کتاب های عمومی در بخش های مختلف روانشناسی، ادبیات، فلسفه، رمان های فارسی، ارتباطات، کسب و کار و … تا به امروز شهر تهران میزبان بیش از ۴۰ شهر کتاب است و در اکثر محلهها و مناطق پرتردد تهران یکی از کتابفروشیهای این مجموعه به چشم میخورد.شهر کتابهای تهران از جمله «شهر کتاب مرکزی» و «مرکز فرهنگی شهر کتاب»، فضایی را به برگزاری برنامههای فرهنگی از جمله برگزاری بزرگداشت برای چهرههای شاخص ادبی و رونمایی کتابها اختصاص میدهند. رشتههای فنی و مهندسی جزو رشتههای پرطرفدار هستند که دانشجویان زیادی را به خود جذب میکنند، از جمله کتابهای تخصصی این رشته میتوان به دینامیک، مکانیک، مدار، الکترونیک، طراحی و معماری و مجموعه کتابهای مدرسان شریف برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و …

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید