چگونه پس انداز زیادی نقد با نمای خشک؟

سرامیک نما ساختمان چون در فضای بیرون و محیط باز مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به دیگر انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده در ساختمان متفاوت بوده و دارای خصوصیات منحصر بفرد به شرح ذیل می باشد. به همین دلیل ساختمانی که در نمای آن از آجر نسوز نما استفاده شده است دارای عمر طولانی تر است. یکی دیگر از انواع مزیت آجر نما در مقایسه با آجر معمولی این است که آجر نسوز نما به دلیل حذف مواد معدنی و مواد آلی مضر از مواد اولیه آن در مقابل رشد جلبک و خزه و رشد باکتری بسیار مقاوم است. این سرامیکها در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و این بهترین خبر برای پیمانکاران نمای ساختمانی است. هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از تصور داشته باشد. اما سرامیک سایز بزرگ برخلاف این مصالح، در برابر حرارت بالا مقاوم است و تغییر رنگ نمیدهد. 120 علاوه بر جلوه زیبای که دارد می توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و عدم تغییر رنگ به دلیل تابش نور خورشید اشاره کرد. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد. ᠎Art​icle w​as created with the help of behsaznama Cont​ent  Ge ne rator ​DE MO!

شرکت نمای خشک

سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. صورت ظاهر ساختمان: آنچه که در برابر دید عموم قرار دارد، در واقع پراهمیت ترین قسمت ساختمان در برابر عابران و سایر افراد غیر استفاد هکننده از ساختمان است. سرامیک ها از مستحکم ترین متریال ساختمانی است که برای نمای ساختمان های مختلف اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده می باشد و با تنوع بالای از طرح و رنگ به وفور بافت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرامیک سایز بزرگ، با ما در کلینیک ساختمانی بهتام همراه باشید. بزرگترین خصلت سرامیک سایز بزرگ، اندازه بزرگ آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده در نمای ساختمان است. یکی از قابلیتهای چشمگیر سرامیک سایز بزرگ، مقاومت آن در برابر پوسته پوسته شدن است. کسانی که مجری نمای خشک می باشند این نوع نما را بیشتر برای ساختمان هایی که باید مقاومت بسیاری در برابر آتش سوزی و امواج داشته باشند پیشنهاد می دهند. در سال های اخیر ارزان بودن سرامیک نما یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصول می باشد. در مطالب قبلی به مزیت اندازه بزرگ سرامیک سایز بزرگ و تأثیر آن بر نظافت پرداختیم، اما نظافت این سرامیک فقط وابسته به سایز بزرگ آن نیست و عواملی دیگر مانند جنس سرامیک و لعاب سطح آن نیز در این موضوع دخیل هستند.

را بر عهده دارد. سرامیک طرح آجرنما رکتیفاید در هنگام نصب نیاز به کار پر زحمت بند کشی نداشته و بعد نصب سطح کاملا صاف و بدون بند و درز را ارائه می دهد که این ویژگی سبب افزایش زیبایی نمای ساختمان می شود. از ویژگی های این محصول می توان به درجه کیفیت بالا و پایین بودن ضریب جذب رطوبت نیز اشاره نمود. سرامیک طرح آجرنما امروزه در طرح های مختلف تولید می شود که از این سرامیک علاوه بر نما می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان نیز بهره گرفت. بر روی رنگ قدیمی نما اجرا می شود و جایگزینی با عمر بالا را دارد. سرامیک ها که ساخته دست انسان ها هست دارای تنوع رنگ های متنوعی است و اغلب به صورت رنگ های یکدست و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. سنگ های طبیعی بعلت تخلخل زیاد پیوسته و ناپیوسته ای که در بافت خود دارند دارای جذب آب بسیار بالایی هستند.

هر چند سرامیک زیبایی خاص خودشان را دارند و از نظر استحکام و جلا بسیار روی آنها کار شده است اما مرور زمان از زیبایی اولیه آنها می کاهد و طرح های جدید جایگزین آنها خواهند شد. ادامه این مطلب برای ارتفاع کاران عزیزی است که تمایل به کار کردن در شرکت کار در ارتفاع ایمن کار را دارند. برای اینکه سرامیک خشک را در نما به کار ببرند ابتدا نما را آهن کشی می کنند و بعد از آن سرامیک را به وسیله نگهدارنده هایی که مخصوص هستند متصل می کنند. یک دیوار به عظمت نمای سبز و گیاه؛ البته لازم به ذکر است که در طراحی نماهای مدرن و ترکیبی میتوانید علاوهبر استفاده از سنگ و آجر، دیواری را مخصوص به نمای سبز و گیاهی خود اختصاص دهید. استفاده از نمای خشک مزایای متعددی دارد. مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … جالب است بدانید رنگ های متنوع در سنگ ها که نشان دهنده گذران زمان بوده و مشقت و صبر طبیعت در آن جلوه گر است، بر اثر مرور زمان نه تنها تکراری نمی شوند بلکه روز به روز نقش و نگار آنها به روز شده و هیچ بیننده ی خوش ذوقی را از تماشای خود خسته نمی کنند.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه ها وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید