چگونه نمای سرامیک خشک بدست آوریم

مهمترین اجزای یک سیستم نمای خشک چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه- که بین نما و عایق قرار دارد- عایق حرارتی، نمای خشک و اتصالات هستند.اگر تصمیم خرید این نوع نما را دارید به شما توصیه میکنیم،در صورتی که ساکن استان فارس هستید،از بین انواع مختلف نما در شهر شیراز نمای خشک با ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در شیراز موجود هستند، با آنها تماس بگیرید.ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده این محصول را در وبسایت ساختمون مشاهده نمودهاید. همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع نمارا در بین فروشندگان شهرهای استان فارس با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در شهر شیراز انجام داد. چرا که قیمت آهن به نسبت دیگر موارد مورد نیاز در ساخت، از قیمت های بالاتر و پرنوسان تری برخوردار می باشد. از دیگر انواع سنگ هایی که در طی قرن اخیر تا به امروز از کاربری فراوانی در نماسازی داخلی و خارجی ساختمان برخوردار بوده، سنگ نما چینی میباشد. سبک طراحی ساختمان و نمای آن ویژگی هایی است که موجب زیبایی بیشتر ساختمان می گردد. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد.

نمای خارجی ساختمان

کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . در مجموع، کارتان را به کاردان بسپارید تا از بابت تمامی موارد ذکر شده خیالتان راحت باشد. سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. دلیل این موضوع کاربرد سرامیک خشک نما در دو پوسته کردن ساختمان و ایمنی بالا و قیمت تمام شده کمتر در دراز مدت برای سازندگان و بهره برداران نسبت به نمای سنگ و سیستم های ملاتی و همچنین سرعت اجرای بالاتر آن در حدود یک سوم زمان اجرای سیستم های دیگر می توان ذکر نمود.

نمای سرامیک خشک

کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. با توجه به قیمت بالاي سنگ و باري که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، در برخی کشورها استفاده از سرامیک به عنوان نماي ساختمان رواج قابل ملاحظهاي پیدا کرده است. قیمت سنگ نما در مقایسه با سایر مصالحی که برای نماکاری استفاده می شوند، بالاتر است. اگر به هرکدام از موزهها علاقه دارید، حتما با استفاده از سرویس رزرو هتل اسنپ مکانی را انتخاب کنید که در نزدیکی آنها واقع شده است.

فریب نمای سرامیک خشک Don’t

البته در حیطه ی معماری یک بنا می توان به سلیقه رفتار کرد اما در واقع وقتی وارد حیطه عمومی می شوید، جامعه حقی بر گردن دارد که باید اجرا شود. در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته دوم یعنی سرامیک های پیشرفته قرار می گیرد و در بیشتر مواقع به حالت اکسترودی تولید می گردد. به طور کلی دو دسته از عوامل وجود دارند. الف: واژهی پرسلان به محدودهی وسیعی از محصولات سرامیک گفته میشود که دمای پخت بالایی دارند. از طیف مواد و مصالح بسیار بالایی در ساخت نمای خشک میتوان استفاده کرد. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربریهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخشهای داخلی ساختمان، پایانهها و ایستگاههای مترو و… نمای سرامیک خشک پرسلانی جزء به روزترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا میگردد. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه میگردد، که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتیمتری و یا فولبادی نیز گفته میشود. به طور خلاصه، به نمایی که در ساخت و اجرای آن دوغاب و ملات استفاده نشود، نمای خشک میگویند. چسبندگی خیلی خوب سنگ بازالت به ملات به دلیل تخلخل بالا که این امر موجب می شود بعنوان سنگ نمای ساختمان گزینه ای بسیار مناسب باشد زیرا به مرور زمان دچار ریزش و سقوط از ساختمان نمی شود .

اتصالات نمای خشک

Data was gen erat​ed  with t he help  of behsaznama Content᠎ Gener᠎at or  D emoversi᠎on᠎.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید