چه کسی دیگری می خواهد درباره اجرای نما بیاموزد؟

مهم ترین عامل در تعیین قیمت انواع آجر نما ، نوع آجر می باشد. در حال حاضر اجرت سنگکاری نما و کف به روش متر مربع اعلام میشود. همچنین گاهی برخی از متخصصان سنگکاری بعد از مشاهده وضعیت ساختمان، نوع سنگ و در نظر گرفتن جزئیات، قیمت و روزهای اجرای کار را اعلام میکنند. لذا سنگ مورد نظر باید بتواند در چنین شرایطی مقاوم باشد و دچار فرسودگی نشود. با این تفاسیر یک سنگ ساختمانی مناسب برای نما، سنگیست که بتوانید در شرایط دمایی مختلف به خوبی مقاومت کرده و با انبساطها و انقباضهای دائمی دچار شکستگی و ترک و فرسودگی نشود. ساختار سنگهای مناسب برای نما باید بهگونهای باشد که در برابر چنین بارانهایی دچار خوردگی نشود. در حال حاضر تمام معماران به سمت استفاده از اسلب رفته اند و برای طراحی های خود از اسلب های بیشتر استفاده می کنند. گروه کارشناسان کالاساخت به شما پیشنهاد می دهند که اگر سفارشی از سنگ اسلب مرمریت لاشتر اصفهان دارید تعداد و ضخامت آن را در نظر بگیرید، زیرا نوع بسته بندی صادراتی نسبت به ضخامت، ابعاد و تعداد میتواند تغییر کند. گروه مهندسی طراحی دکوراسیون آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نمای ساختمان خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند .

اجرای نمای خشک در ساختمان

نتایج نشان می دهند که عامل اصلی اتلاف حرارت ساختمان، جبهه جنوبی ساختمان که دارای نمای شیشه ای در برابر تابش مستقیم آفتاب می باشد است. در فصول سرد سال برای جلوگیری از انجماد سریع آب در ترکیب بتن از مواد ضدیخ استفاده می شود. لاستیک پلی آمیدی که در بین دوجدار پنجره ترمال بریک قرار دارد به وسیله ماشین آلات مخصوص دوخته شده و از ورود سرما و گرما و لرزش و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند. پروفیل ترمال برک به خاطر لاستیک پلی آمید که بین جداره خارجی و داخلی آن میباشد و توسط ماشین آلات پانچ میشود و نفوذ گرما، سرما و لرزش و صدا را به حداقل میرساند. پنجرههای دوجداره ترمال بریک، نویز، حرارت و سر و صدا را حدود صد برابر کمتر از پنجرههای معمولی آلومینیومی انتقال میدهند. کشور های حوزه خلیج فارس کاملا این سنگ را می شناسند و خریداران اصلی این سنگ از ایران هستند. تبریز از لحاظ زمین شناسی شهر زلزله خیزی است وقتی سنگ را در نما به کار می بریم باعث سنگینی ساختمان می شود که برای مناطق زلزله خیز بسیار ناایمن است و در آینده با وقوع زلزله، این نماها مثل کاغذ دیواری به راحتی کنده و مثل شیشه ی منفجر شده به اطراف پخش می شوند و این خطر بالقوه بزرگی است.

سرامیک نمای خشک

در نمای ساختمان باید مقاوم در برابر شرایط جوی بالای نور شدید خورشید uv باشد. نمونهکارهای متخصصان سنجاق را در صفحه مدل سنگکاری نمای ساختمان ببینید. در صورت محکم نبودن اتصال سرامیک نما با وارد شدن کوچکترین ضربه به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. همچنین توجه کردن به اتصالات و محکم کردن آنها و همچنین استفاده از آلیاژهای مقاوم به رطوبت و حرارت در زیرسازی نمای ساختمان از اهمیت ویژهای برخوردار است. حال که از اهمیت طراحی نما مطلع شدید؛ باید بتوانید سبکی مناسب برای طراحی نمای ساختمان خود برگزینید. یک پنل بتنی از پیش ساخته شده که دارای سطح صاف و سیقلی می باشد و برای استفاده در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود، دیوارپوش بتن اکسپوز یا دیوارپوش سنگ مصنوعی به دلیل اینکه جذب آب بسیار پایینی دارد در نمای خارجی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، اگر به دنبال خرید دیوارپوش بتن اکسپوز هستید و یا میخواهید از قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز مطلع شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد نمای ساختمان، نیاز به نصب سنگ در ارتفاع زیاد از سطح زمین است. This h as be᠎en gener at ed ᠎by behsaznama C on te nt Generat​or ᠎DE MO !

درصورتیکه سطح موردنظر دارای نقص بود، بهتر است از بتنهای U شکل یا L شکل استفاده کنید تا درزها را بهخوبی بپوشانند. حفاظ متحرک یا حفاظ پنجره تاشو کاربردهای فراوانی دارد مثلا شما می توانید در ورودی ساختمان آن را نصب کنید. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد. برخی انواع دیگر دیوارپوش مانند دیوار پوش های پارچه ای (textile) و کاغذ دیواری هایی با تکه هایی شبیه مخمل (Flock / velvet) را با قیمت بالاتری می توان تهیه کرد که باز هم در مقایسه با پوشش های وینیلی مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. سنگ لاشتر یکی از مرمریت های مقاومی است که در بناهای تاریخی و خانه های قدیمی هم در نما و هم به صورت فرشی و پله اجرا شده و بعد از گذشت سالیان زیاد هنوز زیبایی و مقاومت خود را دارد، پس میتوان گفت امتحان خود را به خوبی در این سال ها پس داده و میتوان به این سنگ به طور کامل اعتماد کرد. پین ها از جنس استینلس استیل با مقاومت بالا مناسب برای نصب بر روی پروفیل هستند. سنگکاری نما از جمله فعالیتهای سنگکاری خارجی است. نماهای رومی یک نمای خارجی و زیبا هستند که امروزه در بیشتر ساختمان ها از ان نیز استفاده میکنند.

سرامیک نمای خشک 15 دقیقه یک روز برای رشد آنچه تبلیغ می‌کنید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید