چگونه نمای خشک سرامیک خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

اگر خانه شما اجازه نمی دهد آجرهای ساختاری در معرض دید قرار گیرند، می توانید به سراغ کاشی های آجری مصنوعی بروید که ظاهر یک دیوار آجری طبیعی را تکرار می کنند. این مجموعه مفتخر است که با راه اندازی این خط تولید تمام اتوماتیک و مطابق استانداردهای جهانی ، در مصرف بهینه سوخت یکی از پیشگامان صنعت کشور بوده و مفتخر به دریافت وام بلاعوض شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد. مدیریت این کارخانه با آرزوی بهروزی و موفقیت برای شما مصرف کنندگان گرامی تقاضامند است با ارائه نظراتٰ و انتقادات و پیشنهادات خود این مجموعه را در راستای تولید هرچه بهتر محصولات و ارائه خدمات مناسب یاری رسانید. افتتاح این خط تولید توسط رئیس بخش صنعت بهینه سازی مصرف سوخت (جناب آقای مهندس شریف) انجام گرفت. کارخانه آجر البرز نما در سال 1379 با مساحت کاربری 7000 متر مربع با بهره گیری از کادر متخصص و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته فعالیت خود را در صنعت آجر آغاز نمود. این مجموعه سعی دارد با بهره گیری از امکانات طبیعی و مواد مرغوب و استفاده از خلاقیت و ذوق و هنر محصولات مدرن و متنوعی را تولید نماید تا دریچه ای جدید از خلقت زیبایی و جذابیت در معرض تماشای معماران و مهندسین و سازندگان محترم بگشاید. A rtic le was created wi th behsaznama  Cont en​t  Ge᠎nerato᠎r DE᠎MO.

اجرای نمای خشک سرامیک

مواد نانو به کار رفته در نمای بیرونی، ساختمان را در برابر باران های اسیدی حفاظت می کند. و در این راستا همیشه سعی متخصصین و پرسنل این مجموعه بر این بوده است که از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده نموده و همچنین در پخت کامل و کنترل کیفی آجرنما دقت لازم را داشته باشند. نمای آجر از جمله نماهایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این واحد تولیدی تحت مدیریت آقایان مجیدجعفری ومحمد رضا داوری تا کنون توانسته با توجه به کیفیت محصولات وخدمات مناسب خود در راستای مشتری مداری ،گواهینامه ها و تقدیرنامه های گوناگون دریافت نماید. مدیریت آن نزدیک به نیم قرن تجربه خود را با این کارخانه عجین نموده است. بازار کشور عزیزمان را از آن خود نموده، و با دریافت گواهینامه کاربردی علامت استاندارد ملی ایران، گواهینامه ISO 14001:2004، گواهینامه ISO 9001:2008 گامی مهم در عرصه تولید آجرنما بردارد. یکی از ویژگی های این پنل ها که آن ها را از سایر متریال ها جدا می سازد، تنوع رنگی گسترده و منحصر به فرد آن هاست که به شما این امکان را می دهد که قادر به انتخاب رنگ مورد نظر خود از میان طیف وسیع در دسترس باشید. 20 می ساختند و بعد از آن این آجرها به آجر قزاقی معروف شد و با توجه به قدمت این نوع آجرها، جز آجر های سنتی دسته بندی می شوند.

آنچه درباره نمای خشک سرامیک نمی دانید

هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد. زیرا این کار باعث ضعیف شدن اتصالات لوستر می منبع شود. سیستم شیاری از نظر اقتصادی سیستمی مقرون به صرفه است که در پشت سرامیک ها شیارهایی ایجاد می شود و سرامیک ها بوسیله رانر افقی به زیرسازی متصل می گردند، اما سرامیک به خاطر شیاری که خورده، ضعیف می شود و نسبت به سیستم کلیپسی ایمنی کمتری دارد. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و …

نمای سرامیک خشک

᠎Data h as be​en gen᠎erated with behsaznama Con tent᠎ G en erat᠎or Demoversion!

اگرچه انواع گوناگون شیشههایی ساخته شدهاند که جاذب حرارت بوده و از ورود و تابش خورشید به داخل جلوگیری میکنند و یاشیشههای دو جدارهای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشههای تک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشهای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد میشوند. آجر لفتون بدون عایق باعث اتلاف انرژی بسیاری می شود و صداها از محیط بیرون ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس نفوذ می کند. چرا که هوای موجود در حفره های خالی (cavity) از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. در زمان انتخاب نمای مناسب برای ساختمان خانه و آپارتمان باید این را در نظر داشته باشید که ناهمگونی غیرقابل جبرانی را در سطح شهر رواج ندهید. این شرکت با برنامه ریزی دقیق و مدون در سال 1390 محصولات شیل خود را روانه بازار نموده و با ارائه محصولات با کیفیت این محصول بهترین تولیدکننده آجر شیل از نظر مشتریان، کارفرمایان و دولت شناخته شود. کارخانه مریخی پور در سال 1380 تصمیم به خریداری خط تمام اتوماتیک نمود بنابراین بررسی و کارشناسی این کار از سال 1380 آغاز و در سال 1382 شرکت مورد نظر جهت خرید ماشین آلات انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید