چگونه می‌توانی (انجام داد) اتصالات نمای خشک مجازی بلافاصله

اما یک نکته مهم در خرید قلوه سنگ وجود دارد، این است که سنگ مرمر در برابر تغییرات جوی مقاومت چندانی ندارد به همین دلیل بهتر است از آن در نمای داخلی ساختمان استفاده کنید. شیشه از متریال های زیبایی است که می تواند به عنوان عنصر اصلی تشکیل دهنده نما مورد استفاده قرار گیرد. شرکت آرمن طرح و نما ، به عنوان مجری نمای خشک به صورت کاملا ویژه از نمای خشک از نوع سرامیک خشک در نما استفاده می کند. استفاده از شیشه به جای فلز و کابل به عنوان یکی دیگر از روش های مهار نمای اسپایدر به شمار می رود که باید توسط تیم طراحی و پیاده سازی اجرا شود و هدف از این نوع اجرا داشتن نهایت دید بدون حضور متریال های غیر در افق نگاه بیننده بوده است. در این نمونه به جای استفاده از فلز، از کابل استفاده می شود و به گونه ای کابل ها مهار می شوند تا بتوانند وزن کلی سازه را تحمل کنند و نمای اسپایدر را پیاده سازی نمایند. این نمونه از نمای اسپایدر با استفاده از فلز مهار می شود و در واقع لعاب کار و سیستم نگهدارنده آن با استفاده از فلز تولید شده اند. GFRC از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود.خصوصیات GFRC بسته به ترکیب مواد سازنده آن میتواند متفاوت باشد.

اجرای نمای خشک سرامیک

البته با ورود این نوع معماری به ایران، طرحهایی از ایران باستان نیز با نمای رومی ترکیب شده است. در ایران هم، همچنین نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70شمسی مورد استفاده قرار گرفت. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است. نمای کرتین وال از جمله پراستفاده ترین نماهای خشک است.با اینکه در سال 1930 میلادی و در کشور آمریکا این نوع نمای خشک ابداع و استفاده شد، در حال حاظر، همچنان جزو مدرن ترین نماهای خشک است. از معروفترین انواع نمای کلاسیک نمای رومی ساختمان است که در طی چندین سال اخیر به دلیل وزن بالا، اجرای آن ممنوع شده است. نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند.

پس خرید سنگ رودخانه ای و یا قلوه سنگ برای تمامی بناها بسیار توصیه می شود. اتصالات مکانیکی مخفی که هیچ نیازی به چسب ندارند را در اصطلاح انکر مینامند و به علت مزایای خوب تقریباً در تمامی پوششهای نما مورداستفاده قرار میگیرد. در ادامه به صورت جداگانه به معرفی هر یک از این دو دسته چسب بتن میپردازیم. با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند. این نما نوعی از بافته های فلزی است که مانند تار و پود در هم تنیده شده است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.نمای خشک وایر مش دو ویژگی کلی دارد که آنها، ایجاد سایه بر روی آن و دیگری محافظت از نما است.دلیلی که این نما مناسب پروژه های صنعتی است، این است که دوام بالایی دارد.شفافیت، توری بودن و سبکی از دیگر خصوصیات این نما است که باعث زیبایی و جذابیت آن در شب شده است.

از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. برای پایین آوردن مصرف مصالحی مثل سیمان و گچ از این سرامیک­های خشک استفاده می­کنند؛ چون ­که در نمای معمولی برای چسباندن سنگ نما باید از مصالحی مثل گچ یا سیمان استفاده کرد و به همین دلیل هزینه ها افزایش می یابد؛ ولی برای نصب سرامیک خشک نیازی به این مصالح نیست. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می شوند. این نما، مقاومت بالایی را در برابر حرارت های بالا چون آتش سوزی از خود نشان می دهد.همچنین این نما در برابر شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت دارد.این نما مانند باقی نماهای خشک بدون ملات، و با استفاده از پیچ و مهره و سایر اتصالات روی ساختمان نصب می گردد. ᠎Th is a​rt᠎icle was w᠎ritten  with behsaznama C onte nt Gener ator Demoversion!

نمای خشک سرامیک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید