چگونه می‌توان (انجام داد) نمای خارجی ساختمان تقریبا بلافاصله

سنگ تامبل با داشتن ظاهری طبیعی بیشتر برای دکوراسیون بخش هایی از فضای داخلی و یا خارجی ساختمان استفاده می شود. توصیه ما این است که در زمان طراحی نمای خارجی ساختمان همان زمان و همان هزینه ای را که برای طراحی دکوراسیون داخلی صرف کرده اید، انجام دهید. این ماده بادوام و همه کاره ظاهری بروتالیستی و در عین حال زیبا را ارائه می دهد، که به خوبی با مواد دیگری مانند چوب، رنگ و شیشه ادغام می شود. به علت جایگزینی میلگردهای فولادی با الیاف شیشه از وزن بتن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که کار حمل ونقل و اجرای آن را راحت می کند و نیروی بسیار کمتری به کل سازه وارد خواهد آمد. کاهش بار مرده در ساختمان به خاطر استفاده از نمای ساندویچ پانل. میزان اخبار دزدی و مزاحمت در این کشور به قدری پایین بوده که ممکن است در طول یک سال حتی یک بار هم چنین خبری به گوشتان نرسد. یک دیوار مرکب افزودنی ضروری برای هر خانه است که از ساختمان شما محافظت می کند و زیبایی را به منظره بیننده می بخشد.

اتصالات نمای خشک

این طراحی نما جلوی خانه به شما نمای کاملی از خانه شما از سطح ورودی به همراه دروازه اصلی، پنجره ها، ورودی و غیره می دهد. ماده ۶ قانون تملک آپارتمانها مربوط به چگونگی اداره و امور مربوط به قسمتهای مشترک است و ماده ۹ این قانون نیز مربوط به تغییرات در محل یا شکل در یا سر در یا نمای خارجی در قسمت اختصاصی خود که در مرئی و منظر باشد است، مورد پرسش «تبدیل پنجره به در» از شمول این موارد خارج است، با تبدیل پنجره به در نمای خارجی ساختمان که از جمله مشاعات است، تغییر میکند و این امر جز با موافقت کلیه مالکان مشاع ممکن نیست و هریک از مالکان مشاع که اجازه تغییر نمای خارجی را نداده باشد میتواند اعاده وضع به حال سابق را درخواست کند. اما حومه شهر به این معنا نیست که شما نمی توانید تمام تلاش خود را در طراحی و نمایش معماری خانه خود انجام دهید. نما نه تنها باید از زبان طراحی کلی خانه صحبت کند، بلکه باید از نظر بصری جذاب، محافظ، بادوام و مراقبت از آن آسان باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات عایق و پوشش های نما و خرید آن ها میتوانید روی عنوان محصول مورد نظر کلیک کنید. A​rtic​le was c reat​ed ᠎wi th the he​lp of GS A Co nt​en t Ge᠎ne​rator DE᠎MO​!

نمای سرامیک خشک

از دیگر روشهای عایق کردن نما در برابر رطوبت، استفاده از رزینهای آبگریزکننده است. رزین یک مایع چسبنده و بیرنگ است که جهت ضدآب کردن نماهای آجری و سیمانی به کار میرود. اندازه برگهای درخت نارگیل بهگونهای است که نقش یک سایهبان را برای شما بازی کرده و میتوانید ساعتها زیر این درختان دراز بکشید و از نسیمی که از سمت دریا به شما میوزد، لذت ببرید. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. برای اجرای نانو آبگریز که نوع خاصی از نانو نما است، محصول مورد نظر باید با اسپری یا قلمو به سطح آغشته گردد. البته امروزه با استفاده از پوشش های هوشمند نانو که سبب خودتمیزکنندگی نماهای سنگی می شود این مشکل را می توان برطرف کرد. پوشش نانو آبگریز نما همچنین از فرسایش سطوح سنگی در اثر تماس با باران اسیدی، جلوگیری میکند و تا حدودی خاصیت خودتمیزشوندگی به نما میبخشد. استفاده از این روش در ساختمانهای آجری که در معرض شوره زدن هستند بهشدت رایج است و از اصطلاح نانو آجر نما برای آن استفاده میشود.

نمای خشک سرامیک

اعمال چسبهای مخصوص آببندی بر روی سطوح، مانع از نشستن آلایندهها، شوره زدن و رشد خره و جلبک در نمای ساختمان میشود. مهم نیست که فضای داخلی چقدر زیبا طراحی شده است، نمای ساختمان اولین نقطه بیان سبک و استاندارد هر خانه است. یک پارکینگ ساده در جلوی خانه در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز شخصی شما قابل تغییر است. شما می توانید مواد استفاده شده را با توجه به انتخاب شخصی خود در هر طبقه تغییر دهید. این نوع نمای بیرونی ساختمان برای فضاهای عمومی و پر تردد بهترین انتخاب است؛ چرا که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل فرسایشی دارد. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. طرحی که پیش از کار آماده میشود، هر چه حرفهایتر و جذابتر باشد، کمک میکند تا نمای بیرونی هم عالی شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید