چگونه میتوان بودن در بالاترین 10 با شرکتهای نمای خشک

1. وزن بسیار کم : ورق های آلومینیوم کامپوزیت وزنی بین ۵ تا ۸ کیلوگرم در هر متر مربع دارند که این وزن مر مقایسه با مصالح سایر نما های ساختمانی همچون سنگ و یا شیشه بسیار کم است و می توان گفت این وزن کم یکی از مهم ترین مزیت های نمای کامپوزیت است. چوب طبیعی یا ترمو طی فرآیندی در دما و فشار بالا خاصیتی ضد آب پیدا می کند، چوب های ترموود مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل جوی منبع دارند. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد وگرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان و شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، در قسمت های مرتفع ساختمانم بسیار سریع تر و آسان تر از سایر نماها مانند آجر می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پرهزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نمای خشک کرتین وال

با توجه به مطالب گفته شده، مقایسه ضرایب هدایت حرارتی برخی از مصالحی که در ساخت نما به کار می روند و همچنین با استناد به پرشس نامه ای که توسط برخی از نما کاران و صاحی نظران در این مورد پر شده است و نماهای بالا را از نظر ویژگی هایی شامل سرعت اجرا، قیمت تمام شده به ازای هر مترمربع، مقاومت در برابر ضربه، مقومت در برابر یخ زدگی، مقاومت در برابر یخ زدگی، مقاومت در برابر آتش سوزی، مقاومت در برابر زلزله و ریزش، انعطاف پذیر بودن در اجرا، قابلیت اجرا در ارتفاعات بالا، عایق بودن نسبت به سرما و گرما، عایق بودن نسبت به صدا،همخوانی با هنر معماری ایرانی و مقاومت در برابر آلاینده های موجود در هوا مورد مقایسه قرار دادهاند می توان نتیجه گرفت که در مجموع آجر ساخته شده از سنگ سیل و سنگ معدن مصالحی است که برای کاربرد در نما نسبت به سایر مصالح می تواند در اولویت باشد.

This article h᠎as been g enerat ed ᠎wi᠎th G SA C᠎on tent Generat​or Demoversion .

سنگ نما باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر این عوامل دوام بیاورد. در این روش پنل ها به گونه ای تولید شده اند که در چهار گوشه آنها و حدودا پشت سوراخ های پنل، میلگردهای انتظار با شماره 10 تعبیه شده است. اگر نیاز به نصب نمای کامپوزیت دارید میتوانید از طریق شماره تلفن ۷۱-۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ از مشاوره رایگان کارشناسان آکاد بهرمند شوید. برای دیدن عکس های بیشتر از نمای کامپوزیت پیشنهاد میکنیم حتما پروژه های انجام شده توسط آکاد را مشاهده بفرمایید. نمای کامپوزیت در اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشور ایران به طور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرد و از این نما در انواع پروژه های تجاری ، اداری و حتی مسکونی نیز استفاده میکنند. یکی دیگر از نماها که این روزها مورد توجه معماران قرار گرفته است. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. نمای های آجرعلاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کنند و در نتیجه از هدر رفتن انرژی توسط سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری می کنند.

نمای خشک کامپوزیت

به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین ترمو نقش یک عایق حرارتی برودتی گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری می کنند. معمولا از سنگ های ضخیم به دلیل مقاوم بودن در برابر سوراخ کردن با پیچ و مهره استفاده می کنند. رنگ ورق های آلومنییوم کامپوزیت تقریبا به صورت آزادانه و توسط کارفرما تعیین میگردد و میتوان گفت که محدودیتی جهت انتخاب رنگ وجود ندارد. برای نصب این ورق های نیاز به تیم متخصص و همچنین ابزار های مخصوص است و از دیگر معایب این نما میتوان به هزینه خرید و نصب نسیتا بالا این نمای ساختمان اشاره کرد. همان طور که در بالا اشاره کردیم باتوجه به استقبال و استفاده بسیاز زیاد از این نمای ساختمانی میتوان به کارایی و کیفیت این محصوصل پی برد. این ساختمان ها در آینده در بحث فروش نیز دچار مشکلات عدیده ای شده اند . حال سوالی که ممکن است برای شما کاربران عزیز پیش آید، این بوده که در میان انواع بسیار متنوع از سنگ های طبیعی کدامیک میتوانند به عنوان سنگ نما ساختمان مورد بهره گیری قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید