چگونه یک اجرای بتن اکسپوز را به زمین بزنیم

بنابراین کافی است که با ما در ارتباط باشید تا هم تولید کنیم و هم اجرای بتن اکسپوز نما را بر عهده بگیریم. ضخامت این بتن از ما بقی بتن ها بیشتر است و در بخش های صنعتی و نیز ساختمان سازی هم مشهور است این تایل ها را ما در کارگاه به صورت پیش ساخته تولید میکنیم و در اختیار شما قرار میدهیم. در نظر داشته باشید که نصاب اگر از تهران بیاد به سمت شما حتما قیمت تهران با قیمت نصب در شهرستان فرق دارد البته ما سعی میکنیم این موضوع را نیز مدیریت کنیم و با بهاء ریالی تمام شده کار را نیز به کمترین حد ممکن میاوریم تا مشتریان ما که والا مقام های ما هستند بهاء ریالی کمتری را بابت این موضوع پرداخت کنند. چرا که این بتن اکسپوز مدل سه بعدی است که با چیدمان مناسب در کنار هم از فاصله دور شما نمای سه بعدی را مشاهده می کنید البته می توانیم اشاره کنیم که این سبک در بخش های ویلا سازی مناسب است و در بخش ساختمان سازی به دلیل اینکه ارتفاع زیاد است باید از تعداد تایل های بالاتری بهره مند شوند که هم هزینه جنس و هم هزینه نصب را کمی بالاتر می برد اما برای ویلاها متریال ایده الی است. This ​post has ​be en g en erated  with t he he​lp ​of behsaznama​ Content G​en​er ator DEMO .

شرکت نمای خشک

این سبک بتن اکسپوز نما از دید خیلی از دوستان حتما نمایی زیبا تری دارد و همان طور که از نام آن مشخص است کاملا دیوار یک دست است و هیچ گونه خلل و فرجی در آن مشاهده نمی کنید حتی ما حفره هایی که در بتن اکسپوز وجود دارد را برداشته ایم و کار را یک دست تحویل مشتری میدهیم از دیده طراحان گاها رخ می دهد که بخواهند نمای ساختمان را به صورت میکروسمنت تحویل مشتری دهند و چون متریال میکروسمنت که البته دکو تهران وارد کننده آن هم هست گران است ترجیح میدهند که نمای میکروسمنتی را با مدل ساده و بدون هیچ گونه خلل و حفره ای ایجاد کند که خود سبب زیباتر شدن هر چه بهتر کار خواهد شد. این نوع بتن را میتوان به دو نوع که یکی به صورت درجا در محل ونوع دوم پیش ساخته با ابعاد مشخص دسته بندی کرد. هزینه های اکستروژن آلومینیوم را نیز می توان به 5 دسته اصلی تقسیم کرد: قیمت شمش آلومینیوم، هزینه یا دستمزد تولید، نوع هندسه سطح مقطع پروفیل، طول و وزن هر شاخه پروفیل. یکی از حسن هایی که بتن اکسپوز نما دارد به خوبی میتواند بهاء ریالی تمام شده پروژه در قسمت نما را کاهش دهد و از همین رو به دلیل اینکه نیازی به متریال های دیگری نیست و همه این موارد توسط خود دکو تهران در اختیار شما قرار میگیرد صفر تا صد کار به این خاطر کاملا میزان پوشش دهی فضا کاسته خواهد شد و می تواند برای دوستان ساختمان ساز به خوبی این پروژه را تحویل دهد.

اجرای نمای خشک در ایران

پانلهای بتن اکسپوز، صفحاتی هستند که با تغییر در ساختار شیمیایی و فیزیکی بتن در کارخانه یا در محل پروژه تولید می شوند. پنلهای بتن کف که برای پیاده روها ، محوطه وجاهای پر ترافیک استفاده می شود و این پنلها را می توان در ابعاد و ضخامتهای دلخواه به سفارش مشتری تولید نمود .این پنلها می تواند جایگزین مناسبی برای کفپوشهای سنگ و آجر باشد و این پنلها مقاوم در برابر شرایط جوی بوده و در رنگهای مختلفی می توان تولید نمود . انواع سنگ های طبیعی شامل انواع گرانیت، مرمر، مرمریت، سنگ چینی و تراورتن را به اشکال و ابعاد مختلف برای نما ساختمان و سنگفرش محوطه های سرپوشیده و فضای باز به قیمت مناسب عرضه می شود. اگر نصاب در کارش کوتاهی انجام دهد و پانل ها به درستی روی دیوار نمای بیرون ساختمان نصب نشود خدا ناکرده ممکن است خطرات خاص خودش را نیز داشته باشد بنابراین توصیه میکنیم به دوستانی که برای این عده از دوستان همه جوانب را در نظر بگیرند و اگر پانل شل شود در طول سال که فصل های مختلفی هم چون زمستان و تابستان به شدت روی این پانل تاثیر گذار است دقت در نظر را در نظر داشته باشند که مشکلی از بابت این موضوع رخ ندهد و خطرات جانی برای هیچ شخصی خدای ناکرده نداشته باشد. ᠎Th​is c onte nt h​as be en wri​tten by GSA  C᠎ontent Generator D​emov​ersion .

نمای خشک تراکوتا

اگر شما نیز میخواهید در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا ظاهر ساختمان خودتان را زیبا کنید، به شما پیشنهاد میکنیم ما را همراهی کنید. این متریال ها با توجه به آن که در نما نیز استفاده میگردند دارای وزن مناسبی هستند و همین طور قابلیت تغییر در قالب ریزی براساس سلیقه ی طراحان و معماران را نیز دارند. بتن اکسپوز یکی از انواع بتن می باشد که به دلیل دارا بودن سطح صیقلی و صاف در نمای خارجی و داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد به طوری که کمترین تخلخل ممکن در آن وجود دارد و معمار میتواند با خیال راحت برنامههای مختلفی از جمله رنگ آمیزی و سایر روشهای طراحی دکوراسیون بر روی آن اجرا کند و این نوع بتن یکی از نسلهای جدید بتنهای خاص است که به صورت پیش ساخته و استفاده در محل به کار گرفته میشود به طوریکه به معماران اجازه میدهد طرحهای مورد نظرشان برای نمای ساختمان را به راحتی پیادهسازی کنندو با توجه به اینکه اجرای بتن اکسپوزدر نما وزن سبکتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارد، به همین دلیل به گزینه مناسبی برای نمای ساختمان تبدیل شده و سرعت پیشرفت کار را افزایش میدهد. این بتن در حقیقت دیوار پوشهای بتنی است که از سیمان، سنگدانه ،پلیمر ،فیلر ، روان کننده ها ،پلیمر ، الیاف (میکرو و ماکرو) و مش تشکیل شده است و همچنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلأ، فشارهای هیدرولیکی و متراکمکنندههای مختلف استفاده شرکتهای نمای خشک در تهران شود.

دیدگاهتان را بنویسید