چگونه با خرید کتاب بسیار بد برخورد کنیم

وقتی برای خرید کتاب به مغازه میروید معمولا قبل از خرید، کتاب را کمی ورق میزنید و حتی قسمتهایی از آن را مطالعه میکنید. اگر مطمئن شدید که پرتال، گزینه مناسبی برایتان است، آن سایت را با دامنهای که میخواهید، فعال میکنید. عکسی که تهیه میکنید باید کاملا واضح، دارای نورپردازی مناسب و کیفیت بالا باشد. کتاب های پزشکی و پرستاری انتشارات جامعه نگر برای دانشجویان پزشکی و پرستاری که به دنبال یادگیری بیشتر و کسب دانش بالا هستند را میتونین با بهترین قیمت از وبسایت کتابلند تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی و بانک کتاب فرهنگ با ارائه کتاب های آموزشی،کمک درسی و تخصصی همه روزه در خدمت شما عزیزان میباشد.خرید کتاب اینترنتی بسیار آسان و راحت بوده و در کوتاه ترین زمان ارسال میگردد.همچنین بانک کتاب فرهنگ را میتوان مرجع کاملی برای دانشجویان و دانش آموزان دانست که قصد خرید کتاب کمک آموزشی و تخصصی از بهترین ناشران را دارند.

آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد کتاب بیاموزید

من چون تو شهرستانم کتاب فروشی شهرمون فقط کتاب کمک آموزشی 😢دارن. مثلا وقتی به یک کتاب فروشی وارد میشوید، قسمتی مخصوص کتابهای کمک درسی، بخشی برای رمان، قسمتی برای کتب علمی و همین طور بخشهای مختلف دیگر را میبینید. کتابخانهها و حتی مغازههای کتاب فروشی که صدها یا هزاران کتاب دارند برای پیدا کردن راحت و سریع کتاب مورد نظر، آنها را طبقه بندی میکنند. اکثر سایتها از ویترین خود حمایت میکنند و در صدد ارائه بهترین خدمات با رعایت استانداردهای کمی و کیفیتی هستند. از موارد مهمی که در فروشگاه اینترنتی کتاب و یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری حتما باید رعایت کرد، ذکر اطلاعات دقیق محصول و مشخصات آن است. آیا این موارد برایتان آشنا هستند؟ از موارد دیگری که باید در صفحه محصول به آن اشاره کرد تعداد صفحات، اندازه و قطع کتاب است. وقتی مشتری نتواند به راحتی محصولات خود را در سایت پیدا کند از خرید خود منصرف میشود و به سراغ فروشگاه دیگری میرود. در ابتدا باید گفت که یادگیری و خرید عمده کتاب زبان مانند یادگیری هر مهارت دیگری از سنین پایین و کودکی می تواند بهتر و موثرتر باشد. در ابتدا باید دقت کنید، که در عنوان محصول، نام کامل کتاب نوشته شود.

کتاب – انتخاب مناسب تکنیک

نام ناشر، نویسنده یا مترجم نیز از مواردی است که باید حتما به آن اشاره کنید. اگر هم کتاب ترجمه شده است حتما نام خارجی آن را ذکر کنید. یک نکته دیگر این است که برای تهیه عکس از محصول لازم نیست دوربین حرفهای داشته باشید. همواره سعی کنید آخرین ویرایش و چاپ کتاب را برای فروش داشته باشید. برای آن قالب انتخاب کنید، ویرایش کنید، محصول و محتوا بگذارید؛ قابلیتها و امکانات متنوع به آن اضافه کنید. کتابخانه دیجیتال HathiTrust مشارکتی از مؤسسات دانشگاهی و تحقیقاتی است که مجموعه ای از میلیون ها عنوان دیجیتالی شده برای کتابخانه های سراسر جهان را ارائه می دهد. شما هم برای جذب مشتری بیشتر، بهتر است قسمتی از متن کتاب، چند صفحه از آن و یا خلاصهای از کتاب را در اختیار مخاطبان فروشگاهتان قرار دهید. فیدیبو با همکاری صدها ناشر داخلی، نسخه الکترونیک و صوتی کتابها را در اختیار مخاطبان میگذارد.

خرید کتاب دانشگاهی

This conte᠎nt has been g​en​erat ed ᠎wi th t᠎he help of ketabtala  Cont᠎en​t Gene rato r  DEMO.

متاسفانه امروزه شاهد برخی ترجمه های غیر مفهوم در کتابها هستیم. در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظهای بخرید. نویسنده مورد علاقه او رستوران هاردی است ، که در آن کارمندان خوش اخلاق روزانه ساعتها حضور وی را تحمل می کنند ، و در جایی که اغلب او می توانند در حال کار روی رمان بعدی خود باشند. یکی از نمونههای خوب سایت فروش کتاب، فروشگاه اینترنتی 30 بوک است. خرید کتاب، از فروشگاه آنلاین کتابکده کودک خیلی راحت و به صرفه است. البته باید در نظر داشت که این موضوع امری صددرصدی نیست و ممکن است کتابی را که در بخش پرفروش ترین ها انتخاب کرده اید مورد توجه شما خرید کتاب با تخفیف واقع نشود. سعی کنید مشتریان خود را به گذاشتن نظر در صفحه محصول ترغیب کنید تا سایر مشتریان با خیال راحتتر از شما خرید کنند. البته در نظر داشته باشید معرفی سایت های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سایت بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند. محصول شما بر اساس نحوه ارسالی که انتخاب نموده اید در مدت زمان تعیین شده به دست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید