چگونه می‌توان (انجام داد) نحوه اجرای نمای سرامیک خشک تقریبا فوری

سنگ نما باید فاقد شیار، ترک، درزهای باز، حفره یا دیگر نقصهایی که احتمال دارد به انسجام ساختاري آن در زمینه استفاده مورد نظر آسیب وارد کند، باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن نوع طرح نما، اقلیم منطقه، بودجه مورد نظر و سلیقه کارفرما اقدام به خرید سنگ نمای ساختمانی کنید. بهره مندی از نیروی کار حرفه ای و متخصص، استفاده از ماشین آلات منطبق بر استاندارد روز دنیا و نوع پروسه تولید می تواند تضمینی برای ساخت یک پنجره آلومینیومی نرمال با کیفیت باشد. ابعاد تایل ها عموما در طبقات بالا تر از طبقه اول در این سیستم 30 در 30 سانتی متر است . در نماهای خشک ، متریال نمای ساختمان به کمک زیر سازه های فلزی و بدون استفاده از ملات بر روی سازه اصلی نصب می شود که این کار باعث سرعت و ایمنی و کیفیت و طول عمر نما خواهد شد. یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. ​This  data h as be᠎en gen​erat ed by behsaznama Content Gener​ator D emoversion!

اجرای نمای خشک شیراز

شرکت آرین همت شهر تیم کاری مجرب و ماهر در زمینه شستشوی نما بدون داربست – نماشویی – شستشوی نمای ساختمان – شستشوی نما با طناب را ارائه میدهد که به خوبی از هنر کار در ازتفاع برای دسترسی به مناطق سخت برخوردارند | هدف ما جلب رضایت شماست. سیستم درزهای باز همراه با ملاحظات دقیق آب بندی برای سازه اصلی در پشت این درزها می تواند به عنوان یک پرده محافظتی رطوبتی عمل نماید. سقف شیشه ای در واقع همان پنجره است که برای نورگیری داخل هر سازه ای تعبیه می شود، منتها محل قرار گیری آن به جای دیوار، روی سقف ساختمان است. برای مثال می توان گفت که ساختمان هایی که در شمال کشور ساخته می شوند ، اغلب دارای بالکن ها و پنجره های زیادی می باشند تا در داخل ساختمان گردش هوا ایجاد شده و رطوبت در خانه نماند . استفاده از سنگ نمای گرانیتی در نمای ساختمان، موجب ایجاد جلوه ای با شکوه و ظریف در آن می شود. برای انتخاب یک سنگ مناسب برای پوشش نما لازم است با انواع نمای سنگی ساختمان آشنا شوید.

چرا شما به هیچ وجه نحوه اجرای نمای سرامیک خشک را ببینید این واقعا

مدول بندی خارجی ساختمان کار جدیدی نیست ابتدایی ترین کاربرد پوشش دیواری از سرامیک لعابدار به وسیله بابلی ها در حدود 2600 سال پیش در خیابان پروسسیون و دروازه ایشتار. در اجرای نمای سرامیک خشک انتقال حرارت به وسیله جریان همرفت ایجاد می شود ؛ همرفت و تابش ؛ اجرای نمای سرامیک خشک مانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. ، مواردی هستند که بایدها و نبایدهای این امر را تشکیل میدهند. هنگامی که معمار ایتالیایی دنیس سانتاکاریا با همراهانش به استرالیا و نیوزلند در سال 2002 سفر کرد ؛ موارد بسیاری از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که در اروپا رایج بودند را مطرح نمود. امروزه سنگ های گرانیتی را در محیط های صنعتی با عناوینی همچون گابرو، بازالت و دیاباز ساخته می سازند. بنابراین این متریال فاقد مواد افزودنی مضر برای محیط زیست است و در آن فلزات سنگین بکار نمی رود. این روش مانند همان روش 2-4 است، با این تفاوت که دیوار زیرکار باید بسیار صاف و شاقولی باشد به طوری که نیاز به رگلاژ کردن تایل بتن اکسپوز نباشد و با چسباندن تایل بتن اکسپوز به دیوار سطح اجرا شده دارای صافی و شاقولی قابل قبولی باشد و سپس با پیچ و رولپلاک تایل بتن اکسپوز را از محل حفرههای بولت به دیوار زیرسازی پیچ کرد.

2. سطوح دیوارها صاف باشد . این موضوع می تواند حجم هوا سازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان را کاهش دهد، اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما گارانتی نماید.نمای سرامیک پرسلانی به وسیله تاثیر دودکشی (که به دلیل وجود فضاهای خالی در پشت پوشش خارجی) امکان دور ساختن رطوبت و گرما را از سازه اصلی ساختمان فراهم می آورد در واقع یک نوع تهویه طبیعی مابین ساختمان و پوشش نهایی نما فراهم می آید . اگر این خواسته ها برآورده شود تاثیر آن می تواند طولانی مدت باشد. همچنین اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی نمای سنگی ساختمان خود میگردید، همین حالا با کارشناسان بناباما تماس بگیرید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با نمای آجری، مطلب نمای آجری ساختمان را مطالعه کنید. عایق بندی صدا رابطه مستقیمی با نوع متریال های به کار رفته در ساختن ساختمان دارد. با اینکه ملاتی در آنها به کار نمی رود، قطعات نصب کننده آنها بسیار ایمن می باشد. بتن نما که به آن بتون اکسپوز هم گفته می شود، در واقع پنل های پیش ساخته ای است که در سایزهای مختلف با رنگ و طرح های گوناگون مانند ساده، شیاردار، بولت دار و طرح چوب با ضخامتی در حدود 2.5 تا 5 سانتی متر تولید می شود و به عنوان نمای بتنی در سازه های مختلف به کار میرود.

مشاوره و تهیه انواع بتن اکسپوز

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت طراح و مجری نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید