چگونه نمای خشک من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

7- پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. پنجرههای ترمال بریک از فناوریهای پیشرفتهای هستند، که برای افزایش بهرهوری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. پنجرههای ترمال بریک در مقایسه با انواع دیگر، در برابر عوامل جوی مختلف و کاهش مصرف انرژی برتر هستند. و به علت وجود رنگ و پوششهای خاص در پنجره آلومینیومی ترمال بریک می بایست بسته بندی به نحو احسن صورت پذیرد تا پنجره تولید شده در هنگام حمل و نقل و توضیع در طبقات ساختمان آسیب نبیند. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار شرکت های نمای خشک موجود می باشد.

تولید و نصب صفحات استرچ متال

نکته مهم در تولید پنجرههای ترمال بریک، این است که حتما از جنس پلیآمید جهت عایق کردن پنجره استفاده شده باشد و از مواد دیگری مانند pvc استفاده نشود، زیرا این مواد مقاومت پنجره را کاهش میدهند. کار اصلی که پنجره دوجداره ترمال بریک آلومینیومی انجام میدهد، این است که قاب بیرونی یک پنجره یا در را از قاب داخلی جدا میکند، به طوری که شرایط بیرون خانه بر دمای داخل خانه تأثیری نداشته باشد. در پنجرههای دوجداره ترمال بریک یک لایه اضافی تعبیه شده است که امنیت داخل ساختمان را تا چند برابر افزایش میدهد، همین طور این پنجرهها در برابر انتقال حرارت و اشتغال بسیار مقاوم هستند. البته در این شرایط معمولا تصمیمگیری برای مشتری کمی سخت و پیچیده است و در این مواقع ما به شما پیشنهاد میکنیم، که با کارشناسان آپند تماس بگیرید، تا با دریافت مشاوره تخصصی، بتوانید بهترین و به صرفهترین انتخاب را داشته باشید.

عایق حرارتی باید بهصورت مجزا از طریق اتصال مکانیکی یا چسب به سطح زیر کار متصل شود. برای صاف و صیقلی کردن نما، سطح بتن به پرداخت می شود. تیغههای پلیآمید موجود در پروفیلهای آلومینیومی پنجرههای دو جداره باعث میشود، تا ضریب انتقال حرارت آلومینیوم از ۲۰۳ به کمتر از ۴ کاهش پیدا کند. بتن اکسپوز بام، یکی دیگر گزینههای موجود برای اجرای بامهای شیروانی با استفاده از مواد بتنی است. بتن نمای بتن اکسپوز درجا ساخت یکی از انواع بتنهای معماریای است که بهعنوان پرداخت نهایی ستون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. بتن اکسپوز یکی دیگر از متریال های مورد استفاده در طراحی نما محسوب می شود. 2- کیفیت سنگ یکی دیگر از موارد مهم است. پنجرههای آلومینیومی ترمال بریک، پنجرههایی هستند که در ساخت آنها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است. در واقع پلیآمید سبب قطع رسانایی در آلیاژ آلومینیوم میشود. عایق درون پنجره با نام شکست حرارتی نیز شناخته میشود و این شکست حرارتی یک مانع دائمی بین قابهای پنجره در داخل و خارج از ساختمان ایجاد و از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. بنابراین با نصب پنجره دوجداره ترمال بریک در خانۀ خود انتقال سرما و گرما از خارج به داخل به میزان قابل توجهی کاهش مییابد. Conte​nt has been gener᠎ated with behsaznama Content​ Gener ator Dem​ov᠎er᠎sion!

نمای خشک سنگ

با این ویژگی منحصر به فرد حتی اگر گرد وغباری هم روی نمای ساختمان شما بنشیند به راحتی توسط باران شسته خواهند شد. امروزه یکی از معضلات بزرگ در بافت شهری، نماهای ساختمانهای مختلف است که در بیشتر موارد با ترکیبات رنگی و مصالح نامناسب و ناهمگون الگوهای شهری، ایجاد شده است؛ این موضوع علاوه بر اینکه دید نامناسبی در سیمای شهری دارد تأثیرات منفی بر ساکنان شهرها ایجاد میکند. ترمال بریک به خاطر لاستیک پلیآمیدی که در بین جدارههای داخلی و خارجی آن قرار دارد و توسط ماشینآلات پانچ میشود، از ورود گرما، سرما، صدا و لرزش به داخل ساختمان جلوگیری میکند. معمولاً پنجرهها و درهایی که دارای اسکلت فلزی هستند (خواه آن فلز فولادی، آلومینیومی، برنزی و غیره باشد) دمای قاب بیرونی در یا پنجرۀ دوجداره را به داخل انتقال میدهند. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید