چگونه میتوان شدن بهتر با اتصالات نمای خشک در 10 دقیقه

میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. ⦁ در گام سوم باید ترک گیری و مرمت نما انجام شود. نمای ساختمان یکی از عوامل مؤثر بر زیبایی و جلوهی ساختمان می باشد که نشان دادن نشان دهنده ابهت و تاثیر بسزایی در ساختمان دارد ممکن است یک مشتری زمانی که به ساختمان مراجعه می کند با دیدن نمای آن از خرید آن پشیمان شوند. آثار کلاسیک عموماً نشأت گرفته از دو تمدن یونان و روم باستان می باشد. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. از جمله دیتیل های اجرای سرامیک در سیستم ماسا می توان به کلیپس دوبل فوقانی، براکت، اسپیسر و ریل، فنر استیل، کلیپس تک ابتدایی، کلیپس تک دو طرفه، کلیپس دو طرفه و کلپیس تک فوقانی اشاره نمود.

اتصالات نمای خشک ساده که مشتریان را جذب می کند

موارد و متغیرهای متعددی در قیمت گذاری یک نمای خشک تاثیر گذار می باشد. اگر ساختمان شما در یک منطقه ای با آب و هوای گرم و مرطوب با باران بسیار کم در مقابل آب و هوای سرد قرار داشته باشد ، ویژگی های طراحی متفاوت است. اتصالات نمای خشک بسیار سبک و مکانیکی هستند. نصب انواع متریال نما به روش خشک و بدون ملات با استفاده از اتصالات مکانیکی در واقع یکی از سیستمهای جدید نماسازی به حساب میآید. فروریختن بخشی از بتن نما در پی سالها. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید. خیالتان از آسیبهای ناشی از تابش آفتاب و بارش باران راحت باشد؛ استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! Th is po᠎st has been w ritt᠎en ᠎by behsaznama  Co nten t Ge᠎ne ra​tor DE᠎MO!

اجرای نمای خشک سرامیک

نحوه آماده سازی این نما شباهت زیادی به آماده سازی گچ و سیمان دارد، به این صورت که آن را با مقدار مشخصی از آب مخلوط می کنند و ملات را روی سطح مورد نظر استفاده می کنند. بدون شک نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی دارد. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد. بنابراین، با توجه به شرایط محیط و آب و هوا، رنگی را انتخاب کنید که بتوانید مطمئن باشید سالها به روی دیوارهای خارجی خانه باقی میماند. پاک کردن درزها یا دوغاب کاشی نیز بخش مهمی از نظافت است که سبب می شود کاشی های شما تمیز به نظر برسند. تمامی موارد ناشی از عدم عایق کاری نما، هم در ساختمان های جدید و هم قدیمی به وفور اتفاق می افتد. همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، برای اجرای نمای ساختمانها نیز نصب نمای ساختمان با ملات در بسیاری از موارد جای خود را به نصب نمای خشک ساختمان داده است.

اتصالات نمای خشک

این نما به خاطر داشتن سنگ دانه های طبیعی در مقابل اشعه خورشید مقاوم می باشد و این ویژگی باعث شده است که در گرم ترین روزهای سال نیز ساختمان دارای این نما بیش از اندازه گرم نشود. است. اما بزرگ ترین عیب آن عایق نبودن در برابر رطوبت می باشد که به همین علت در طولانی مدت، دچار آسیب جدی می شود. قابل اجراست اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاه زیبایی خود را از ادامه مطلب دست می دهد. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. با تمام این نکات و بهره از ایده هایی که می بینید یک طراحی نما بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت . یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید