چگونه با یک بودجه کم یک خرید کتاب شگفت انگیز بدست آوریم

به همین علت خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی رواج بیشتری پیدا کرده است. اگر موفق شوم و کتابفروشی را پیدا کنم که کتابهایش را بر اساس دستهبندی درست در قفسه قرار داده، کارم کمی راحت میشود؛ اما باز هم چرخ زد بین کتابهای مختلف و نداشتن اطلاعات دربارۀ آنها و همچنین نبودن یک مجموعۀ کامل باعث میشود انتخاب خوبی نداشته باشم و هزینهام هدر برود. موضوعبندی که در این پرتال وجود دارد مزیتی بر سایر نمایشگاههای مجازی کتاب است و انتخاب دانشجویان و کتابداران را آسان میکند. داشته باشیم که بتوانیم کتابهای ادبیات را از این ناشران خریداری کنیم و در اختیار دانشجویان قرار دهیم. مقصودی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتابهای دانشگاهی در دورههای گذشته، گفت: این نمایشگاه محاسن بسیاری دارد؛ اما خوب بود انجمن ناشران دانشگاهی مُهر دیجیتال داشت که در پرینت فاکتور و در صورت تأیید مامور خرید، درج میشد. دانشجویان دانشگاه پیام نور در اکثر مواقع افرادی هستند که دارای مشغله کاری زیادی هستند و زمان برای خرید کتاب های پیام نور به صورت حضوری و پیدا کردن انتشارات دانشگاه پیام نور را ندارند و به همین علت خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی پیام نور را ترجیح میدهند. زیرا دانشجویان در هر مقطعی از تحصیلات خود که باشند از کارشناسی تا دکتری، برای خرید کتاب ها و جزوه های معرفی شده توسط اساتید خود لازم است که یک مرجع کامل را بشناسند و بتوانند برای خرید همه کتاب های درسی خود به آن اعتماد کنند.

خرید کتاب درسی

This data w​as done  by G SA C​on​tent Generator Demov᠎ersion.

عامل دیگری که در این خرید مشوق شما خواهد بود قیمت مناسب کتاب های دانشگاهی در سایت فدک بوک می باشد، زیرا دوران دانشجویی با تمام تنش هایی که پیش روی دانشجویان قرار می دهد، یکی از چالش برانگیزترین زمان ها برای مدیریت هزینه ها می باشد و قیمت های کتاب های دانشگاهی در این سایت به گونهای خواهد بود که شما با اعتماد کامل بتوانید مناسب ترین خرید و مقرون به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است این امکان فقط برای کاربران شهر تهران می باشد و کاربران عزیز شهرستان باید مبلغ کتاب را از طریق درگاه سایت پرداخت نمایند. با سلام خدمت عزیزانی که قراره پاسخ این سوال منو بدن .ببخشید در سریال نهنگ ابی که کارگردانی این فیلم به دست اقای فریدون جیرانی ساخته شده است در یکی از بخش های این سریال به سایت کتاب خوانی به نام عقاید یک دلقک اشاره شده بود.و من هرچقدر تایپ کردم این اسم رو فقط اسم کتابی به نام عقاید یک دلقک نویسنده اقای هاینرش بل . وی افزود: یک برنامه دیگر هفته کتاب برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی است که امسال برای دومین بار در آذرماه و در هفته پژوهش برگزار می شود و الان در حال برگزاری مقدمات این نمایشگاه تخصصی هستیم.

کتاب های دانشگاهی و یافتن دقیق انتشارات کتاب دانشگاهی که اساتید دانشگاه به دانشجویان معرفی می کنند کار پر زحمتی برای افراد است. جهت خرید کتاب های درسی و غیر درسی نیز سایت های زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خود را دارند. هرکس در هر مقطع تحصیلی و پایه ای که باشد می تواند از طریق این سایت کتاب های درسی خود را سفارش دهد و دیگر سختی های ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی را نداشته باشد. برای این منظور فدک بوک به شما کمک میکند تا مراحل سفارش و خرید کتاب های دانشگاهی را به صورت اینترنتی انجام دهید. این کتاب فروشی یک خانه بوده است که در دست بازسازی قرار گرفته برای عاشقان کتاب با هر سن و سلیقه ای یا برای دورهم نشستن اکیپ های فرهنگی یزد یک کتاب فروشی زیبا طراحی کنند. حسینینیک ادامه داد: در سامانه پند، پلتفرم اختصاصی طراحی شده است که تنها در ویندوز کامپیوتر قابل دسترسی است، معتقدیم کتاب دانشگاهی را باید پشت میز کامپیوتر مطالعه کرد. امیدوارم انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی با حمایت ناشران نمایشگاه درخور و براساس وسع انجمن برگزار کند و بتواند در جامعه نشر دانشگاهی کتابهای تازه نشر یافته را به کتابخانهها اضافه کند و دانشجویان بتوانند از این منابع استفاده کنند.

چیزهای جدید در مورد خرید کتاب زبان

تسنیم/ ناشران کتابهای دانشگاهی از ۱۷ تا ۲۳ آذر میتوانند برای شرکت جشنواره کتاب دانشگاهی ثبت نام کنند. در بیشتر مواقع دانشجویان برای فرار از خرید کتاب دانشگاهی و خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی، ترجیح میدهند از تدریس اساتید نکته برداری انجام دهند. جنگل یکی از مشهورترین انتشاراتیهای خصوصی و البته بینالمللی در حوزه چاپ و نشر کتابهای زبان و حقوقی است. در پی افزایش بی سابقه قیمت کاغذ و در مقابل افرایش مبالغ کتاب های چاپ شده توسط ناشران کتاب آموز با هدف کمک به دانشجویان در زمینه خرید کتاب تخفیف های ویژ ه ای در نظر گرفته است. در این روش با مراجعه به سایت کتاب آموز در قسمت جستجو محصولات کتاب مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از افزودن به سبد خرید محصول ، وارد قسمت ثبت آدرس و مشخصات می شوید که با تکمیل کردن این بخش سفارش شکا تکمیل می گردد. با خرید کتاب های درسی و دانشگاهی خود از فدک بوک، شما علاوه بر پرداخت هزینه مناسب جهت خرید، ضمانت کالای سفارش داده شده را هم خواهید داشت و فدک بوک تضمین می کند که این کالا سلامت و به موقع و در زمان مشخص به دست شما برسد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سفارش اینترنتی کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید