چگونه با نمای خارجی ساختمان به دست آوردم آغاز

بادگیرها نیز نقش خنککردن آب را به عهده داشتهاند. بهتر است به طراحی نماهای صلب روی بیاورید تا حداکثر بازدهی انرژی گرمایی را داشته باشید. بعد از هزینه کردن برای نمای ساختمان باید از آن مراقبت کنید تا بتوانید سالیان سال نمایی زیبا و سالم داشته باشید. مشاوران فعال در این زمینه ضمن شرح خدمات طراحی نما، نحوه محاسبه هزینه نمای ساختمان را برایتان شرح داده و شما را در اخذ یک تصمیم درست برای سفارش طراحی نمای ساختمان یاری می دهند. عایق ارائه شده توسط پوشش خارجی نباید به عنوان یک آیتم هزینه در نظر گرفته شود ، بلکه باید به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری که هزینه های گرمایش و سرمایش را تا 50٪ کاهش داده و صرفه جویی و راحتی مادام العمر را به مصرف کننده ارائه می دهد. پروژههای طراحی نمای خارجی ساختمان صرفاً از عهده مهندسان معمار و طراحان ساختمانی برمیآید. نما نه تنها باید از زبان طراحی کلی خانه صحبت کند، بلکه باید از نظر بصری جذاب، محافظ، بادوام و مراقبت از آن آسان باشد. بنابراین باید یک فرم کلی در طراحی قسمتهای مختلف نما در نظر گرفته شود؛ همچون درختی که به عنوان یک کل دیده میشود، نه مجموعهای از اجزای و عناصر پراکنده. ​This content has been  done by behsaznama Co᠎nt en t ​Generator  DEMO!

نمای خارجی ساختمان در بودجه: نه نکته از رکود بزرگ

سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. در نهایت سرامیک ها به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده و رگلاژ می شود. اگر سرامیکهای پرسلانی را در دو لایه بر روی هم پرس کنند سرامیک Double loaded porcelain ساخته میشود. سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. نماهای بتنی مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و همچنین به دلیل تراکم بالای مصالح، مقاومت حرارتی خوبی دارند. با سیستم های مختلف سازه ای مانند اسکلت فلزی و بتنی سازگاری کاملی دارد. چراکه سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. سپس کلیپس ها به کمک برجستگی هایشان توسط چسب مخصوص داخل این شیارها محکم می شوند. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. گلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می گردند. ​Th is a​rt icle h as ᠎been do ne ​with the help  of behsaznama Content G enerat᠎or᠎ D emover​si on!

4 راه‌ها نگهداری نمای سرامیک خشک شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

دلیل فواصل کم پانل های سرامیک نما جلوگیری از شکستن در صورت انقباض و انبساط می باشد. در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. به طور کلی به مواد کانی غیر فلزی سرامیک اطلاق می شود. سرامیکهایی که برای نما به کار برده میشوند به دو صورت سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی هستند. سرامیک پرسلانی تو پر دارای ویژگیهای مشترک از جمله جذب کم آب با سرامیک مجوف است. دارای دیتیلهای اجرایی مشترک با سرامیک خشک پرسلانی مجوف است. نمای سرامیک خشک به جهت عدم استفاده ملات در آن بهترین گزینه نسبت به نمای آجر در ساختمانهای مرتفع مجموعه ها می باشد. سرامیک پرسلانی از جمله مصالحیست که در نمای ساختمانهای امروزی به کار برده میشود. از نمای سرامیک خشک میتوان برای ساختمانهای اداری، تجاری، مسکونی و همچنین بخش های از فضاهای داخلی و ایستگاه های مترو استفاده کرد که ضمن زیبایی و استحکام بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارای آببندی مناسب نیز می باشد.

معدن محل استخراج سنگ بازالت : اینکه سنگ بازالت از چه معدنی استخراج شده باشد یا مثلا داخلی یا خارجی باشد و مسافت آن با شهر مقصد چقدر باشد نیز در قیمت سنگ بازالت موثر است . استفاده از سنگ گرانیت و مرمر و یا در نهایت آجر خصوصا در نمای ساختمانها بیشتر به چشم می خورد اما امروزه خرید سنگ بازالت برای نمای ساختمان و همچنین در دکوراسیون داخلی منزل بسیار رایج شده است. باید در نمای ساختمان وزن نما را هم باید در نظر داشت به دلیل وزن بالای نمای سنگ ساختمان و باری که به ساختمان وارد می نماید و همچنین قیمت بالای سنگ و مشکلات خاص آن، نمای سرامیک خشک امروزه در بیشتر نقاط دنیا رواج زیادی پیدا کرده است. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. در مرحله بعد سرامیک ها از طریق کلیپس بر روی ریل مستقر میشوند. قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر است. سرامیک نما اغلب به صورت رنگ های یکدست بوده و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید