چگونه یک اجرای نمای خشک سرامیک را به زمین بزنیم

طراحی نمای مدرن ساختمان از آن دسته طراحی هایی است که با استقبال بی نظیری از جانب معماران و صاحبان سازه رو به رو شده است! طراحی نما بر اساس تقارن و تناسب ریاضی به جای تکیه بر تزئینات پیچیده و غیر متقارن مزیت دوچندانی دارد. همانطور که از اسم آن مشخص است، چسب بتن نوعی چسب است که بر پایه رزینهای اکریلیکی طراحی و تولید شده و به عنوان یک افزودنی در مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد تا چسبندگی ترکیب مورد نظر را بالا ببرد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. با این سرویس، علاوه بر خانهها، امکان تعیین چیدمان منطقه محلی هم وجود دارد. نمای بیرونی ساختمان اولین بخش از ساختمان محسوب می شود که درباره ساختار و سبک معماری و متریال های به کار برده شده در طراحی ساختمان اطلاعاتی را به بیننده می دهد و علاوه بر این نما خارجی ساختمان نشان دهنده دید و خلاقیت معمار می باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های ویلایی و آپارتمانی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

نمای سرامیک خشک

همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات کلیک فراوانی می­ باشد. عامل مخرب دیگری که به طور پیوسته بر کیفیت رنگ و ظاهر نما اثر میگذارد، برخورد اشعه فرابنفش خورشید است؛ به همین سبب بیشتر روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، ضمن این که عایق رطوبت هستند، از مقاومت خوبی در برابر تابشهای فرابنفش برخوردارند. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. نمای ساختمان علاوه بر این که از ساختمان در مقابل عوامل محیطی محافظت میکند باعث جذاب شدن و زیبایی بخشیدن به ساختمان نیز میشود.

نمای خشک سرامیک

 Content w᠎as generat᠎ed  by behsaznama Content Gen erat or D em ov er sion!

اتصالات نمای خشک

این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمو وود نیز صادق است. طبقه همکف اهمیت ویژه ای در زندگی شهری دارد، به این علت که عابران پیاده این قسمت را بهطور مستقیم میبینند. نمای اسپایدر نوعی از نماهای مدرن شیشهای خود ایستا است؛ در این سیستم، شیشه به وسیلۀ اتصالات نقطهای به سازۀ اصلی ساختمان متصل میشود و نمایی کاملاً شفاف و مدرن را برای سازههای مختلف ایجاد میکند. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. چراغی را که به استایل و سبک ساختمانتان شبیه است را انتخاب کنید. شما می توانید از بین تعداد زیادی از گزینه های چوب سخت، چوب نرم و چوب مهندسی شده موجود در تولید کنندگان، انتخاب کنید. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک ، از بیرون قابل مشاهده هستند. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود.  This w​as creat᠎ed  wi​th behsaznama Con᠎te nt Gener ator  D emov᠎ersi᠎on.

این عملیات ممکن است بسته به نوع سیستم به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های مصالح رویه باشد. شکل ظاهری ترمووود بسته به نوع چوب مورد استفاده، شدت و مدت فرآیند عملیات حرارتی و پوشش نهایی سطح متفاوت است. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. در حال حاضر تولید کننده های بسیاری در سراسر کشور در زمینه تولید انواع آجر نما فعالیت دارند. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. این منطقه یک دماغه بوده و مکان اصلی برای زندگی بسیاری از جانوران آبزی است. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید