چگونه برای تبدیل کتاب آنلاین به موفقیت

ارتزاق این افراد از این راه اشکالی ندارد، همچنین آنها به فروش کتاب کمک میکنند. نوبت این که تو هم بخشی از روند همان همدردی باشی؛ این همدردی که جز از راه ارتباط با دیگری و درك و دریافت او حاصل نمیشود. اما این را رد نمیکنم که گاهی فروشگاه آنلاین تخفیفی میدهد که لزوما غیرحرفهای هم نیست و به دلیل این است که ناشر یا شرکت پخش، فروشنده است و توان چشمپوشی از بخشی از سود خود را دارند. کاظم علمی، مدیر شرکت توزیع «گسترش فرهنگ و مطالعات» با تاکید بر اینکه باید در صنف جایگاههای فروش مشخص شود، گفت: در نتیجه هر گروه باید بدانند که با چه تخفیفی میتوانند کتاب را دریافت کنند. محمدرضا گنجی، مدیر فروشگاه نشر چشمه کوروش با تاکید بر اینکه کتابفروشهای حقیقی هم میتوانند به همه مناطق ایران کتاب پست کنند، توجیه فعالیت کتابفروشیهای مجازی برای دسترسپذیر شدن کتاب در مناطقی را که کتابفروشی وجود ندارد، بیدلیل دانست. ظهوریان با تاکید بر این نکته که فروشگاههای آنلاین به دلیل عدم دسترسی به شرکتهای پخش فیزیکی کتاب به وجود آمد. مریمالسادات ظهوریان، مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، با بیان اینکه شرکتهای پخش توجه ندارند که ناشر با سابقه دو ساله یا 20 ساله است، در هر صورت برای ناشری که به این شرکت پخش، جدید مراجعه کردهاست، شرکتهای پخش فایل جدید باز نمیکنند.  This da ta has be en c᠎reated ​with ketabtala​ Content G en er ator D​em​over si on.

اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در کتاب بخوانید

به گفته رهنمایی زمانی فعالیت یک فروشگاه مجازی کتاب عامل آسیبزا بر روند چرخه نشر خواهدبود که این اقدامات توسط یک شرکت پخش انجام شود، یعنی این شرکت سایت بزند و از قدرت توزیع استفاده کند. وی ادامه داد: مانند این است که ناشر بدون اینکه کتاب رابه شرکت پخش بدهد، از طریق سایت خود، کتاب را بفروشد و تخفیف مقرون به صرفه بدهد. بنا به گفته برخی ناشران و کارشناسان، شرکتهای شناختهشده پخش همکاری با ناشر جدید را که پیش از آن با او همکاری نداشتند، قبول نمیکنند. زیرا در سالهای اخیر زمانی که ناشر وارد فعالیت در عرصه پخش کتاب میشود، میبیند که شرکتهای پخش اصلا برای ناشران فایل جدید باز نمیکنند. برآبادی با اشاره به اینکه نتیجه جستوجوی مخاطب در فضای مجازی براساس بیشترین فروش خواهدبود، اعلام کرد که والدین در شرایط همهگیری ناچار به خرید از فروشگاههای آنلاین هستند، در نتیجه باید عناوین مورد نظر برای کودکان را از فهرست کتابی که توسط نهادهای شناخته شده ارائه میشود، انتخاب کنند. در این روند ناشر کار اشتباهی نمیکند، به نظر میرسد ناشرها و موزعها میتوانند این کار را انجام بدهند و اینجا مرزی است که نمیتوان گفت آنها کار اشتباه را انجام میدهند. اگر کتاب مد نظر شما در قالب PDF یا Word باشد ، فرایند شمارش کلمات به طور اتوماتیک انجام شده قیمت گذاری و بررسی آن بسیار سریعتر انجام خواهد شد.

مبارزه با کتاب

پرداخت آنلاین از طریق پایانه پرداخت بانک سامان و یا به پرداخت ملت انجام میشود. به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجیکالا با عنوان «قفسههای دوستداشتنی» از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۶ خردادماه برگزار میشود. کما اینکه خیلی از کتابفروشیها ارسال به سراسر کشور هم داشتند و دارند. بنابراین وقتی ناشر امکان ورود به یک پخش را ندارد، امکان ورود به یک هایپر را هم ندارد. به گفته این ناشر در حوزه پخش مشکل وجود دارد و برخی کتابها اصلا به دست مخاطب نمیرسد، اگر کتابها عادلانه به رویت مخاطب در بیاید و مخاطب بتواند به درستی انتخاب کند، مافیای کتابسازی هم از بین میرود. آیا کارشناس و یا مترجمی وجود دارد که به آن سطح علمی رسیده است که بتواند کتاب را از زبان فارسی به زبان انگلیسی ترجمه کند چنان که ترجمه کتاب از کیفیت بسیار بالا و عالی برخوردار باشد، به صورتی که اگر فردی انگلیس زبان کتاب را مطالعه مینماید با اشتباهات و ابهام در کتاب مواجه نشود.

او با تاکید بر اینکه در خیلی از شهرها کتابفروشی وجود ندارد و برای افراد سودی ندارد که در آن شهر کتابفروشی تاسیس کنند، ادامه داد: همچنین برخی از فروشگاههای مجازی کتاب تولید محتوای بسیار بالایی دارند. کتابهای پرفروش معمولاً توسط نویسندگان ماهر نوشته میشوند به همین دلیل تأثیرگذاری آنها بسیار بیشتر است. تمامی محتوای چند رسانه ای(کتاب ،کتاب صوتی، کتاب تصویری،مجلات،روزنامه ها،مقالات،پایان نامه ها) موجود در بازار کتاب دیجیتالی قائمیه با هماهنگی و رعایت کامل حقوق ناشران ، نویسندگان و دریافت مجوز کتبی از آنان به صورت کاملا رایگان عرضه میشوند. توجه داشته باشید که تمام کتابهای موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند. علاقمندان به مطالعه کتاب و خرید کتاب، هنگامی که میخواهند کتابی را بصورت حضوری خریداری نمایند، کاملا نمی توانند تمامی هم ردیف های آن را مشاهده نمایند و توضیحات آن را بخوانند ولی زمانی که شما در سایت سعی در خرید کتاب دارید می توانید با استفاده از دسته بندی ها، فیلترهای موجود در سایت و همچنین توضیحات تکمیلی هر محصول به راحتی کتابی را که می خواهید انتخاب نمایید، در این قسمت به بعضی از دسته بندی های سایت اشاره خواهیم نمود. وی افزود: مشکل بزرگتر هم این است که فروشگاهها و هایپرهای بزرگ، کتاب را فقط از برخی شرکتهای پخش میگیرند.

خرید کتاب زبان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه خرید کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید