چگونه میتوان Unfold Word درباره نمای سرامیک خشک شما

این نوع نما یکی از مناسب ترین نماها از نظر کیفیت اجرای مهندسی و قیمت تمام شده را در بین نماهای خشک دیگر دارا می باشد.از ویژگی های آن می توان به جذب کم آب و قابلیت نمایان بودن و یا پنهان بودن اجرا اشاره کرد. قیمت نانو سنگ نما در ساختمان های مختلف و متراژ های مختلف متفاوت است. علاوه بر قیمت استاندارد ، می توانید ویژگی هایی مانند عملکرد ، الگو و غیره را نیز در نظر بگیرید. فضای خالی: بهخاطر عدم ورود رطوبت به درون ساختمان و همچنین تهویه بین نما و عایق فضایی بین آن در نظر گرفته میشود. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید.

اجرای نمای خشک سرامیک

اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت . باید سعی شود ویژگی های کیفی و کمی این سنگها همچون مشخصات فیزیکی، شیمیایی، کیفیت برش، ساب و صیقل پذیری بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفته و اعتماد مصرف کننده از طریق تهیه مشخصات کیفی سنگهای تزئینی جلب شود و زمینه لازم برای افزایش صادرات فراهم گردد.

نمای سرامیک خشک

رفتار یکپارچه و همگنی که مصالح در برابر تغییرات دما در نمای خشک و عملکرد خوب در شرایط اب و هوایی سخت نسبت به روش سنتی ملاتی و سنگ دارد همینظور یکسان بودن کیفیت بصری در جزییات سطح نما برای پوشش دادن پوسته کسترده و بزرگ نسبت به سنگ و ملات که در داخل و خارج نمای ساختمان توسط افراد غیر فنی صورت می گیرد ، با توجه به رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان و تفاوت ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط سازه و مصالح به کار رفته در پشت نما با سطح بیرونی نما و همینطور وزن بالایی که نسبت به نمای خشک دارد با گذشت زمان سطح بیرونی جدا شده و باعث افتادن سنگ میشود. مزیت این روش استحکام و استبیلیتی بالا در برابر زلزله ، بارهای دینامیکی و سرعت بالای اجرا نسبت به دیگر روشها می باشد کلیک کنید . از دیگر ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ، قابلیت ارتجاع، امکان برش و استفاده پنل آن در ابعاد و طرح های گوناگون را نام برد.طریقه ساخت این صفحات اینگونه است که پنل اچ پی ال که تشکیل شده از چندین لایه کاغذ کرافت است، با روکش طرح چوب و یا طرح های دیگری، از ترکیب سلولزی و رزین های فنولیک ورقه هایی راتشکیل می دهند که در گرما و فشار بسیار بالایی(145C و 300bar) تبدیل به صفحات محکمی می شوند.

نمای سرامیک خشک جوایز: 6 دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. درنمای سرامیک خشک شیاری یا کلیپس پنهان المانهای زیر سازی فلزی به صورت عمودی و رانرها به صورت افقی نصب میگردد و تایل سرامیک به وسیله کلیپس آلومینیومی روی ریل های افقی نصب میشوند که از ویژگی های این روش مخفی بودن کلیپس ها در پشت سرامیک میباشد. از جدید ترین متدهای نصب نمای سرامیک خشک روش کیل ceramic-keil یا انکر می باشد . روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی از جنس فولاد و استیل 304 به ریل های آلومینیومی وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود. به جرات می توانیم بگوییم که سرمایه گذاری روی این نما یک کار هوشمندانه است و شما می توانید تا مدت ها بر سلامت این نما حساب کنید. برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات معمولا با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. Conte​nt h​as ​been created ᠎by behsaznama C᠎on​te᠎nt Gen​erat or Demov er᠎si​on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید