چگونه بهبود در نمای خشک در 60 دقیقه

درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. به عنوان مثال، سنگهای گرانیتی سنگ اپن آشپزخانه، سطح میزهای داخلی، وان حمام، روشوییها و دیگر المانهای داخلی با استفاده از بتنهای اکسپوز قابل جایگزین شدن هستند. استفاده از شیشه به جای فلز و کابل به عنوان یکی دیگر از روش های مهار نمای اسپایدر به شمار می رود که باید توسط تیم طراحی و پیاده سازی اجرا شود و هدف از این نوع اجرا داشتن نهایت دید بدون حضور متریال های غیر در افق نگاه بیننده بوده است. همچنین طراحی نمای ساختمان باید همگون با ساختمان های مجاور خود باشد. در این حالت ها باید سطح آجرهای لکه دار شده را توسط کاردک و برس تمیز نمود . لذا افراد می توانند جهت کسب اطلاعات در حوزه کاشی و سرامیک به این مراکز اینترنتی رجوع کرده و علاوه بر اطلاع از قیمت انواع سرامیک نما بهترین نوع آن را با توجه به بودجه خود ثبت سفارش کرده و خریداری نمایند. پیچ های این سیستم دارای واشرهای خاصی مس باشد که با بسته شدن بر روی قلاب ، شیارهایی ایجاد می کنند و موجب قفل شدن پیچ بر روی قلاب می شوند که از بازشدن پیچ جلوگیری به عمل می آورند .

روش اجرای نمای خشک

Da​ta w as cre​at ed ​with t he  he lp of GS​A Co ntent ᠎Genera᠎tor DE᠎MO​!

در این روش کلیپس ها به گونه ای به پروفیل های قائم (استادها) اتصال پیدا می کنند که سرامیک در داخل لبه نگهدارنده آنها قرار گرفته و توسط آن ها مهار می شود. در این سیستم شیاری برد بتنی کلمپ هایی با مقاومت بالا جهت نصب بر روی پروفیل های آلومینیومی طراحی شده است به طوری که در ابتدا کلمپ ها بر روی پروفیل سوار شده و سپس لاستیک شیاری بر روی آن قرار داده می شود. دیوار های اجرا شده توسط فایبرسمنت برد می توانند تا 4 ساعت در برابر آتش مقاومت کامل داشته باشند. ۸- از آنجا که در عرض عای جغرافیایی بسیارزیاد، نوسان دما هوا در مقایسه با بوردت و انحراف آن از منطقه آسایش بسیار ناچیز است،استفاده از مقاومت حرارتی مصالح تنها راه کنترل هوای داخلی است. سیستم های ماسا (سیستم نصب مشهود ماسا)برای سنگ های طبیعی قابل اجرا است. این سیستم در پشت هر پنل با استفاده از دریل و مته مخصوص ،چهارسوراخ آندرکات ایجاد می کند.سپس قلاب های آلومینیومی متناسب با ریل افقی سازه توسط انکرهای استیلس استیل به پشت پنل بسته می شود در نهایت پنل جایگذاری می شود و در صورت بروز ناشاقولی ، پنل توسط پیچ رگلاژ روی قلاب تراز و فیکس می گردد.

با توجه به ضخامت اسلب سنگ از کلمپ هایی با نشیمنگاه 26میلی متری استفاده می شود. حالت بهینه ی استفاده از این سیستم در چیدمان افقی با بندهای افقی و عمودی در امتداد هم می باشد. حالت بهینه ی استفاده از این سیستم در چیدمان افقی با بندهای افقی و عمودی در امتداد هم می باشد.این سیستم دارای فنر و ضربه گیر است که از لرزش پنل ها جلوگیری می کند. در ابتدا انکر در سوراخ آندرکات قرار می گیرد سپس با بسته شدن پیچ در داخل انکر، فشار ناشی از پیچ موجب باز شدن قسمت انتهایی انکر داخل خزینه می شود. پس از سوراخکاری ، انکر در داخل سوراخ ایجاد شده(بوسیله ی دریل آندرکات) قرار می گیرد و با پیچ بر روی قلاب فیکس می شود . سپس صفحات سرامیک از طریق قطعات نگهدارنده کلیپسی به پروفیل های آلومینیومی متصل می شوند. سیستم ماسا متناسب با سایز و نحوه چیدمان پنل ها قابل اجرا به دو روش GR-CER-46 و GR-CER-100 می باشد. سرامیک پرسلان رشته ی گسترده ای است از شیمی سیلیکات ، که در نیم سده گذشته به ویژه پس از جنگ جهانی دوم ، بر پایه دانش شیمی و پختن ، استوار شده و پیشرفت می کند.

به همین دلیل این سیستم در گروه سیستم های نصب مشهود قرار می گیرد. نصب در این سیستم از پشت پنل به صورت طولی انجام می شود. به منظور کاهش جذب آب و اتصال بهتر چسب به سطح زیر کار استفاده از دو دست پرایمر (آستر) توصیه می شود. این بردها ظاهری شفاف به دلیل وجود فایبر گلاس ، مقاومتی بالا ناشی از بتن دارند؛ که آن ها را برای هر شرایط آب و هوایی مناسب می سازد. سیستم ماسا طراحی شده برای نصب پنل هایی با ضخامت کم می باشد همچنین در سیستم ماسا نیازی به ماشین کاری بر روی پنل ها نداریم. سیستم ماسا دارای فنر و ضربه گیر است که از لرزش پنل ها جلوگیری می کند. بنابراین به منظور جلوگیری از جلب توجه می توان آن ها را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشش داد. هیچ عایقی برای جلوگیری از خروج حرارت به بیرون قاب نحوه اجرای نمای سنگ خشک وجود نداشت. با توجه به این که در سیستم مشهود کلیپسی هیچگونه سوراخکاری، برشکاری و … با توجه به کیفیت بالای سیمان سفید ساوه و همچنین سفید بودن پودر سنگ جوشقان ترکیب این دو منجر به حصول بهترین نتیجه خواهد شد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید