چگونه اجرای نما بدست آوریم

آجرهای شیاردار که به صورت نما خشک نصب میشوند از آجر های پرطرفدار به حساب میآیند. تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. در این مرحله سنگ ها بسته به نیاز برش می خورند تا به ابعاد دلخواه تبدیل بشن. ما بعنوان واردکننده و مجری ترموود در شیراز با کیفیت ترین و بالاترین متریال موجود در بازار را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم. یکی از نکاتی که کارفرمایان محترم به استفاده از بوردکس در نمای ساختمان میکند این است که به منظور اجرای دیوار بیرونی و نمای ساختمان با پانل بوردکس نیازی به آهن کشی و همچنین استفاده از سازه گالوانیزه مخصوص نیست و با استفاده از انواع سازه کناف و رانر استاد و سازه F و سازه U کناف میتوان به اجرای بوردکس نمود. بر روی دیوار صفحه هایی به شکل L هستند که آنها را در راستای یکدیگر نصب میکنند و سپس صفحه های عایق مذکور را نصب میکنند. This con᠎te nt was cre​ated ​by behsaznama C᠎on᠎te nt G᠎en erator Dem​oversi​on.

حداکثر ابعاد ساخت نمای خشک به صورت پنلی

در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. در این نوع برای متصل کردن مصالح ها از ملات استفاده نمی شود و وسایلی مانند ریل، مهره و پیچ که به تجهیزات فلزی معروف هستند، به کار گرفته می شوند. هر ساختمانی بر اساس دسترسی هایی که دارد مانند خیابان های اطراف، نوع ترافیک و همسایه ها، تاور، جرثقیل ، بالابر و … در چنین شرایطی است که باید اقدام به قرار دادن قاب های پروفیل آلومینیوم بر روی صفحات ال کرده و به صورت عمودی به کمک میخ پرچ این کار انجام می شود. شاید شما فکر کنید که پروژه های مدرن هزینه ساخت کمتری دارند با این حال ممکن است هزینه این پروژه ها از ساختمان های کلاسیک و نئوکلاسیک مرسوم در بازار نیز بیشتر شود. خواهد بود. در پایان نیز به صورت دقیق دربارهی نمای خشک خواهید خواند. ᠎Th is content w as w ritt​en with behsaznama  C on tent Gen᠎er᠎at᠎or Dem᠎ov ersion !

 و در آخر، عمر نمای خشک آجری چندین دهه بالاتر از نمای سنتی ساختمان است. در حقیقت، یکی از اساسیترین کارکردهای نمای ساختمان در موضوعات مربوط به انرژی و شرایط درون ساختمان است. پنجره ترمال بریک را این گونه می سازند که تیغه های مورد نظر را مابین دو صفحه آلومینیوم قرار داده و با این طراحی شرایط آب و هوایی داخل ساختمان را تنظیم می کنند. اگر در یک مکان با شرایط آب و هوایی مرطوب زندگی می کنید، استفاده از سرامیک خشک و ضد آب برای شما مناسب تر است. مدیرعامل گروه کارخانجات آجرنماچین ادامه داد: در بازارهای جهانی به افراد مهارت دیده نیاز زیادی وجود دارد؛ با توجه به تفاوت فاحش حقوق و درآمد در کشورهای اروپایی، اگر فردی در این زمینهها مهارت به دست آورد میتواند موقعیتهای شغلی خوبی کسب کند.  دوما، اگر صدمه یا آسیب فیزیکی به بنا وارد شد، میتوان به آسانی قسمت آسیب دیده را جدا کرده و با پنل سالم جدیدی جایگزین کنید. در حقیقت ابزار نما و محصولات از پیش ساخته شده، تاثیر چشم گیری در بهبود و زیبایی ساختمان ها دارند که با توجه به قیمت مناسب، کاملا مقرون به صرفه نیز میباشند. برای تشخیص ماهیت پلی آمیدی یا PVC بودن تیغه نیاز به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نیز ندارد.

از طرف دیگر نمای سازه به موضوعات دیگر درون ساختمان از جمله عبور صدا نیز مربوط است. از ویژگیهای بافت حرفهای آجرهای ماندگار سهیل این است که در کنار مصالح دیگر هم شکوه خاصی به نمای ساختمان میبخشد. علاوه بر ظاهر بافت اصلی سنگ دچار آسیبهای جدی مثل هوازدگی و پوسیدگی نشده باشد. بایستی به این نکته توجه شود که میلگرد در صورت استفاده در زیرسازی نمای ساختمان تاثیر بسزایی بر قیمت تمام شده شاسی کشی نما می گذارد. در انتها باید خاطر نشان کنیم که بسیاری از نماهای موجود در شهرها ارزش تاریخی دارند و هرکدام از آنها نشانی از فرهنگ و پیشینهی ملت به حساب می آیند. به دلیل عدم استفاده از ملات در نماهای خشک این روش در مقایسه با سایر روش ها سرعت اجرایی بالا تری دارند و همچنین بار مرده کمتری به ساختمان اضافه می اجرای نمای خشک در ایران کنند. به خاطر همین ویژگیهاست که آجر نسوز کاربردهای بینظیری دارد و در نماهای خارجی و داخلی، از منازل مسکونی گرفته تا ساختمانهای کوچک و بزرگ شرکتها و ادارات قابل استفاده است. تراکوتا (Terracotta) به معنی خاک پخته و نوعی سفال با طیف رنگی قرمز تا قهوهای است.

دیدگاهتان را بنویسید