چگونه با انجام کمتر، نمای خشک بیشتری بدست آوریم

۱- اتصال محکم نما با بدنه ساختمان . برای اتصال تایل بتن اکسپوز به قوطیهای افقی از یک یراق نبشی و پیچ استفاده میشود که دارای یک شیار لوبیایی برای تنظیم اندازه است، نبشی از یک طرف توسط پیچ به مهره پشت بتن اکسپوز اتصال پیدا میکند و طرف دیگر آن روی قوطی افقی مینشیند و به قوطی جوش میشود. کارخانه تسا سنگ با تجربه زیادی که در زمینه ساخت و نصب تایل بتنی پیش ساخته دیوار و کف دارد بهترین گزینه برای همکاری با شما مهندسان و معماران عزیز میباشد. موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. ما از یک طرف تکنولوژی های به روز دنیا را از انگلستان و روسیه تهیه کردهایم و از طرف دیگر با به کار گیری طراحان و مهندسان با تجربه و خلاق، محصولاتی با کیفیت و جدید را روانه بازارهای بین المللی می نماییم.

شناخته می شود .

چون ما تولید کننده در مقیاس بزرگ هستیم و با همکاری مهندسان خبره محصولات را طراحی و تولید مینماییم با کم کردن هزینههای اضافه و افزایش کیفیت محصول به شما اطمینان میدهیم قیمتهای ما کاملا منصفانه خواهد بود. این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا هستند میکند . تن اکسپوز نما در مارکت با نام های دیگری همچون بتن نما، پانل بتنی نما و پلاک نما نیز شناخته می شود . در پروژه های بزرگ که در حیطه ی ساخت و ساز هستند، برای اینکه نمایی یکپارچه بتنی داشته باشند، از بتن های اکسپوز استفاده می کنند. استاد کار آجر نما باید توانایی خواندن نقشه های نما را داشته باشد تا هیچ ابهامی در روند کار پیش نیاید. This  po st was do᠎ne by GSA Con tent Ge᠎nerator DEMO​!

نمای خشکه چین

علاوه بر این موارد، شما میتوانید در صورت آسیب به بخشی از نما به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی آن بخش بخصوص را تعمیر کنید و نیازی نیست که کل نما را تخریب و دوباره بازسازی را شروع کنید. این روش بسیار تمیز و دقیق و دارای سرعت اجرای بالایی است و در این نوع اجرا پیچها در نمای بتن اکسپوز مشخص است که در صورت عدم تمایل به دیده شدن پیچها روی کار میتوان با ملات بندکشی مخصوص و نمای پیچها را روی کار محو کرد. که این ویژگی به دلیل مواد افزودنی به بتن و پایه اصلی آن است و بتن نما می تواند این تغییرات درجه حرارت را تحمل کرده و خنثی کند. بتن نما با استفاده از مواد اولیه تولید بتن معمولی ساخته می شود, بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارد. لازم است بدانید که عمر نمای خشک آجری چندین دهه بیشتر از نماهای سنتی خواهد بود. چرا که سرامیک در برابر سرما و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل در مناطق شمالی بیشتر طرفدار دارد. زیرا استفاده از سرامیک نمای ارزان علاوه بر جنبه زیبایی سبب کاهش هزینه های پرداختی می گردد. در این بخش از مصالحی از قبیل ورق کامپوزیت، سنگ، آجر، شیشه، سرامیک خشک پرسلانی، کاشی و … Con tent has been created wi᠎th the help ᠎of behsaznama Co nten t Gene᠎ra​tor  DEMO!

تولید انواع پنجره آلومینیومی در مدل های ترمال بریک و نرمال امروزه در کشور انجام می شود و خریداران می توانند به محصولاتی با طول عمر بالا و قیمت مناسب دسترسی داشته باشند. مانند نمای شیشه ای یک ساختمان یا نمای کامپوزیت و سازه های فلزی صاف … کمترین ضخامتی که این نوع شیشه می تواند داشته باشد حدود 12 میلی متر است. این نوع بتن ها، در سطوح و ابعاد مختلفی به کار برده می شوند و برای کاربری های متنوع نیز مورداستفاده قرار می گیرند. عایق حرارتی ، چارچوب نگهدارنده ، فضای خالی تهویه ، اتصالات ، پنل های رسی و … هم چنین نمای بتنی چون رنگی خنثایی دارد، در طول سالیان تغییر رنگ محسوسی در آن ایجاد نمی شود و یک عایق رطوبتی و حرارتی مناسب به حساب می آید. در این روش نصب تایلهای بتن نما مانند سنگ نما با استفاده از دوغاب ماسه و سیمان نصب میشوند که ابتدا با شکاف هایی که پشت تایل ایجاد میشود یا با استفاده از مفتولهایی که از پشت تایل بیرون زده است با استفاده از سیم اسکوپ یا ادوات اسکوپ، اسکوپ را در تایل ایجاد کرده و پس از چیدن تعدادی در کنار هم پشت آن را دوغاب میریزیم که ضخامت دوغاب میبایست حداقل 3cm و حداکثر 5cm باشد.

این 5 ساده انواع روش های نمای خشک نکات فروش تقریبا بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید