چگونه برای صرفه جویی نقد با اجرای نما؟

در پهنای دیوار نما تعبیه پنجره دو جداره، آفتاب شکن، سایبان و … درای وال یا دیوار خشک یک نام آشنا در صنعت ساختمانسازی است. کار ما دسترسی با طناب است که برای جاهایی که ورود دابست غیر ممکن است یا هزینه ی زیادی دارد انجم میشود. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود. اگر هم به دنبال متخصصان اجرای دیوار خشک هستید، “خدمت از ما” به شما کمک میکند. به دلیل سرمای شدیدهوای این مناطق در فصل زمستان، فرم های باز با فرم هایی که ضلع های شمالی – جنوبی آنها بلند تر از ضلع های شرقی-غربی آنهاست مناسب نیست و بهتر است فرم ساختمان فشرده و پلان آن مربع باشد. استراتژی اصلی این شرکت توجه به بودجه کارفرما است و بر همین اساس تلاش میکند تا با ارائه راهکارهایی هزینههای نهایی ر ا برای کارفرما کاهش دهد.

مجری نمای خشک

از دیگر مسائلی که باید حین اجرای بتن نما به آن توجه نمود درزگیری قالب ها، استفاده از مواد افزودنی شامل فوق روان کننده ها و روغن قالب ها و ویبره جهت خروج حباب های هوا می باشند. خاطر نشان می کنیم که شرکت آجر نما امیران با دارا بودن پیشرفته ترین آزمایشگاه ها و بزرگترین دانشنامه انواع آجرها، تولید کننده این مقاله می باشد. در عوض، یک شتر باهوش، به دنبال صرف منابع برای توسعه زیرساخت هایی در عمق است که خودتقویت کننده و متعادل کننده باشد. درای وال سمنت یک دیوار سبک است که در دیوارهای داخلی که همیشه با آب در تماس هستند، به کار میرود. درای وال سمنت هم یکی از انواع دیوار خشک است که کاربرد قابل توجهی دارد. انواع درای وال با توجه به کاربرد و مکانی که نصب میشوند، در دستههای مختلف قرار میگیرد. همچنین اگر از نرده ها را برای استخرها به کار گیرند می تواند از سر خوردن و غرق شدن کودکان و بزرگسالانی که شنا کردن را آموزش ندیده اند ممانعت به عمل آید. روش نمایان روشی است که در آن قسمتی از اتصالات که برای نصب مصالح مورد استفاده قرار گرفته است در سطح نما دیده می شود.

آیا می دانید اجرای نما در ساختمان ها در انواع سبک های مختلف با بهره مندی از مصالح متنوع اجرا می شود؟ کامپوزیت یکی از متریال های به روز در طراحی نما می باشد که اغلب برای ساختمان های ویلایی و یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . دستگاه استاندارد برش پروفیل آلومینیومی ترمال بریک می بایست 2 محوره باشد تا بتواند ابتدا و انتهای پروفیل را به صورت فارسیبر برش دهد. نمای سنگ به دو صورت تر (بوسیله ملات) و خشک (بدون استفاده ملات) در نمای ساختمان اجرا میگردد. روش غیر نمایان روشی است که تمامی اتصالات؛ پیچ و مهره ها پنهان می شود و در سطح نما به صورت یکدست، تنها متریال دیده میشود. این نوع بتن معمولا به صورت پنل های بتنی آماده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای این روش سرعت بالا، بهترین کیفیت اجرا، امکان تعویض مصالح نما در صورت آسیب، کاهش اتلاف انرژی و امکان اجرا در ارتفاع زیاد.

قیمت دیوار خشک از مصالح سنتی بیشتر است. برخی افراد قیمت درای وال را هم یکی از معایب درای وال در نظر میگیرند. سرعت اجرای بالای اجرای دیوار درای وال یکی از مزایای بسیار مهم Drywall است. وزن کم، سرعت بالای نصب و ظاهر جذاب از ویژگی های منحصر بفرد شیشه حساب میشود. به هرحال راه حل بهینه سیستم نصب، به مجموعه ای از شرایط از قبیل نوع مواد بکار رفته شده در سازه نگهدارنده، ضخامت و ابعاد تکه های پوشش نما، ارتفاع و موقعیت ساختمان، و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد. این نوع از درای وال کناف در مکانهای مانند آشپزخانهها و سرویس بهداشتیهای بهداشتی نصب میشود. درای وال پانل گچی سادهترین و رایجترین نوع Drywall است. معمولا در مکانهایی که کاربری و شرایط خاصی ندارند، درای وال پانل گچی ساده (Regular Board) به کار میرود. امروزه در پاسخ به سوال کناف چیست درای وال را میتوان زیر دستهای از این سبک تغییرات ساختمانی دانست. این سبک مصالح ساختمانی همانند سرامیک طرح پارکت و دیگر موارد خاص در تغییر دکوراسیون فضاهای مختلف ساختمان تاثیر بسزایی دارد. این سبک مصالح را در رنگ و طرح میتوان با سرامیک کف آشپزخانه هماهنگ در نظر گرفت. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و…

Th is da ta was written wi th GSA C​ontent​ G en᠎erator D᠎emoversion!

سرامیک نمای خشک آن! درس از اسکار

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید