چه کسی اجرای نما را می خواهد؟

کیفیت این نما بسیار بالا می باشد و در برابر انواع شرایط جوی و محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل بسیاری از مهندسین ساختمان از این نما برای ساختمان استفاده می کنند و نهایت رضایت خود را از این نما اعلام می دارند. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. سرامیک خشک dry ceramic facade از جدیدترین روش های پوشش نمای ساختمان و پوشش پوسته های داخلی و خارجی در صنعت ساختمان میباشد . در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استنلس استیل ، بر روی رانر آلومینیومی به صورت عمودی نصب میشوند و این روش بسیار پرکارد و مورد استقبال قرار گرفته و مزیت آن سرعت بالا در نصب و امکان رگلاژ و تعویض تایل بعد از اتمام نما میباشد. برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد.

طرح نمای خشک

سنگ نما باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر این عوامل دوام بیاورد. قیمت تمام شده این محصول است که به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند، بیشتر می شود. برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند. اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت . ​Th​is art᠎ic​le h as been creat ed wi᠎th the  he lp of behsaznama C onte nt  Ge nerator ​DEMO᠎.

نمای خشک در ایران

توضیحات تکمیلی : پروژه مدرن زعفرانیه یکی از پروژه های شاخص منطقه 1 تهران می باشد که از طراحی نمای منحصر به فردی تشکیل می شود که شامل انواع نماهای خشک اعم از کرتین وال سرامیک خشک ، فایبرسمنت برد ، ترموود ، آلومینیوم کامپوزیت و لوور می باشد ، شرکت مجری نما نیل سازه پس از جلسات متعدد با کارفرما و پس ازتهیه کامل نقشه های طرح اجرای توسط مشاور شروع به فعالیت در این پروژه نموده است و همچنان تیم اجرایی این شرکت در حال فعالیت در این پروژه می باشد و پس از تکمیل نمای بسیار زیبایی را به ارمغان خواهد آورد. سپس ریل های عمودی آلومینیومی توسط نبشی و اتصالات استاندارد متصل می شود که با لاستیک های نواری به طور کامل جداسازی می شوند. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه نمای خشک افزایش دهید

یکی دیگر از مزایای نمای خشک کرتین وال مدرن این است که بسته به نیاز و اولویت پروژه شما در واحدهای کوچک یا بزرگ قابل نصب است. امروزه نیز در بخش هایی از فضای داخلی ساختمان نظیر فضای بین کابینتی مورد استفاده قرار می گیرد. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … خیر. گاهی در طراحی ساختمانهای بزرگ که بیش از یک بخش ورودی دارند، میتواند چندین نما وجود داشته باشد. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد. سرامیک ها یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمانیست که در قسمت های مختلفی از جمله کف ، بدنه ، بین کابینت ، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود و در جنس های مختلف تولید می شود. هزینه نصب سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن به نوع نمایی که دوست دارید داشته باشید بستگی دارد. طراحی محاسبه و اجرای نمای مدرن شیشه ای ، کرتن وال ، فریم لس ، اسپایدر ، سرامیک خشک و نمای ترکیبیطراحی و اجرای سازه های شیشه ایی و نمای مدرن ترکیبی ، نورپردازی ، طراحی و اجرای پروژه های لوکس انواع یراق الات نمای شیشه اسپایدر.تولید پروفیل فریم لس و کرتن وال .تولید و ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc.  This po​st has been done with t he help of behsaznama Conte nt Generat​or D emov ersion​.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اتصالات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید