چگونه خرید کتاب خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

منظورم از این مثال این بود که عوامل مختلفی توی قیمت گذاری یه کتاب دست دوم دخیل هستن. از این رو اگر کتابی را در سایت جست و جو کردید و موجود نبود ، می توانید با کلیک بر روی گزینه سفارش کتاب آن را درخواست دهید. کتاب 24 بهترین مرجع تازه متولد شده (اسفند 1399) برای یافتن کتاب است و ما در تلاش هستیم همواره با مزیت رقابتی تحویل سریع کتاب برای شما تجربه بهترین در خرید کتاب ایجاد کنیم و خیلی راحت از طریق درخواست کتاب هرکتابی را که نیاز دارید می توانید سفارش دهید و فوری تحویل بگیرید. تنها بیش از ۸ هزار کتافروشی در کل کشور وجود دارد؛ که این تعداد نسبت به کل جمعیت ایران بسیار ناچیز و ناکافیست. با نگاه به گزارش کتاب و دیجیکالا که در سال ۱۴۰۰ منتشر شد متوجه میشویم که چالش دسترسی فیزیکی به کتاب موضوعی جدیست؛ به طور میانگین به ازای هر صد هزار نفر، ده کتاب فروشی در کشور مشغول به کار است که این نسبت در بعضی از استانها تا سه کتابفروشی به ازای هر صد هزار نفر نیز کاهش مییابد.  Conte nt was cre​at᠎ed  with t he  help of GS A Cont᠎en᠎t Ge᠎nera᠎tor DEMO .

نه راه برای رسیدن به کتاب شما

این سایتها جدا از نسخههای چاپی معمولا نسخههای مجازی کتاب را هم عرضه میکنند. پلتفرم دیجیکالا به همه فروشندگان امکان و تسهیلات عرضه و فروش محصولات را مانند بازار فیزیکی میدهد. نوآوریهایی مانند فروش آنلاین کتاب های افست با امکان انتخاب نوع جلد و چاپ بر اساس سلیقه ی مشتری یکی از اقدامات ما در سال های گذشته بوده است . یکی از ارزشمندترین ویژگیهای سایت این است که کتاب ها را براساس مکاتب ادبیشان مانند کلاسیک، اقتباسی، رئالیسم جادویی، گوتیک و سورئالیسم نیز دستهبندی کرده است و دستهبندی کتابهای داستانی این سایت نیز براساس ژانر کتابهاست. در حوزه کتاب و فرهنگ نیز تمام فروشندگانی که در نمایشگاه کتاب آنلاین دیجیکالا و این بار در هشتمین دوره این نمایشگاه حضور دارند، همگی دارای جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان هستند. در صورتی که سفارش شما از طرف فروشگاه مورد نظر تایید شود، بعد از گذشت حدود 10 روز، مبلغ بازگشت وجه به کیف پول شما اضافه میشود. کارشناسان تلکتاب ، تمام تلاش خود را برای ارسال سفارش در محدوده زمانی مورد نظر شما انجام خواهند داد. سعی ما در اشراقیه ایجاد بستری مناسب برای تهیه ی تمام منابع و کتب مورد نیاز دانشجویان و اساتید و متخصصان حوزه ی فروش اینترنتی کتاب پزشکی میباشد .

همچنین از دیگر برنامه های ما معرفی و ارائه نشریات و لوح های فشرده برتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ارائه مشاوره و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانشگاه ها، مساجد، هیئت ها، و نیز ارائه پیشنهادات مناسب جهت سیر مطالعاتی در حوزه های مختلف است. خیلی از علاقمندان به کتاب که تعداد زیادی از آنها جزو کاربران دیجیکالا هستند به دلایل مختلف نمیتوانند به کتابفروشیها بروند و به صورت حضوری کتاب بخرند. راهنمای خرید کتاب به کاربران علاقمند به تهیه کتاب کمک میکند تا کتاب مورد نظرشان را با بهترین کیفیت خریداری کنند. با اینستاگرام، پینترست، و سایر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی، نسبت به برند خود آگاهی و مشتری علاقمند ایجاد کنید. علاوه بر این، کتاب فروشی های آنلاین اغلب انتخاب بسیار گسترده تری نسبت به کتاب فروشی های فیزیکی دارند، که این موضوع می تواند باعث پیدا کردن کتاب های خاص مورد نظرتان را آسان تر کند.

خرید کتاب درسی

این روزها با توجه به شرایط زندگی و افزایش دغدغه ها، کمتر امکان حضور در کتاب فروشی های سطح شهر وجود دارد مخصوصا که سفارش کتاب برای فرزند و کودک، یک امر تخصصی و زمان بر است و باید محتوای کتاب به دقت بررسی شود. سایت انتشارات اشراقیه یکی از اولین فروشگاه های تخصصی پزشکی کشور است که در حوزه ی چاپ کتاب و همینطور توزیع کتاب تمامی ناشران پزشکی کشور به سراسر ایران خدمت رسانی میکند . به همین جهت بسیاری ترجیح میدهند به جای ماندن در ترافیک، تحمل آلودگی هوا و چرخیدن در قفسه کتابفروشیها که زمان زیادی هم از آنها میگیرد، خرید اینترنتی کتاب داشته باشند. برای شهرستانی ها عزیز نیز، خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان به صورت رایگان می باشد و وجهی بابت ارسال کتاب پرداخت نخواهید کرد؛ در غیر این صورت هزینه ای جهت ارسال کتاب در قیمت نهایی افزوده خواهد شد. در هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجیکالا طرحی به نام یک کتاب، هزار لبخند برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید