چگونه بهبود در اجرای نمای خشک در 60 دقیقه

در این میان امروزه اجرای نماهای خشک ساختمانی بسیار متداول است چرا که این سیستم اجرای نما مزایای زیادی دارد. شاید کمتر مادهای پیدا کنید که هم برای نقاط مرطوب و پر باران مناسب باشد، هم برای آب و هوای گرم و خشک و مناطقی که دارای سرمای شدید هستند. تایل ها را میتوان براساس تقاضای مشتری و نظر طراح با ضخامت و وزن کمتر تولید کرد که مزیت این روش محسوب میشود. جدید ترین طرح های این محصول در رنگ بندی های متنوع برای تزیین نمای بیرونی ساختمان در داخل کشور تولید می گردد. بتن های درجا بیشتر برای پروژههای بزرگ مثل ساخت ساختمانهای بزرگ، پل مناسب است و کاربرد دارد. چون در ساختمان های بلند و بزرگ و اسمان خراش نمی توان طراحی نمای کلاسیک را اجرا کرد. سنگ دانه بندی شده در رنگهایی چون قرمز، مشکی، خاکستری، سبز، سفید و غیره وجود دارد. ورق پانچ متال تأثیر زیادی در دنیای معماری دارد. در استفاده از پنلهای بتنی در معماری وطراحی داخلی باید ترکیب رنگها را مد نظر قرار داد. مهندس معمار باید طراحی اولیه را انجام دهد، سپس مطابق با نقشه، زیرسازی انجام شود. This content has been ᠎done by behsaznama Conte᠎nt ​Ge​nera tor DEMO !

نما رومی خشک

نکته حائز اهمیت این است که اجرای یک زیرسازی خوب و بی نقص، نمای ساختمان را از رطوبت و زلزله در امان نگاه می دارد. هیچ یک از متریالهای نماسازی نمی توانند تا این حد کاربردی و متنوع و انطباق پذبر باشند، بنابراین از بتن اکسپوز جهت اجرای هر نما با هر شکل و طراحی می توان استفاده کرد و تمام اشکال و نقوش مورد نظر را با استفاده از سیستم قالب های موجود و به شکلی مقرون به صرفه و اقتصادی می توان بر بدنه سازه ایجاد کرد. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. یک روش نصب سرامیکهای مورد استفاده در نمای سرامیکی روش نصب خشک است. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای بتن اکسپوز را شرح دهیم. نورپردازی همان حس خوبی است که با نگاه کردن به نمای بیرونی برخی از ساختمانها در شب، در ما ایجاد میشود. برای اینکه پنل ها به خوبی به سطح مورد نظر نصب شوند، شرایط مناسب را برای آن سطح ایجاد کنید. برخوردار بودن از سطح یکدست و هموار بتن اکسپوز استفاده از آن را به عنوان یکی از گزینههای جدی طراحان به عنوان سطح خارجی و نمای کار، بسیار متدوال کرده است.  This has been gen᠎erat᠎ed ᠎wi th t​he help ᠎of G SA Con​tent G en᠎erat or Demover​sion.

ی خشک مزایای متعددی دارد.

به عنوان مثال، آنها ساختار ایستگاه آتش نشانی جدید و 67 متری در شهر Othmarchen را با رنگ قرمز روشن طراحی کرده اند. هر چند این معایب در برابر نقاط قوت و مزایای بتن اکسپوز قابل چشمپوشی است، اما خوب است آنها را نیز بدانیم. به طور کلی دو نوع بتن اکسپوز داریم که تفاوت آنها در شیوه اجرا است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به طور کلی همه ما سالها انواع ساختمانها و المانهای بتنی زیادی در سطح شهر و محل زندگی خود دیدهایم. مواد پرکننده باعث افزایش تراکم مواد در بتن میشود و مواد فوق روان کننده باعث میشوند سطح نهایی بتن نما صاف و صیقلی شود. به علاوه اینکه استفاده از سنگ مرمر هم گزینه مناسبی برای ایجاد تنوع در میان متریال ها می باشد. استفاده از درب و پنجره های آلومینیومی هزینه های انرژی را کاهش می دهد و یک محدوده دمای پایدار ایجاد می کند. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. استفاده از نمای خشک مزایای متعددی دارد. به همین دلیل شاسی کشی نمای تر اغلب توسط پیمانکاران و به صورت تجربی انجام می شود. در قدم بعدی در ارتباط با پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی باید بدانید که این پنجره ها عایق بندی قوی تری میتوانند داشته باشند به علاوه اینکه هزینه خرید پنجره های دوجداره UPVC به مراتب پایین تر از محصولات آلومینیومی است.

سرامیک خشک نمای ساختمان

ساخت این نوع بتن در کارخانه ها و با استفاده از قالب های آماده انجام میشود. این مورد موجب شده است تا طراحان، معماران داخلی و خارجی توجه ویژهای به این نوع از بتن نشان دهند. پنلهای پیش ساخته بتنی از جمله مصالح ساختمانی پرطرفدار در دنیا میباشد و مزایای بتن اکسپوز موجب استفاده روز افزون و گسترده از آن شده است. مزیت دیگر بتن اکسپوز مقاومت آن در برابر رطوبت، آب و یخ زدگی است که موجب شده است تا برای استفاده در کف استخرها و کف سازی معابر به یکی از بهترین گزینهها تبدیل شود. در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاومت بسیار بالایی دارد. مزیت بتن اکسپوز این است که در شرایط آب و هوایی مختلف و در تمام فصول سال امکان پیاده سازی آن وجود دارد. اشتباه در انجام این مرحله، ممکن است خسارات زیادی را به دنبال داشته باشد و احتمال تخریب نمای ساختمان بالا رود. Th​is has be​en cre᠎at ed by G᠎SA Conte​nt᠎ Gen​er at or D​em​oversi on.

نمای خشک سنگ یک بسیار آسان روش که برای همه کار می‌کند

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش تجهیزات نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید